Ik hoop ook met jullie mee te kunnen / mogen praten. Vanmorgen getest en was positief. Heb in augustus een bloeding van 1 dag gehad waardoor ik twijfelde of ik ongi was of iets als innestelingsbloeding. Vermoed het laatste. Nu wachten op afspraak met verloskundige.
Lig voor de zoveeste nacht op rij klaar wakker te zijn...... Normaal sliep ik altijd als een roosje, dit is echt irritant aan het worden. Zijn er meer mensen die halve nachten wakker liggen?
Sarax, welkom en gefeliciteerd! Missme1, ondanks het verdriet van Nonma wil ik je toch feliciteren met je mooie echo... Slapen: Het gaat, moet er nu al wel 2x per nacht uit om te plassen (soms 1x als ik geluk heb ) maar inslapen daarna gaat gelukkig wel goed!
Nonma heel veel sterkte met dit verlies! Heb er geen woorden voor Missme gefeliciteerd met je mooie echo!! Ik heb sinds gister ook echt een spierpijn gevoel rondom baarmoeder, steken als ik opsta enzo.. Heel vervelend. Maar lang niet zo vervelend als die ellendige misselijkheid bahh dat mag echt wel ophouden nu! Slapen gaat mij nu wel weer aardig af gelukkig, paar weken terug zag ik elk uur de klok. En dromen kan ik sls de beste op het moment haha, jullie ook last van?
Ik heb vorige week ook erg slecht geslapen, ook bijna elk uur wakker en zo. Nu gelukkig weer een paar goeie nachten gehad.
@ Nonma, wat klote zeg!! een nachtmerrie dat uitkomt.... Heel veel sterkte gewenst. Ook voor je man/vriend. Slapen; slapen gaat als de beste. Ben zo ontzettend moe telkens. Gisteren lag ik al om 21:00uur op bed. Heerlijk geslapen, maar toch weer moe nu. Intake; vanmiddag de intake. Ondanks dat ze bij ons op de praktijk een echo apparaat hebben, zal ik geen echo krijgen vandaag. Toch zou ik vandaag weer even een bevestiging willen hebben of alles goed gaat en of die cyste niet gegroeid is (daar maak ik me toch wel zorgen over).
Ik slaap ook bagger! Ben dood moe maar droom super maf steeds. Ook nu snot verkouden dat werkt ook niet mee
Gefeliciteerd Missme en welkom Sarax. Sinds deze week kan ik weer goed doorslapen, al slaap ik wel lichter. En ik heb ook de raarste dromen, heel levendig en heel veel verschillende.
Welkom sarax Ik slaap echt super goed! Rond 22:00 uur kan ik mijn ogen amper nog open houden en ga dan heerlijk naar bed en ik kan slapen tot 10:00 uur als ik niet hoef te werken. Krijg geen genoeg van slapen Ander vraagje, hebben jullie ook zo een honger gevoel continue?
Ohh ja ik zou ook wel de halve dag kunnen slapen. Helaas moet ik vaak werken tot 22:00 uur s avonds dus dan lig je ook niet meteen in bed als hè thuis komt. En daarbij gaat elke ochtend de wekker om 7 uur omdat er eentje naar school moet Ik weet niet of iemand van jullie dit herkent maar ik heb echt helse darm krampen en moet soms rennen naar de wc. Ik ben nu bijna acht weken. Het ene moment heb ik diarree en het andere moment hartstikke obstipatie. Heel vervelend want die darm krampen doen zo zeer dat ik het soms zwart voor mijn ogen krijg. Iemand die dit herkent ?
Heb ook obstipatie met pijn afgewisseld met diarree. Eergister echt niet normaal erg! Nu ook 8 wk. Heb zoveel lucht in mn darmen ook. En merk wel dat t door sommige dingen erger wordt dus probeer nu veel vezels te eten.