Thailand is echt een aanrader, ook met kinderen! Makkelijk reizen, iedereen vriendelijk/behulpzaam, goed weer, mooie cultuur/natuur en overheerlijk eten! Echt topland! Ben nu al jaloers op degenen die er op vakantie naartoe gaan!!
Hier omgekeerd: Wel in Thailand (moooooooi!) maar nooit Curacao. Mocht het wel Curacao worden dan weet ik je te vinden! Verblijven jullie in een resort?
Daniëlle hopelijk kan je wat regelen op je werk! Hier nog drie dagen en dan vakantie, ben er nog nooit zo aan toe geweest. Morgen heb ik dan eindelijk mijn eerste echo toch ook wel spannend...
Zijn er hier meer uit de randstad? Wat een drama met het VUmc vandaag he! Heb er de hele werkdag zijlings mee te maken gehad en het is nu bijna onmogelijk om A'dam weer uit te komen met alle files ook. nooit gedacht dat een waterleiding zoveel schade kon aanrichten.
Hier wel Randstad, maar een dorp. Zowel wonen als werken ten westen van Amsterdam, dus niet heel veel last gehad zelf. Maar los daarvan: wat een chaos he, van 1 waterleiding. Ongelofelijk... Woozl, fijn dat je ook eindelijk mag kijken morgen, spannend he?
Vandaag een kloppend hartje gezien! Was van 3.1mm vorige week al gegroeid naar 8mm 😍. Helaas moet ik ook meteen beginnen met bloedverdunners spuiten ivm vorige keer in zwangerschap een diepe veneuze trombose grr.
Ja! In de buurt van mambo beach... Lekker levendig. Wel op basis van logies hou van overal een beetje te gaan eten en lokaal voedsel ook te eten. Heb een echo gehad en ben op basis van mijn vorige echt weer 4 dagen vooruit gezet. Het is al echt een kindje qua vorm. Dus nu kan ik met een gerust hart op vakantieeeee
Heel spannend! Hoop natuurlijk op goed nieuws en dat ik genoeg gerustgesteld ben om van de vakantie te genieten Ik kwam net vanuit Amstelveen (moet richting Utrecht), ook flink wat langer over gedaan. Wat een chaos moet het nu in het vu nog zijn. Heel wat mensen moeten nog geëvacueerd worden.
Spannend woozl, hopen dat het goed is! Blondje 89 WoW dat is echt veel joh. Balen dat je moet spuiten! Ik las net even alles terug en las van krampen bij iemand, dat had ik zondag ook, zo'n pijn, leek wel een wee En verder ook bij vlagen de dag door misselijk, gelukkig niet overgeven!
Gefeliciteerd meiden die allemaal weer mooie echo's hebben gehad! Kom ook uit de Randstad maar echt hartje centrum dus heb zelf niets gemerkt van het wateroverlast gelukkig. Vriendin werkt ook in VUmc maar was gelukkig vrij vandaag. Zag wat video's, echt horrible! Heel veel plezier in Curacao Draaikont en echt boffen met al drie echo's! Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt, mag pas in week negen hier dus nog 20 daagjes wachten. Probeer maar zoveel mogelijk leuke dingen te doen in de tussentijd.
