Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik ben zeker blij dat ze bij onze praktijk zelf echo's maken. Behalve de 20 weken echo en pretecho's.

Wat overigens ook gezien was bij de echo.. is een cyste van 1,5cm groot. Daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, maar toch zit dat niet helemaal lekker...

Iemand ervaring hiermee?

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Heb ik ook! Bijna 3 bij 3 cm....
    Als het goed is verdwijnen deze vanzelf weer. Heeft iets met hormonen te maken...
    Ik heb er wel buikpijn van maar is verder niet ernstig

3. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Zo mvm is net weg! Mag meedoen! Jeej! Vandaag direct beginnen. Echt heerlijk de cape en gaaf boekje! Ik ga ook niet meedoen via facebook. :)
    Wil het allemaal een beetje gescheiden/privé houden.
    Ben wel lid van besloten clubje.. :)

4. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Welkom nieuwe dames en uiteraard gefeliciteerd!
    Ik wil de lijst aanpassen maar moet hem even terug zoeken hahaha.

5. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog meer kloppende hartjes! Gaat de goede kant op.

Ik blijf ook hier kletsen. Dus Betsie, je blijft sowieso niet alleen 😉
    Balen dat de echo uitgesteld is!

6. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Fb hoeft van mij ook niet zo nodig hoor... Ik blijf gewoon hier!

Cyste hoor ik vaker over tijdens de zwangerschap, schijnt idd vanzelf weer te verdwijnen.

Hier zijn de kwaaltjes weer een stuk minder en dat maakt me best wel erg onzeker��

7. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Goedemorgen!
    6w3dagen... De tijd kruipt ineens lijkt wel :)

8. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mom86: heb ik ook gehad vorig jaar..met een doorsnede van 5/6cm. Is vanzelf verdwenen.

Pineapple; dat had ik ook in week 5. Van de ene op de andere dag ineens totaal geen kwaaltjes meer. Maakte me daar vreselijk zorgen om.Nu in week 6 Is het wat stabieler. Lees: de hele dag vlagen misselijk, heel de dag moe en pijnlijke borsten

9. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Betsie, ze doen hier pas een echo vanaf 11 weken. Het gesprek met 8. Maar doordat mijn planning iets anders liep hadden we het gesprek naar week 9 doorgeschroven, en automatisch telde de assistent er 3 weken bij op en afspraak voor de echo dus op 1 oktober bij bijna 12 weken.
    Maar kan je vertellen dat dat echt mega ver weg voelt, zeker als ik dan lees dat er mensen zijn die meer als 2 weken later uitgerekend zijn en dan toch een week of 2 eerder de echo hebben haha. Maar geen jaloezie hoor! Gun het jullie van harte!!

Ik heb een vermoede dat ik last heb van een blaasontsteking dus morgenvroeg even mijn urine inleveren. En tevens meteen een afspraak voor mijn onderarm. Heb echt mega pijn, alsof er met mesjes over mn huid gekrast word.

Maargoed behalve dat voel ik me goed hoor! Wel enorm druk aan het zoeken met mijn man naar een andere woning. Spannend!!!

10. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen hoor mutsz dat het erg ver weg nog is voor je. Vrienden van ons hadden dat ook en hadden toen met 9 weken een echo laten maken bij een pret echo bureau. Kan je natuurlijk ook altijd nog doen als het te lang wachten is :)

Heeft iemand tips tegen de vermoeidheid ? Ik ben s ochtends net zo moe als ik s avonds naar bed ga....

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Die vermoeidheid is echt bizar! Kan me niet herinneren dat ik dat vorige keer ook had! Gisteren om 21 uur het licht uit gedaan en om 7 uur 'wakker' geworden van de wekker... ik zou nog wel kunnen tukken... nou ja, vandaag en morgen nog werken en dan is het alweer weekend!

12. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Och we wachten het gewoon af denk ik. Voorlopig eerst volgende week woensdag intake gesprek.

Mocht je het middel tegen vermoeidheid vinden, ik houd me aanbevolen. Gisteren half 10 naar bed gegaan en vanmorgen half 8 wakker geschrokken. Normaal is zoonlief al om 6uur wakker. Maar die was schijnbaar ook moe. Want die sliep ook nog!
    Heb nu 1 gastkindje tot 12.45uur als die weg is lekker lunchen met me ukkie en dan lekker beiden een tukje doen denk ik. (Hij is nu op de psz dus zal wel doodmoe zijn)

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    O ben zo gespannen voor de echo! Heb erg onrustig geslapen

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Heb je vandaag de echo?? Hoe laat? Spannend Draaikont! Ik duim voor je!!

15. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ahw dank je wel! Om 15.45 pas ... De tijd gaat zo langzaam

16. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    We kunnen ook de besloten groep sluiten en gewoon hier blijven kletsen :) dat is ook geen probleem ;) laat maar weten wat jullie willen

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik zou met graag willen toevoegen!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik ben 7 weken en twee dagen.
    Uitgerekende datum is 18 april 2016.

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Fotootje? klopte het hartje mooi?

Is het 1e kindje?

19. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Vermoeidheid: bij mijn eerste kind zoooo herkenbaar en nu eerder slapeloosheid in het kwadraat!

Besloten groep; liever daar dan hier owv toch meer privacy en kans op meelezende schoonzus maar ja, alleen is het daar maar saai 😀

Echo's; heel veel succes alvast!!!

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Mag ik ook bij de besloten groep? volgens mij stond ik er nog niet bij:)

Deel Deze Pagina