Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik ben niet misselijk, vorige zwangerschap ook niet. Maar net bij de kapper heb ik toch een paar keer moeten slikken!!
    Italiaanse (straffe!) koffie, verf, producten,... Beetje teveel van het goede vrees ik :)
    Gelukkig hield het op met slikken want anders had ik een probleem ginder hahaha

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wij liepen idd gelijk. Hier een heel laat ei gehad want laatste ongi was 10/7 en nu echt 6 weken.

Ik duim voor dinsdag een mooi hartslagje!!

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ook! Komt vast goed :)

4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik mag morgen weer! En ondanks dat ik al een goede echo heb gehad ben ik nu al op van de zenuwen...

5. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    #1005 Miran78, 1 sep 2015
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
    Hallo Dames,

Ik kom me ook voorzichtig melden.
    Gisteren MvM gehad en ook die test was nog steeds positief!
    Dus ik vul inmiddels weer netjes flessen.
    En ik hoop dat dit wondertje blijft plakken.
    Dit is onze 3e zwangerschap, we hebben al een gezonde zoon van 20mnd.
    Voorheen in een heel traject gezeten maar net zoals met onze zoon is ook dit een spontane zwangerschap. We hebben de afgelopen keer maar ovu testen gebruikt en dat bleek te werken hihi.
    Oh mijn uitgerekende datum komt uit op 29 april.
    Dus wellicht ben ik de hekkensluiter.

6. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Oh vraagje :)
    Is er toevallig al een fbpagina aangemaakt voor deze groep?
    Bij mijn vorige zwangerschap hadden we een groepje op fb en dat was een stuk makkelijk om alles te volgen en te lezen.
    Als hij er al is dan hoor ik het graag ;)
    Als hij er nog niet is, is er dan animo voor?

Oh en op onderwerpen terug te komen:
    Wij hebben de maci cosi mura 4 plus al kinderwagen. Ideaal voor oa in het bos.( lopen we bijna dagelijks met de hond)
    Ik ben 1x echt misselijk geweest, maar tot nu toe net als de vorige keer weinig kwaaltjes.
    21 september heb ik de 1e afspraak met de vk en tevens echo.
    Best spannend allemaal weer.
    Voor iedereen met een goede echo. Super en gefeliciteerd!!

7. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Miran! En gefeliciteerd!

Sommige worden vooruit gezet, andere weer "terug" dat is ook zo leuk aan de echo.
    Wie mag er vandaag op voor de echo? Ben ook benieuwd wie in de groep een tweeling zwangerschap heeft 😁

8. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik heb vanochtend om 11:20 de echo gehad.:D
    Ik ben een dag vooruit gezet (nog even aanpassen in de banner). Dus ben nu 7w3d.
    Het beeld kwaliteit was niet optimaal. Dit was beter geweest met een inwendige echo. Maargoed, het belangrijkste is, het hartje klopt! Op de goede plaats en op schema.
    Als het goed is, is het er maar 1. Maar met 100% zekerheid kon ze het nu niet zeggen (mede door de kwaliteit van het beeld). Volgende week (8 sept) intake en 28 september de termijnecho.

9. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Miran!
    Wat fijn al die goede en mooie echo's. Goed voornemen Betsie van die positieve vibe :) Ik moet nog even wachten tot de echo dus kom maar op met goed vertrouwen :D Nonma dank voor die website heb er nog even op gekeken, maar denk dat ik misschien toch voor een dure ga. Ook al schaam ik me er een beetje voor, maar net als Draaikont houd ik ook van merken. Vandaar dat ik ook bij de Bugaboo winkel ging kijken. En tot nu toe vind ik die Bugaboo Bee (is trouwens 909,-) ook het beste model wat ik heb gezien. Hij is best klein, licht en goed in te klappen. Wat belangrijk is als je in een A'dams appartementje woont, met veel trappen en een hond. Maar goed ik heb nog wel even om te beslissen. Mijn vriend vind trouwens alles best. "Dat is jouw afdeling" zegt ie.

