ohja dan haal ik dat door de elkaar denk ik ik zit er nog niet helemaal in... vanmiddag heerlijk even geslapen samen met de andere 2 jongens. ik heb daar echt behoefte aan. Borsten beginnen nu wel te groeien. Dat is niet echt nodig, maar ben bang dat het weer zal oplopen (cup 70F)
Oww ja hier ook puistjes! Echt ik lijk wel een puber hahaha. Verder heb ik ook soms een zeurend gevoel onderin me buik. Is gewoon banden pijn
Hier ook veel pukkels en mee eters. Heb ineens een mega vette huid. En me haar viel al veel uit maar nu weet ernstig veel. Wat het eten betreft houd ik me aan geen roodvlees. En verder doe ik waar ik zin in heb. Vorige zwangerschap at ik elke 2 dagen een heel plaatje smeerworst (vers) op. Verzot en ik moest en zou het hebben. Iedereen zei nee niet doen maar me licha schreeuwde erom.
Nou ik eet ook gewoon soms een broodje leverworst hoor. Heerlijk zou het niet volledig kunnen uitbannen. En dat hoeft ook niet zegt de huisarts.
Ik ook hoor en heel eerlijk, ik heb zelfs op mijn verjaardag, toen we er smorgens achter kwamen een ossenhaas gegeten in het restaurant.
Rood vlees ga ik ook uit de weg, net als rauwe ei (bij een zachtgekookt ei of vers gemaakte mayo), rauwmelkse kaas (jammer, ben een kaasverslaafde). De kans op het oplopen van de listeria bacterie is enorm klein, maar je zal net die ene zijn... Dat vergeef ik mezelf nooit. Voor mij dus even geen ossenhaasje, helaas! Leverworst is een ander verhaal; mag wel met mate en vitamine A wat daarin zit moet je niet teveel van binnen krijgen, maar af en toe een beetje kan geen kwaad. Ben vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk en hangerig. Geen zin om te werken, maar heb een drukke dag voor de boeg dus ga mezelf maar gereed maken! Werk ze meiden! Zijn er trouwens nog echo's vandaag?
Owww bah wat naar dat je misselijk bent. Ik heb het ook gehad van de week 1 keer moest toen ook overgeven. Sterktr op je werk vandaag!
Succes met het werken. Zal een pittig dagje worden. Vorige zwangerschap 2 keer uitgedroogd in t ziekenhuis gelegen dus weet wat je door maakt. Hier een dagje vrij. Straks even naar de huisarts hb laten prikken. Ben zo verschrikkelijk moe. Kan de hele dag wel slapen. En als het mn hb niet is weet ik waar het wel vandaan komt. Hi Hi 6 weken vandaag! Hoop zo dat de echo volgende week goed is.
Morning! wat wordt er weer lekker veel gebept Eten: ik houd deze lijst aan: http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/zwanger/wat-kan-ik-wel-en-niet-eten-tijdens-mijn-zwangerschap-.aspx Dan weet ik zeker dat ik goed zit.. Ik zou dus niet zo snel een gerookt zalmslaatje eten, maar een huzarenslaatje van de supermarket kan prima! Daar zitten echt geen rauwe dingen in, en ook geen vlees of vis oid... Leverworst kan idd, met mate... Overigens is de bloedband er pas vanaf week 6, voor die tijd maakt het nog niet zo heel veel uit, maar voor het idee Misselijk: nog steeds bij vlagen... vorige week 1 keer gespuugd, daarna niet meer, maar ik vind misselijk zijn erger dan spugen... spugen lucht nog wel een soort van op... Echo: was deze week maar vast voorbij! Volgende week om deze tijd heb ik hopelijk een mooie echo gehad met kloppend hartje... pff ben echt zo nerveus ervoor! Werkze allemaal!
Ohhh maar wat ik zeg hoor voor mij ook geen ossenhaasjes meer hoor. Maar we gingen uit eten voor mijn verjaardag, en al had ik niet 4 dagen van tevoren getest had ik die avond ook een ossenhaasje genomen. Uit eten gaan wij zelden en al helemaal met zijn tweeen, dus wilde er wel even van genieten. Maar nu ook geen rood vlees meer hoor. Overigens was hij toch niet helemaal rauw zoals ik hem het liefste heb. Ik eet natuurlijk ook geen rauw ei, maar verwerkt en verhit eet ik het wel. Vandaag ook een mega geen zin en futdag. Al vanaf 5uur wakker. Vanaf 6uur was mijn gastkindje(1jaar) er en die zal er zijn tot een uurtje of half 6. Dus voorlopig nog wel bezig. Al scheelt het dat hij nog best wat slaapt. Ligt nu al sinds half 9 en nogsteeds hoor ik niets. Maar ga hem zo wel wakker maken voor de lunch. Dan kan hij halverwege de middag nog even tukken. En hopelijk mij eigen ukkepuk ook. En kan ik even lekker nixen.
Wij hadden een echo vandaag! Alles perfect in orde met als kers op de taart een prachtig knipperlicht! Helemaal verliefd!!!
Wat fijn DSM! Lijkt me zo fijn om het hartje te zien... Ik moet voor mijn gevoel nog zo lang wachten😩
Even een kort ego berichtje: Vanmorgen echo gehad en het hartje klopt!!! Kindje is nu zo'n 5mm wat perfect overeen komt met de termijn. Ik kan niet omschrijven wat er Door me heen ging .... in 1x raak, en dan ook nog eens zomaar in een keer een echt kloppend hartje en een mooi vruchtje. Voel me zo ontzettend rijk met dit geluk. Over twee weken weer en echo. En..... save my blessings, ik word hier niet de tweeling moeder want het is er echt 1
aaww heerlijk DSM! Mijn echo plan ik pas na de intake bij de vk dus dat duurt nog wel even. Hier nog steeds ontzettend moe. Ik slaap echt ontzettend veel en werk veel te weinig Ik had mezelf vorige week even vrij gegeven, omdat er toch niks uit mijn handen kwam. Maar vanaf vandaag gaan we er weer tegenaan! Ook heb ik nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag waren we even gaan kijken voor een Bugaboo kinderwagen, maar die zijn zo duur! Ik vind het eigenlijk belachelijk om 1000,- neer te tellen voor een kinderwagen. Zijn er ook nog gewoon goede kinderwagens voor 200 euro te vinden? Of heb ik een heel verkeerd beeld van de kinderwagenmarkt? Wat hebben jullie op het oog qua prijs en merk?
Haha, het is maar net wat je er voor wilt uitgeven! Je kunt ook nog op marktplaats kijken! Maar ik denk dat je voor 200/300 euro een prima kinderwagen kunt kopen hoor! Je kunt ook eens op outletsites als Limango kijken, toevallig hebben ze daar nu een sale met kinderwagens...
Ik ga voor de bugaboo shiny chevron black Speciale uitgave. Kinderwagens zijn er in alle prijsklasse's en het is maar net waar je het geld aan uit wilt geven. Andere vinden het geheel onbelangrijk zoals mijn zus. Zolang hij doet wat hij moet doen. Ik ben wel een beetje een luxe poes en hou van mooie spullen. Ieder zijn smaak en budget.