Wat een goed nieuws allemaal meiden! Gefeliciteerd!! Hier begind de moeheid steeds meer op te spelen. Ook worden mijn vlagen van misselijkheid steeds erger... Vandaag een beetje een emo dagje. Onzeker, daar word ik verdrietig van.... Bang dat het hartje misschien niet klopt ofzo. Ik weet dat dit rare gedachten zijn.... Maar vandaag kan ik ze even niet uitzetten ofzo... Gelukkig is manlief dan heel positief om me weer op te peppen.
Fijn ikbien, mooie timing zo aan het begin van je zs! Voor ons d-day vandaag... en volgens mij voor nog een stuk drie meiden? Wij mogen om 19.30, dus moet nog flinkheid hebben...
Poesta en zonnetje. Succes vandaag. Ga duimen voor jullie voor ev mooie echo. Ikbien. Gefeliciteerd. Heerlijk om een vast contract in handen te hebben. Danielle. Hier herkenbaar die gedachte. Ik mag dinsdag voor een echo en ga ook heel onzeker worden. Fijne dag iedereen. Xx
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 16 april (6) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje Roosje000, 32 jaar, 3e kindje 17 april (3) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje 19 april (2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje 21 april (2) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, 27 jaar, 2e kindje 23 april (4) Nonma, 32 jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 25 april(1) Annemie, 34 jaar, 2e kindje 26 april Ikbien, 27 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 27 april (2) Robano88, ? jaar, ? kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (1) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 21 augutus Superguppy, intake vk 26 augustus: noa87, echo gyn JufDoortje, intake vk 27 augustus: Freddel, echo Christien1801, intake vk en echo 28 augustus: Moma1985, echo 31 augustus Ikbien, intake vk Betsie, echo gynaecoloog 1 september: mom86, echo 2 september: Draaikont, echo Marianne1, intake vk 3 september: Marlis, intake vk en echo Poesta, echo Superguppy, echo 7 september: missie, intake vk en echo shan89, intake vk Nonma, 1e echo vk Danielle1987, intake vk Mini03 1e echo 8 september: Draaikont, intake mom86, intake beempie, intake vk Peppa, intake + echo vk 9 september: Marianne1, echo Woozl, echo 10 september: Boeboetje, intake vk en echo 14 september Cocorosie, intake vk 16 september: Faartje1, echo 17 september: Danielle1987, echo 29 September Ikbien, 1e echo vk 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Sterretje: *Goldsword *Sasjuh
Ik had doorgegeven dat ik naar de gyn ging, terwijl ik gewoon een intake bij vk heb En ik vond de lijst zo ver staan. Vandaag komt er iemand van MvM langs, spannend! En natuurlijk het belangrijkste Marlis, Poesta en Superguppy succes en plezier met de echo vandaag!
Succes met alle echo's vandaag!! Mijn tijdelijke contract loopt einde jaar af en weet begin november pas of dat wordt verlengd. Wel heel goede beoordeling gehad, maar had t toch liever regegeld voordat de zwangerschap zichtbaar wordt en ik t dus wel moet vertellen. Zijn er nog meer waarbij t contract pas na de 12 wk afloopt?
Veel plezier allemaal met jullie echo's. Mooie foto's van echo's voorbij zien komen. Ik ben me vanmorgen een hoedje geschrokken, mijn buik is ineens zo aanwezig. Weet niet hoe lang ik dit nog verborgen kan houden......
Mijn contract loopt bij 32 weken af. Daarna moet ik de ww in en zsuitkering aanvragen. Het is niet anders. En misschien na zsuitkering nog weer even ww terwijl ik zoek naar een nieuwe baan. Niet echt praktisch allemaal.
Ikbien : wat fijn meid ! Gefeliciteerd! Danielle : die onzekerheid is slopend die eerste weken. Logisch dat het af en toe overheerst. Maar probeer vertrouwen te hebben. Zolang je geen bloed hebt en je je zwanger voelt, moet het wel goed gaan. Draaikont; mooie echo ! Hier moeders voor moeders net over de vloer gehad. Voelt fijn om iets te kunnen doen. .... al lijkt het me wel een gedoe hoor !
Oh wat rot Marianne! Een goede vriendin van me haar contract verliep in haar verlof en die is gewoon verlengd. Hoorde ze kort voor ze met verlof ging... Heb je misschien niet zoveel aan, maar is toch even een positief bericht op dit vlak
Mijn contract loopt tot 1 juli, maar ik verwacht dat het wel verlengd gaat worden als ze gewoon tevreden over me zijn.. Ik denk niet dat de zwangerschap hier enige rol is zal spelen. Maar zowel, dan komt er wel weer iets anders op mijn pad... Ik heb een geode baan en een mooi Cv, dus ik verwacht niet dat ik heel lang zonder werk zou zitten. Ik denk dat mijn manager ook wel realistisch is geweest met mij aannemen (vrouw van 32 met een peuter...) ligt nogal voor de hand dat dit niet heel lang ging duren natuurlijk...
Succes dames met de echo's! Hebben jullie eigenlijk al nagedacht of jullie ergens op willen testen? Ik wil zelf wel de combinatietest laten doen.