Ach nee puppy, wat verschrikkelijk Wanneer kun je meer zekerheid krijgen over een eventuele bbz? Sterkte meid 🍀 Robano ik wil er ook wel bij!
Puppy wat vreselijk zeg.. Veel sterkte. Ik wil er ook bij!! Meiden als ik stil ben wij vertrekken vannacht.. Hoop op een ontspannen vakantie.. Even 8 dagen niks.. Kijk af en toe mee hier hoor!! Liefs
@ puppytje; klote meid.... weet niks anders te zeggen dan sterkte en hopen dat bij de volgende echo gewoon iets te zien is (op je juiste plaats)!
Ik wil ook joinen. Leuk! Puppytje.. wat een vreselijk nieuws. Ook dat lange wachten. Bah.. hoop dat ze t mis hebben. sterkte!
Puppy'tje hopelijk is het toch het loos alarm. We zullen voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt...
Wat erg puppy, heel veel sterkte. Ik wil ook wel bij de club! In september ga ik ook vliegen, bodyscan is toch alleen als je naar verre landen reist? Of ook binnen Europa?
Volgens mij is de body scan nu overal op schiphol. Naar griekenland had ik t ook en moet volgende week ook vliegen. Maar dergelijke scans zijn alleen slecht als je een pacemaker hebt, niet schadelijk tijdens zwangerschap, toch? Tijdens mn vorige zw heel veel gevlogen en toen t zichtbaar was, gingen ze me kn t buitenland (india) steeds met een handscan scannen. Terwijl er bij de bodyscan stond aangegeven dat zwanger wel kon. Maar ja t is ook t gevoel natuurlijk he. Ga t ook wel aangeven volgende week denk ik. Fijne vakantie tess!!
Puppytje wat vreselijk, bah... Heel veel sterkte met een week wachten en ik duim met de rest mee, hopen op een wonder.
Pfff wat erg voor je puppytje! Sterkte. Leuk om de eerste echo's al gezien te hebben, ik moet nog 2weken wachten... Zucht. Maar ik twijfel er zelf totaal niet aan. Zoveel symptomen heb ik en nu ook nog misselijk in de avonden vooral na het eten. En wat een buik 's avonds pfoe ik schrok er zelf van haha. Als iedereen naar de besloten groep gaat dan ga ik ook wel mee!
ik weet niet hoe ik bij de besloten groep kom!! kreeg gister wel een melding dat ik ben toegevoegd, maar nu weet ik niet hoe ik daar kom hahaha