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 16 april (6) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje Roosje000, 32 jaar, 3e kindje 17 april (3) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje 19 april (2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje 21 april (2) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, 27 jaar, 2e kindje 23 april (4) Nonma, 32 jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 24 april (2) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje DSM, 32 jaar, 2e kindje 26 april Ikbien, 27 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 27 april (2) Robano88, ? jaar, ? kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (1) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 9 september: Marianne1, echo Woozl, echo 10 september: Boeboetje, intake vk en echo 14 september Cocorosie, intake vk 16 september: Faartje1, echo 17 september: Danielle1987, echo 28 september Cocorosie, echo 29 September Ikbien, 1e echo vk 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 7 November Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning Sterretje: *Goldsword *Sasjuh * Nonma
Wowwww, één dagje niet gelezen en wat is er veel geschreven! Kan niet overal op reageren ☺️ Maar... Hier ook darmen die enorm van slag zijn! Draaikont fijne vakantie en gefeliciteerd meiden met mooie echo's. Ik had gister ook de echo maar voelde even niet gepast hier enthousiast te doen na het nieuws van Nonma Maar hier ook een mooi kloppend hartje ❤️! En ook een cyste (net als jij geloof ik Mom86?) die vanzelf weg schijnt te gaan. Verklaart wel mijn buikpijn! Wat ik ook minder vond is dat m'n termijn is teruggezet. Van 8 weken naar 6-7 weken, dat vond ik vrij veel maar volgens echoscopist en verloskundige komt het vaak voor. Over 3 weken terug dan zal ze de termijn echt vaststellen... Maar wat zijn we blij 😊💕
Gefeliciteerd met je mooie echo Roosje! Wat kunnen verdriet en blijdschap dan toch dicht bij elkaar liggen he...
Fijne vakantie draaikont! Wat fijn Roosje000! Wij moeten nu nog precies 1 week wachten voor de echo mag van mij snel voorbij gaan de komende dagen
Ja, ik heb ook een cyste. En ze zeggen dat ie vanzelf verdwijnt. Nou ik hoop het, vind het maar een raar iets haha Gisteren de intake gehad. Grappig dat zij tot aan de termijnecho een andere berekening aanhouden. Volgens hen zou ik nu 9 weken zijn. Mijn eigen berekening was dat ik 17 april uitgerekend zou zijn, maar het had ook de 16e kunnen zijn. Bij de echo van vorige week kwam de 16e april uit, dus die houden we nu maar aan. Over 16 dagen de termijnecho. Ben zo benieuwd of nog steeds alles goed gaat met de kleine en goed op schema zit. De nieuwsgierigheid naar het geslacht wordt met de week wel groter hoor
Hè meiden jeetje was jullie tijdje kwijt maar heb het forum weer gevonden. Hier gaat het goed wel erg moe en bij vlagen misselijk. 22 september een 2e echo. Wij hebben nu 2 weken terug een echo gehad met waarschijnlijk 5 weken toen was er alleen een vrucht zakje te zien ik vroeg toen zit er wat in het zakje en toen antwoorden ze dat dat nog te vroeg was om te zien. Ik ging gerust maar huis na dat ze zei je bent echt zwanger en het zit op de goede plek, maar omdat ik eerst opgezette buik had en nu niet maak ik me toch ongerust Wat is het toch zenuwslopend hè die eerste weken Ik kan niet wachten tot 22 september hopelijk dan meer zekerheid
Jaaaa, super woozl! Kan je met een gerust hart weer aan de slag. Ben je precies 8 weken vandaag? Priscilla, zou me over die opgezette buik niet zo'n zorgen maken. Kunnen je darmen zijn geweest die wat opschuiven bijvoorbeeld. Kindje is nog zó klein (ca 2 cm. bij 8 weken) dat die het verschil nog niet maakt in je buik. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot 22 september. Roosje, bij m'n vorige zs ben ik ook een paar keer een paar dagen vooruit en achteruit gezet. Ik vind eigenlijk dat ze onder de 8 weken gewoon niet moeten meten, want ze zitten er dan nog zo vaak naast! Ze hebben mij nu ook een dag of 4 verder gezet dan ik zelf dacht obv mn cyclus. Ik hou lekker m'n eigen berekening aan, kan het bij de termijnecho alleen maar meevallen Weet alweer bijna een maand dat ik zwanger ben... Gaat toch best wel een beetje snel! De 25e termijnecho, dan ben ik ongeveer 11 weken al
Super Woozl!! Tijd gaat toch op de een of andere manier wel snel ondanks je aan het aftellen bent naar de echo's en afspraken