Welkom Christien en Marlis, jeetje wat heftig! Dan ga je er helemaal niet meer van uit dat het nog mis kan gaan! Hoop dat deze lekker blijft! Ik ben nog niet echt misselijk maar heb een hele zwakke maag dus zou me niks verbazen als het binnenkort wel gaat komen haha.
Ik heb geen last van misselijkheid, maar wel van maagzuur. Dat is ook heel naar! Heeft iemand enig idee wat je er tegen kan doen?
@ Draaikont: Misselijk steeds een beetje, maar als ik wat lichts eet (cracker, rijstewafel) gaat het ook weer over. @ Freddel: Geen maagzuur hier. Vervelend! Wel ben ik onwijs moe, niet normaal!
Vannochtend weer getest.. door de mk ben ik heel onzeker geworden en probeer zo bevestiging te krijgen. Ook al weet ik dat die testen eigenlijk niks zeggen behalve dat je zwanger bent😉
Zojuist de verloskundige gesproken. 10 september om 8:30 intake + echo!! Sta helemaal te trillen haha
Spannend he boeboetje! Ja super leuk Christien! Ben erg benieuwd hoe het zal zijn! Ben je ook al een beetje zenuwachtig? Ik ga volgende week mn jurk weer passen Super spannend allemaal!
Mooi rijtje testen Freddel! Is toch een fijn gezicht om het streepje steeds dikker te zien worden... Tijdens m'n vorige zwangerschap was ik de eerste weken ook onwijs moe, maar dat heeft toen niet zo lang geduurd. Gek, hoe snel je dat vergeet. Had toen toevallig vakantie, heb bijna alleen maar op de bank gelegen Toen ik eenmaal weer moest werken voelde ik me volgens mij al een stuk fitter...
Ik moet zeggen dat ik ook wel erg moe ben! En ook wel soms chagrijnig om niks =P. Leuk iedereen die gaat trouwen! Wij zijn in maart getrouwd! Kan het iedereen aanraden Kan me wel voorstellen Freddel! Ik voel me nog helemaal niet echt zwanger, dus wil het liefst ook elke dag testen maar na de CB digital en geen bloed moet ik gewoon maar afwachten tot de echo.. Nog 7 weken ofzo 😒
Doe jij alleen een termijn echo bij 11 of 12 weken Shan? Ik heb gelukkig over 2 weken al de 1e echo ivm de miskraam hiervoor.
Ja, ik wil heel graag eerder maar daar doen ze niet aan waar ik woon 😔 bij alle drie de praktijken alleen met 11/12 weken de termijnecho en dan met 20 weken nog 1..
O wat gek! Bij ons mag je het zelf weten, alleen worden de termijn echo en de 20 weken echo vergoed en de rest moet je zelf betalen. Maar je mag er zo veel als je zelf wilt Misschien kan je eens kijken naar een pret echo bureau? Kost gemiddeld geloof ik 30 euro ofzo.
Wat een heftig verhaal zeg! Lijkt me mega zwaar ja om dat te moeten meemaken. Mag ik vragen wat er gebeurd was of weten ze niet waarom? Hoop echt van harte dat deze zwangerschap wel voldragen wordt. Sterkte met de spanning de komende tijd ook.
Zo even snel bijgelezen tussen de bedrijven door. @misselijk: nee, eigenlijk niet, had dat bij mn zoon ook niet. Als ik t had, was t juist smiddags ipv sochtends. Had juist veel honger. @maagzuur: heb dat vanaf 16-eind gehad bij mn zoon, alleen snachts, was echt vreselijk! Rechtop slapen, en honderden euro's maagzuurremmers. 1e nacht na de bevalling was een verademing! Hopelijk trekt t bij jou weer snel weg. @moe: denk steeds dat ik niet moe ben, maar slaap veel meer en vandaag echt moe na 2 dagen werken. (Woe is parttime dag). Maar vooralsnog valt t mee.