Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Sterkte Twinkels wat een verdrietig nieuws

2. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar Twinkels! Heel veel sterkte aan jou en je man gewenst!

3. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heftig meid. Wat verdrietig. Heel veel sterkte!

4. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    :( sterkte twinkels!

5. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hey dames even een heel gek/vies vraagje
    In het begin van de zwangerschap had ik veel afscheiding.
    Nu sinds een wek is dat minder soms met vlagen.
    Alleen bij de seks blijft het zeg maar erg droog van onderen.
    Terwijl ik wel zin heb zeg maar... Hebben er meer dames last van?

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Daar heb ik geen last van Danielle. Bij mij is het juist veel meer dan eerst.

Na de slechte nieuws meldingen van sommige meiden wordt ik toch ook wel heeeel nerveus voor de echo. Zometeen krijgen wij ook slecht nieuws. Dat blijft rond spoken :( laat het maar snel woensdag zijn des te eerder heb ik duidelijkheid

7. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien krijg jij wel dubbel goed nieuws robano.... iemand moet de tweeling krijgen haha ;)
    Snap je zenuwen wel hoor. Ik heb maandag ook een echo en dat vind ik weer heel erg spannend. Stel dat er ineens niks meer te zien is? Maar ik weet ook dat die kans klein is. Met zes weken klopte de termijn met mijn cyclus. Ik ben niet terug gezet. Als je ineens veel korter zwanger bent dan je dacht dan kan dat soms duiden op dat het vruchtje al niet goed is en daardoor een groei achterstand heeft.

Maar spannend blijft het. Ik mag maandag al om 9 uur dus dat vind ik wel heel fijn :)

8. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Inderdaad datzelfde heb ik ook :( .. laten de dagen maar gauw voorbij vliegen. Ik mag woensdag pas om 18.30 dus dat is ook nog eens een hele dag wachten!

9. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook geen last van Danielle. Maar misschien is het de volgende x wel weer normaal ;)

Oh die angst herken ik ook dames. Ik kan niet wachten een kloppend hartje te zien. Mijn echo is pas over 16 dagen. Hoeveel moeten er nou nog voor de eerste echo gaan? Ben heel benieuwd of iemand van ons dan een tweeling heeft, maar het kan natuurlijk ook dat het in ons clubje toevallig allemaal eenlingetjes zijn.:D

Oh faartje zo laat! Denk dat je hele dag niet kunt concentreren op iets anders haha.

10. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de 22e een echo. Vorige x was er alleen vruchtzakje te zien met 5 weken. Weet niet of er 1 of 2 inzitten het zou een verrassing zijn. Meiden succes met wachten!!

11. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog voor de 1e echo 29 september om 17.45.
    Dat duurt ook nog best lang.
    In de groep bij mijn dochtertje was geen tweeling, het hoeft dus niet perse.

12. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Twinkels sterkte meid!

Vandaag echt vreetbuien hier, alles eten wat los en vast zit en dan met namen ongezonde dinge. Voel me ook erg misselijk vandaag dus gun mezelf dan maar een slechte ongezonde dag zodat ik wel iets binnenkrijg.
    Alles staat me tegen behalve chips en chocola.
    Wel netjes ontbeten en geluncht met yoghurt en brood.
    Maarja dan denk ik dat het wel goed zit, als ik nog misselijk ben ;)

CocoRosie succes met wachten! Ik heb hem maandag om 21 uur, kan me niet snel genoeg zijn.
    Ben ook zo benieuwd naar het geslacht! :p
    Maar daar moeten we zoizo nog een tijd op wachten ;)

13. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Ik mag de 22ste voor de eerste echo....

14. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga me te buiten aan gebakken vis en broodjes haring. Vandaag ook weer langs de viskraam geweest, ze stonden te kijken ervan hoeveel ik at, haha!
    En ben me per ongeluk te buiten gegaan in de heel leuke hippe winkel met positiekleding. Er hingen nog wat leuke jurkjes (voor werk enzo) in de sale dus heb die maar meegenomen. De positiekleding die ik heb is allemaal op de zomer gericht dus dat is beetje onhandig.

15. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Room 42 Marianne? Die is zooooo leuk! :)

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die ja! Echt super he! Wilde alleen maar even kijken maar toen was er nog een rek met leuke jurken in de sale dus heb toch maar ingeslagen ;)

17. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Ik mag 21 sep. Voor de eerste echo naar de vk! Ben ook zo benieuwd!! Gelukkig is de afspraak eind van de ochtend dus hoef niet zo lang te wachten.

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik ben ook best wel bang voor de echo.... Hoop zo dat we goed nieuws krijgen donderdag:D

19. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Pff ja echt! Ben ook nog vrij die dag dus moet echt de uren gaan vullen :D ... 16 dagen in spanning nog voor jou! Ja ben ook benieuwd of er iemand in ons clubje zit met een 2ling :D (ik hoop ik niet haha!)

Marianne: heeeeerlijk! Vooral die haring :D ik merk dat ik ook meer trek heb in zure zoutige dingen.. gebakken en zoete dingen dat wekt misselijkheid erg op :(

20. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hahaha wie weet maar ik hoop toch eigenlijk op 1tje. Is al pittig genoeg denk ik zo.
    Spannend meiden die hem maandag hebben! Ik heb hem woensdag om 8:40 uur, dus gelukkig wel lekker vroeg

Deel Deze Pagina