Ik ben nog steeds niet misselijk en weet ook niet zo goed wat je tegen misselijkheid kunt gebruiken. Ik ben ook benieuwd naar de tweeling in de groep.

We hebben het ook al aan de opa's en oma's verteld en die waren heeeeel blij met het nieuws. Mijn schoonouders beginnen meteen weer met babyspullen verzamelen. Die reacties maken de hele zwangerschap nog leuker!

10. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Oh ik kom ook weer eens als mosterd na de maaltijd hihi.
    Lees nu ff 100 pagina's !! terug en zie dat er al een besloten club is.
    Maar is het daar nu wel of niet druk?

11. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Niet heel druk...

12. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik klets hier ook nog gewoon gezellig en je kan gerust bij de besloten groep hoor miran. Gefeliciteerd en welkom!

Mom: waarom kozen ze ervoor om het uitwendig te doen ipv inwendig ? Fijn dat het er goed uit zag! Hier in het ziekenhuis doen ze tot tien weken inwendige echo.

13. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Als iedereen die in de besloten groep zit hier ook nog kletst dan blijf ik voor het gemak hier.
    2 groepen op deze manier bijhouden vind ik lastig omdat je, als het druk is een aantal pagina's terug moet lezen en als je dan wil reageren, dan wil je dit ook goed doen dus blijf je heen en weer lezen en typen.
    Vandaar voor het gemak mijn voorstel van een "geheime" ( dus geen besloten groep die zichtbaar is, maar een onzichtbare pagina die alleen zichtbaar is voor leden) pagina op fb.
    Hier kan je gewoon letterlijk onder een item reageren.
    En je kan er gewoon een lijst aanmaken met data etc die heel makkelijk terug te vinden is.

Mochten er dames het leuk vinden dan laat het maar weten. Ik zal dan de "geheime groep" maken.

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik ben gewoon bij de verloskundige geweest en uitwendig proberen ze altijd eerst. Zeker omdat dit mijn derde zwangerschap is. Het hartje hebben we zien kloppen ondanks het niet helemaal duidelijk beeld. De verloskundige gaf aan dat het voor haar duidelijk genoeg is en dat het goed zit. ;) dus dan ben ik tevreden! 😄

15. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Owww wat fijn die kloppende hartjes😊
    Geniet er lekker van

16. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen hier haha voeg me graag toe iig!
    Maar ik was voor t laatst ongi op 20/7 of 21/7 weet het niet meer.
    De echo staat gedraaid in t midden zie je twee plusjes dat is het. Staat 3.1mm bij. Kan zijn dat DSM toch verder is als me, mn cyclus liep nog niet goed ivm 2x ongi zijn te geweest na de spiraal eruit gehaald te hebben.
    Kan ik ook bij de club of zit er iets op fb ofzo? Zo irritant om dit allemaal te volgen via mn telefoon haba.

17. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Nog meer goede echo's, wat fijn!! Gefeliciteerd meiden!

Besloten club is er wel, is erg onoverzichtelijk vind ik. Ik ben pro fb groep,maar liever wacht ik daar nog even mee t na de termijnecho ofzo...

18. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Oh en welkom nog voor de nieuwe dames natuurlijk!

19. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen Facebook. Ivm privacy van mijn werk. Dus als jullie allemaal massaal op fb gaan houdt het voor mij helaas op.

Mom86: in ieder geval heel tof dat de verloskundige bij jullie echo's maakt ! Bij mijn eerste zwangerschap liep ik bij de verloskundige in het dorp hier naast en die maakten geen echo's.

Nu heb ik een medische indicatie en blijf ik dus de volledige zwangerschap onder controle bij de gynaecoloog..wel fijn hoor maar wel echt heel anders dan een verloskundige.

20. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Mijn afspraak van vandaag bij de gyn is verzet naar volgende week helaas. Nu moet ik dus nog n weekje wachten voor ik weet hoe ver ik nu eigenlijk ben :)

Deel Deze Pagina