Mijn beste vriendin weet het en mijn ouders en zusje. Verder wachten we nog tot na de echo en dan kijken we aan wie we het dan vertellen. We vertellen het pas aan iedereen rond de 12 weken denk ik.
wij ook.aan 1 vriendenstel. Mijn moeder pas na de 1e echo. mijn vader en stiefmoeder zitten midden in een verbouwing/verhuizing. Dus die vertel ik het pas daarna. Dat zal rond 12 weken zijn. wie gaat MvM doen? Ik woon in een appartement en ben als de doods dat ik een bekende tegen kom. .. ze passen ook regelmatig op. Moet ik constant alles verstoppen. Of doe t gewoon wat korter. ..
Ik ga meedoen aan MvM. Vorige keer helaas maar een paar dagen mee kunnen doen. Maar alle beetjes helpen
Ik heb ook de hele tijd zo'n drukkend gevoel en liggen is niet heel fijn, dan heb ik steeds het gevoel dat ik moet plassen. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Morgen ga ik het aan mijn ouders, broer, zus en aanhang vertellen. Super veel zin in. Zaterdag aan mijn schoonouders!
Uitgerekend 16 april (3) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje 17 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje 18 april (4) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje 21 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, ? jaar, 2e kindje Totaal: 11 Afspraken verloskundige 26 augustus: noa87, echo gyn 27 augustus: Freddel, echo 1 september: mom86, echo 2 september: Draaikont, echo 2 september: Marianne1, intake vk 8 september: Draaikont, intake 8 september: mom86, intake 8 september: beempie, intake vk 7 september: missie, intake vk en echo 7 september: shan89, intake vk 9 september: Marianne1, echo sterretjes: sasjuh
Heb geprobeerd de lijst bij te werken op de iPad mini, werkt niet helemaal lekker dus hopelijk klopt t zo. Zal de lijst met afspraken wel wat beter rangschikken, maar dan als ik achter de pc zit keertje.
Zo heb veel gemist vandaag haha. Nog even over de kindjes mee naar de echo. Ik denk dat ik onze dochter gewoon mee neem hoor. Ze is wel groot genoeg om het interessant te vinden maar nog niet groot genoeg om het echt door te hebben als het niet goed zit. Ik weet nog niet of ik mee ga doen met MvM. Ben vorige keer zo ziek geweest dat ik het echt maar een week ofzo heb vol gehouden. Voel me nu nog prima maar de vorige keer begon het ook met zon 5 weken. Ohh alle vks bij mij in de buurt doen alleen een echo voor de termijnbepaling met 11/12 weken. Maar lees dat het echt overal anders is. Vind het wel jammer hoor, anders was ik wel bij een andere vk gegaan! Bevalling is namelijk niet helemaal vlekkeloos verlopen en dat komt voor een deel door de vk die ik toen had. Maar mijn eerste gesprek is al gelijk met haar. Dus als ik dan nog geen goed gevoel heb, kan ik altijd nog switchen. Ohh Sasjuh wat erg! Heel veel sterkte meid =(. @Mom86, denk ook dat het wel goed zit hoor! Slijmverlies is allemaal niet zo erg. Maar zou het vooral blijven melden bij de vk, wie weet mag je dan al wel snel voor een echo . Welkom Noa! Spannend hoor, zo snel al een echo! De tijd gaat inderdaad echt zo langzaam haha! Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer ook zo was! Ik heb het aan een vriendin verteld, kon echt mn mond niet houden. Zouden het volgend weekend aan onze ouders vertellen maar daar kan ik ook niet op wachten haha. Dus nu vrijdag en zaterdag! Ik zal het vast ook wel aan nog meer mensen vertellen, ben niet zo goed in dingen voor me houden. En als het fout zou gaan, zou ik het waarschijnlijk ook vertellen dus liever eerst ook het goede nieuws. Thanks Marianne1, vind het al duidelijk hoor!
Jeeeh. Duidelijker kan niet. Zo blij hihi maar ook nog super spannend. Ik ga wachten tot maandag met de vk te bekken. Voelt toch fijner als ik over mijn Nod ben. Voor de lijst. Ik ben 27 jaar. 😊
gefeliciteerd!mini! Tja ik heb nu een afspraak om 18.50 en vraag gewoon even een nicht om op te passen, die neem ik dan in vertrouwen! want ze zijn 1,5 en 3 jaar, en anders ben ik alleen maar met hen bezig. ik ga het de oudste toch pas later vertellen.
Hallo meiden. Mag ik me misschien ook hier aanmelden. Ik ben 10 april uitgerekent zoals het er nu naar uitziet, maar het is mijn eerste en met de grote kans dat je later bevalt dacht ik misschien mag ik me hier ook bijvoegen 😊
Jippie! Hihi Ik zal me even kort voorstellen: ik ben 26 jaar en nu 5 weken in verwachting van ons eerste kindje. over 3,5 week ga ik trouwen. 27 aug heb ik de eerste afspraak bij vk en echo
Hoi meiden, Ik mag me hier ook voorzichtig komen melden! In maart is mijn eerste zwangerschap met 17 weken nog misgegaan, en na een paar hele zware maanden mag ik gelukkig weer zeggen dat ik zwanger ben! Uitgerekende datum gok ik op 20 april. 3 september intake vk en eerste echo! Gefeliciteerd allemaal! X Marlis
Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden! Christien, ik heb ook 27 aug de eerste afspraak. Wij trouwen 29 aug! Ook toevallig! Marlis, heftig met 17 weken! Gelukkig is het snel weer gelukt en hopelijk krijgen jullie nu een gezond kindje