Ik ga jullie verlaten, succes allemaal. Hartslag was er amper meer.. Mag nu stoppen met m'n utrogestan die ik na de punctie kreeg en hopen dat het zo opgang komt, woensdag terug en anders krijg ik pillen. Heel verdrietig
Wat ontzettend naar tess! Het was je zo gegund. Heel veel sterkte gewenst in deze rotperiode en met het verwerken van het verlies. Dikke knuffel!
Bedankt meiden T was zeker heel gewenst.. We wachten voorlopig ook even.. Alleen maar strijden en strijden.. Ik kan een hoop hebben maar dit is even teveel
Hai meiden, Gisteren naar de gyn geweest en echo gehad. Zag er allemaal perfect uit zei die dus goed nieuws. Zat allemaal op de goede plek, hartje klopte, verder geen gekke dingen dus het begin is er! De termijn is nu nog heel moeilijk natuurlijk maar ben wat teruggezet dus zou vandaag 6 weken en 3 dagen zijn en de geschatte uitgerekende datum zou 1 mei zijn. Dat zou dus betekenen dat mijn gevoel juist was en dat mijn cyclus langer was. Ik had 28 dagen aangehouden omdat ik mijn cyclus niet kende. en dan zou ik 26 april uitgerekend zijn. Maar goed dat kan allemaal later nog veranderen want in dit termijn veranderd alles per dag Het zal ergens eind april en begin mei uitkomen. Volgende week nog eentje zodat ze misschien al wat meer kunnen zien.
Heel verdrietig dit Tess! Het was jullie zo gegund. Ik snap dat het je nu even te veel is, neem alle tijd om hier samen weer bovenop te komen. Wens jullie sterkte en liefde toe!
Elisah wat fijn om van je goede echo te horen! Hoop dat alles zich mooi blijft ontwiklelen. Ik heb steeds meer last van krampen vooral links en soms midden. Ik hou het voorlopig maar op bandenpijn. Ben wel heel benieuwd wat er zich binnen allemaal afspeelt, want je weet eigenlijk echt niets tot je een mooie echo ziet. Ik bedoel van de hormonen hebben we allemaal last ook de meiden bij wie het helaas is misgegaan. Dat maakt wel dat ik extra ongeduldig ben tot de echo en ook een beetje huiverig ben. Ondanks mijn ongeduld vind ik de tijd ook best rap gaan trouwens. Lees ook van vrouwen die zeggen dat het na het eerste trimester helemaal snel gaat.
hallo allemaal! ik kom graag meekletsen als het nog mag Vandaag bijna acht weken zwanger en deze week een echo gehad met een knipperlichtje! Voor ons heel bijzonder omdat we al 2 miskramen hebben gehad. Daarnaast bleek dat dit kleine boontje ook een tweelingbroertje of zusje heeft gehad, maar deze heeft het niet gehaald. Oftwel, een roze wolk ken ik niet, maar ik hoop dat deze nog komt. Op naar de twaalf weken
Welkom Barbera, en wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad. Elisah ook goed nieuws gehad, gefeliciteerd! Is er een reden dat je bij de gyn loopt en al zo vroeg een echo krijgt?
Owwww tess wat erg.... Ben er stil van had het jullie zo gegunt! Sterkte met dit verlies. Dames met een mooie echo Gefeliciteerd en geniet ervan! Ik heb mijn slaapdienst van zondag uit mogen zetten. En mijn teamleider meld mij ziek voor die dienst. Heel fijn dat ze mee wilt denken
Ik voel me bezwaard nu een enthousiast verhaal te vertellen, dus hou t kort. Goede echo, was eigenlijk extra echo maar kon al door voor de termijnecho, want nu 9 wk precies en de uitgerekende datum is 13 april. Erg blij en opgelucht. Vind t zo naar dat er meiden zijn die de afgelopen dagen slecht nieuws hebben gekregen. Ik weet hoe het is en leef met jullie mee. Veel sterkte.
Owww hebben jullie ook al zo'n belachelijke buik?? Kan hem gewoon niet meer verbergen... Heb normaal een hele platte buik... Maar nu....😁