Thx! Heb redelijk geslapen, wel vroeg wakker... Zo eerst zoonlief wegbrengen en dan eindelijk even binnenkijken!!!
Veel plezier alle dames die vandaag heen mogen voor een echo! Hier een "gezellig" poetsdagje in het verschiet...... bleh
Ik had ook zulke onrustige darmen gisteren, pffff! Lag al om 21 uur in bed, was helemaal gesloopt. Klachten nemen nu ineens toe (ben nu ongeveer 8 weken, misschien een paar daagjes langer)... Als het zo blijft ga ik het toch maar snel vertellen op werk, zie enorm op tegen de lange dagen. Dames, ik ga aan de slag, maar hou het forum met een schuin ook in de gaten voor mooie echo's! Nonma, Tess27, missme1 en roosje000 (en evt iemand die ik vergeten ben?): succes en hopelijk veel plezier vandaag!!
Ik heb denk ik alleen een intake. Ze maken daar ook echo's dus wie weet. Ik ga het wel even vragen hihihi Suc6 meiden met de echo
Zou het gewoon ff vragen Danielle, niet geschoten is altijd mis Ik hoor om me heen dat veel vk's die zelf echo's maken, vaak bij het eerste consult eerst een echo doen om te kijken of de zs intact is.
Succes vandaag dames! Ik reageer niet zo veel maar lees wel mee ! Spannend hoor! Ik mag over een weekje pas!
Hey dames, Ik pas mijn spijkerbroeken bijna niet meer. Tenminste het gaat nog wel maar met zitten geven ze zoveel druk. Doet gewoon zeer! Loop dus al 2 dagen in een trainingsbroek. Heb ook erge last vn mn darmen. 1 oktober pas de echo. Ben nu volgens mijn berekening 8 en een halve week... spannend!!!!
Maar heel verhaal.. T vruchtje liep 6 dagen op meting achter...... En de vruchtzak liep goed.. Ik kreeg echo bij echoscopiste, gesprek bij verloskundige en bij de gynaecoloog .. De verloskundige was voorzichtig want gezien de icsi kan ik niet achter lopen maar de Gyn zei de metingen zijn vaak ook slecht zo vroeg en vruchtzak is prima dus.. Tja moeilijk maaar er klopt een hartje
Woensdag op fertiliteit gewoon weer en dan over 14 dagen dus maandags weer. Maar hartje was iig goed en snel
Oh spannend Tess, maar toch fijn dat het goed zit met het hartje. Dan komt het vast helemaal goed Mutsz dat duurt ook lang! Ik merk dat ik veel te ongeduldig ben voor die eerste weken.
Tess wat spannend! Gelukkig dat de gyn zich niet direct zorgen maakt. Ben mn vorige zs ook vijf dagen achteruit gezet en weer terug. Was ook een meet foutje omdat het zo klein was. Hoe voel je je er zelf over?