Voorlopig eigenlijk nog niet. Wat zwaardere borsten en geen trek. Dat is het enige wat er verschillend is. Bij eerste zwangerschap tijdens het eerste trimester erg moe geweest maar dit valt tot nu toe nog goed mee.
Ik ben voornamelijk moe en geregeld misselijk. Vaak ook weinig trek om te eten. Soms wat duizelig en merk dat ik wat meer suiker nodig heb.
Ik ben erg moe, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid en heb soms bandenpijn. Ow en een opgezette buik. Wat een mooie echo's allemaal! Super al hoor dames. Geniet ervan. Hier nog 3 weken geduld hebben...
Ik heb sinds gisteren echt last van bandenpijn, ofja ik denk toch dat het bandenpijn is.... Heb er zelfs niet goed van kunnen slapen. De steken zitten aan de rechterkant, trekt door naar mijn lies en rug. Herkent iemand dit?
En is dat normaal dat het zo aan 1 kant zit? goh weet het niet meer goed hoe het was bij mijn vorige zwangerschap is 4.5 jaar geleden
Hier bijna geen kwaaltjes, net een klein vleugje misselijkheid en soms wat moe. Ook is m'n eetlust wat minder (fijn haha, ben een snoepkont). Maar tis allemaal best minimaal, dus om nou te zeggen 'goh wat voel ik me zwanger', nee dat zeker niet!
Kwaaltjes: - dag in dag uit last van lage rugpijn. - minder eetlust. - vaker plassen - soms met vlagen last van gespannen borsten
Mag ik gezellig komen mee kletsen?? Ik ben als alles goed is rond 28 april uitgerekend. Kwaaltjes: Geen trek in eten Soms misselijk Bandenpijn in liezen en billen Moe Pijnlijke en grotere borsten
Marianne : ben blij voor je! Fijn dat het er zo goed uit zag. Puppy: volgens mij is dat een hele mooie hcg waarde ! Nieuwe zwangeren: welkom ! Vandaag zes weken zwanger ! Een kleine mijlpaal voor mij. Voel me echt heel belabberd. Goed teken paar dagen terug nog weinig last en nu : -pijnlijke gevoelige borsten - vreselijk misselijk - hoofdpijn - moe - onrustig slapen, rare dromen - draak van een humeur Gaat goed hier dus nog vier dagen tot de echo
Wat fijn Marianne en wat een opluchting voor puppy! Gezellig dat meekletst Lies. Hier heb ik gister aan een vriendin verteld en vanochtend aan onze dochter. Ze reageerden allebei enthousiast! Vooral met de reactie van mijn stiefdochter erg blij, want ik vond het toch wel spannend! Klachten hier ook bandenpijn, jeukende borsten en moe.
Het was inderdaad een hele opluchting!! Mijn kwaaltjes : Bandenpijn Moe vaker plassen soms hartkloppingen en warmteopwelling vooral bij inspanning Misselijk nog niet maar zal heus nog wel komen .
30 april!!!! Heb veel kwaaltjes hoor haha, pijn in rug, steekjes in buik, bovenbenen voelen alsof ik dagelijks een marathon loop, MN huid is ook niet meer alles, honger, misselijk, hoofdpijn, gespannen pijnlijke borsten, hartkloppingen en oorsuizen, vaak plassen! En natuurlijk dood en doodmoe.
Welkom nieuwe zwangere ! Eigenlijk ben ik best wel jaloers op jullie kwaaltjes, klinkt misschien raar maar ik heb nergens last van. Is ook niet erg, maar zou toch fijn zijn als ik iets merk dat ik zwanger ben.
Hier ook weinig kwaaltjes hoor, alles vrij mild: Moe (minder conditie en savonds vroeg naar bed) Steekjes onderbuik Af en toe onpasselijke vlaag Meer eetlust en soms andere/vreemde trek Blauwe aders op borsten Rommelende darmen
Ik probeer er ook zeker van te genieten want zometeen komt het voor hetzelfde geld dubbel zo hard de symptomen