Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien zie ik het niet goed hoor. Maar nu is er een besloten groep en daar wordt er niet echt gekletst. Althans.niet zoals hier eerst toch?!

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Het is erg rustig inderdaad!

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Heel rustig is het daar...
    Dus kletsen we hier ook maar verder ;)
    Lig wakker van de onweer...zo'n hekel aan!

4. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is prima. Vind het ook leuk zo.om te zien hoever iedereen is, en je ziet bij sommige teksten eronder, dan heb ik meer herkenning 😆

Ik vind de tijd best snel gaan, nu alweer richting 7 weken. De komende week zal ook weer voorbij vliegen, erg druk op het werk.

Bij jullie? Gisteren ging ik naar mijn moeder die appte zullen we lekker een glaasje bubbels nemen (met mooi weer) maar toen ik er was begon ze er gelukkig niet meer.

5. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    O nee he. Ik ben gisteren een slaatje gegeten. Nu lees ik dat dat niet handig was. Pff. wat moet je op veel dingen letten zeg

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hoezo is dat niet handig Martim?

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik mag helemaal opletten hier in Turkije, nu ben ik toch een aansteller en durf niks geks te proeven , 4e jaar hier en 4e jaar friet en rijst hahaha..

Pak wel steeds watermeloen enz, ook groente. Maar geen ijsblokjes (hoog kalk gehalte water hier) geen kraan water natuurlijk. Uit kijken met vlees.

Had vanmorgen 1 klein sliertje rood (gebruikt ook vaginale bollen 3x per dag 2) en meestal is t bruin maar ja. Gewoon weer zonnen en zwemmen vandaag.

8. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Listeriabacterie en ei. Helemaal als het al wat langer open is. Nou t is niet anders. Zal vanaf nu geen slaatjes eten.

9. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Owwww geen slaatje😔
    Ik ben echt gek op slaatjes.....
    Naja alles voor de baby....
    Vandaag 7 weekjes vind het allemaal zo spannend!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hebben jullie soms ook dat zeur gevoel in de baarmoeder ?

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Ik heb constant krampen alsof ik ongesteld moet worden! Schijnt normaal te zijn. Groeipijn!

12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hier gaat het eigenlijk best oke. Moe en vaak misselijk.
    Gek genoeg weinig tot geen last van mn bekken. Bij mn tweede zwangerschap begon het al met 5 weken.
    Hopelijk blijft dat ook weg. Is geen pretje!

13. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Hier alles rustig! Soms wel een krampje inderdaad, en f en toe moe. Dat laatste lijkt de laatste dagen ook weer wat minder. Kortom; houden zo!

Nog maar vier nachtjes tot de echo!

14. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier eigenlijk ook weinig pijntjes, daarom zie ik erg uit naar de echo omdat ik weinig symptonen heb. Daar ben ik in principe hardstikke blij mee natuurlijk :)

Slaatjes, hmm die vond ik toch al niet zo lekker. Vanochtend vergat ik bijna dat ik geen hele dooier meer mocht (gebakken ei) balen! En milkshake is geloof ik ook niet zo'n aanrader.
    En ik was net even een plant aan het overzetten, met aarde aan het opvullen, heel mijn handen zwart. Dat moet ik ook maar niet meer doen!

Geniet van het mooie weer meiden. wij net even naar de dierentuin geweest, Straks voetbal kijken.

15. Wondertje 2012

Wondertje 2012 Actief lid

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een mindere dag, enorme buikkrampen en erg moe. Lig nu even heerlijk op bed. Misschien lijkt het nu ook wel erger omdat ik mij er vandaag lekker aan over kan geven, manlief houdt de boel wel draaiende.

Dat slaatje had ik ook nog niet bij stil gestaan, gisteren een bbq gehad en goed op mijn vlees gelet maar niet op de rest moet ik bekennen. Ik merk toch dat ik er nog niet helemaal in zit met alles wat wel en niet mag qua eten. Voor mijn gevoel had ik me daar bij de eerste direct goed in verdiept maar nu gebruik ik meer mijn (gezonde) verstand.
    Ik vraag me ook af, hoeveel kwaad het in het begin echt kan, aangezien de kleine nog niet mee eet, of is dit niet van invloed?

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ola! Wat wordt hier veel gekletst! Ik ben nog niet zo actief, wil de echo echt even afwachten, merk dat ik echt van heel blij naar heel onzeker ga, dus probeer me ook even op andere zaken te focussen...

Kwaaltjes: alles nog aanwezig hier, de ene dag erger dan de andere, vooral de vermoeidheid is erg!

Eten: ik geloof niet dat een slaatje echt kwaad kan hoor! Gisteren een johma kipslaatje op (ik eet dat normaal nooit, maar kon me nu niet bedwingen:)). Mayonaise kan alleen kwaad als het verse is, want die wordt van rauwe eieren gemaakt, maar uit de supermarkt kun jet prima eten hoor, ook als het verwerkt is in producten zoals slaatje...gewoon je gezond verstand gebruiken en niet te spastisch doen, zwanger zijn is geen ziekte;)

17. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Slaatjes worden in mijn boekje speciaal genoemd helaas (van die fabrieksslaatjes met een lepeltje er in). Maar andere soorten staat niets over geschreven.. heb opeens zin in smeerkaas.

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ben wel benieuwd welk boekje dat is, want ik kan er op Google niks over terugvinden (iig geen autoriteit die er iets over zegt) ik denk als je het lijstje van voedingscentrum aanhoudt, dat je wel goed zit hoor!

19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    O ik heb ook heel erg last van acne! Voor mijn zwangerschap had ik dat totaal niet... Verschrikkelijk

20. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Missme, plant overzetten kan toch geen kwaad? Behalve in de tuin met kans op kattenpoep maar anders maakt het niet uit lijkt me?

Pfff zeg ik net dat ik niet moe ben. Volgende moment stort ik volledig in!
    En pukkels heb ik ook ineens...

Deel Deze Pagina