Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Oewww lekker optijd robano! Ik donderdag om 14.45....
    Gelukkig de ochtend werken tot 14.00uur dan heb ik wat om handen.

Hier ook vooral trek in zout en zuur. Van zoet wordt ook ik sneller misselijk.
    Spannend zeg komende week dus weer echo's. Hoop zo voor iedereen een kloppend hartje

2. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Spannend al die echo's weet deze week! Hier is het wachten op de termijnecho met 1,5 week en daarna lekker shoppen voor leuke winter positie mode! Heb er helemaal zin in :)

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Spannend al die echo's. Ik moet nog een weekje langer wachten. Komende week zal door alle verjaardagen wel voorbij vliegen... dus voordat ik het weet is de dag daar ;)

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier ook pas begin oktober weer.
    Dan 11.1 week. De week erna ben ik jarig en dan denk ik dat ik het ook openbaar maak voor de buitenwereld.

5. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Ik moet nog tot 1 oktober wachte tot de echo en ook ik wordber best zenuwachtig van.

Trouwens, gisteravond zo iets engs meegemaakt! Stond samen met mijn man onder de douche, lekker even ontspannen en kletsen samen. En dat word dan automatisch een lange douche omdat we het beide heerlijk vinden. Maar op het einde voelde me ineens niet goed heel duizelig en misselijk, me oren popte dicht dus hoorde vooral me eigen ademhaling en toen werd het zwart voor mn ogen. Zag en hoorde dus niets maar was wel bij. Ik ben toen op de grond gaan zitten omdat ik bang was dat ik zou gaan vallen. Tevens kon ik niet de kracht vinden om te praten. Gelukkig merkte mijn man dat ik me niet goed voelde en die draaide de douche van 37 naar 32 graden (of wellicht kouder) en hield die op me waardoor ik me langzaam beter voelde.
    Toen ik me beter voelde hielp hij me overeind maar bleef duizelen en dus heeft hij ne geholpen af te drogen en zijn we op bed gaan liggen.

Jullie snappen dat ik heel erg schrok. Herkent iemand dit en what the hell happend?!

6. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Klinkt al een lage bloeddruk... Ik heb dit ook regelmatig... Maar heb ook een te lage bloeddruk.
    Voel je je nu wel weer beter?? Snap dat je je kapot schrikt

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Heel herkenbaar. Soms last van en tijdens de zwangerschappen was het vaker. Bloeddruk blijkt bij mij in orde te zijn (misschien op dat moment dus niet)... dus heb geen idee wat het is..

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt inderdaad op een lage bloeddruk. Dan wordt alles even zwart voor je ogen en voelt het alsof je even helemaal van de wereld bent en soms val je ook. Warmte kan daaraan bijdragen, bijv met lage bloeddruk in sauna moet je ook niet op t hoogte bankje gaan zitten, dus misschien hete douche ook wel een beetje. Weet je je bloeddruk?
    Ik heb 90 over 50 links en 100 over 60 rechts. als ik opsta of heb gebukt wordt het bijna altijd even zwart voor mn ogen en moet ik me vasthouden.

9. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Hey meiden wie van jullie gebruikt er een zwangerschapsapp en welke gebruiken jullie dan?

10. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Mutsz, idd klinkt als lage bloeddruk klachten.
    Zwangerschaps app gebruik ik niet. Na mk viel het me zo tegen hoe ik me uit moest schrijven voor allerlei mailing enzo, dat ik het nu maar laat...

11. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik heb zwanger.nl (betalend) , pregnancy + (gratis) en ovia pregnancy (gratis).
    Geven geen meldingen ed dus na afloop gewoon te wissen.

12. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Ik gebruik ook geen app.
    Heb wel een 9maanden dagboek😄

13. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zwanger.nl, zonder registratie idd. Vind t wel leuk om elke week iets te lezen over de ontwikkeling. Maar dat kan je natuurlijk op elke willekeurige babysite ook vinden.

14. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Het gaat nu redelijk. Voel me nog niet je van het maar oke. Ik heb zelfs na mn bericht nog even de huisartsenpost gebeld omdat ik toch ook pijn in mn onderbuik had en licht bloedverlies ineens. Dus schrok aardig van alles bij elkaar. Van hun moest ik de verloskundige bellen en die heeft me aardig gerustgesteld. Maar ben wel op mn hoede nu. Ze zei ook waarschijnlijk een lage bloeddruk of lage bloedsuiker. Dus heb een schaaltje joghurt ontbeten met veel suiker erin. De duizelingen namen iets af maar niet veel. Mijn bloeddruk was woensdag nog gemeten en was perfect zei ze. Maar durf niet meer te zeggen wat het was.

Vanmiddag ga ik naar mn ouders toe, bakkie doen. Die heeft zo'n thuis bloeddrukmeter. Dus zal eens vragen of ze mijne wilt meten. Al moet ik daar goed over nadenken want ze weten niet dat ik zwanger ben haha.

Net op een verjaardag express de mierzoete caloriebom taart gegeten. Nu een gekookt eitje op brood als lunch. Komt vast goed maar was echt schrikken. Heb dat nog nooit gehad...

Apps heb ik niet. Vind ze stom werken en ben bang dat iemand het per ongeluk ziet op mn telefoon haha

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutsz wat vervelend..klinkt als lage bloeddruk of lage bloedsuiker. Weet je dat juist suiker nemen bij een lage bloedsuikerspiegel niet verstandig is? Je bloedsuiker stijgt Door de suiker ineens heel hard en laat je lichaam hard werken om vervolgens je bloedsuiker spiegel keihard te laten dalen waardoor je dus zwart voor je ogen ziet en rillerig wordt. Beter kun je iets met vezels nemen. Dat zijn de zogeheten langzame suikers. Zoals volkorenbrood, beschuit, evergreen, banaan oid. Dit zorgt dat je geen enorme piek en ook geen enorm daling krijgt.

16. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    O oeps dat wist ik dus niet. Dankjewel voor de tip Betsie!

17. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen apps, maar dat is een beetje bijgeloof omdat ik die wel had bij mijn miskramen. Dus nu denk ik: zolang ik die niet heb gaat het vast beter;) Slaat natuurlijk helemaal nergens op..

18. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik had bij mijn vorige zs last van ZSdiabetes.
    Op die momenten dat ik echte sterretjes zag hielp ook alleen druivensuiker, cola enz maar verder idd een strikt dieet en regelmatig gezonde tussendoortjes.
    Niet fijn maar je hebt alles voor je ukkie over natuurlijk.

19. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Oei dat klinkt zeker niet fijn! Omdat ik een verhoogd bmi heb gaan ze mij inderdaad zowiezo ook rond 24 wkn mn suikers testen. Dat vind ik wel fijn. Zou niet graag zsdiabetes hebben natuurlijk, maar weet het dan liever wel natuurlijk. Hoop voor nu dat het allemaal los loopt. Straks bij mn moeder even bloeddruk meten en tot die tijd regelmatig eten etc.

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Sorry voor mijn echo bericht maar wat voel ik mij kl..e
    Snot verkouden,doodmoe, alles doet pijn en volgens mij voel ik mijn banden ook lekker. . Gelukkig is mijn moeder er even voor de kleine. Het is hier begin van een kermisweek dus gelukkig heeft hij veel afleiding maar ben bang dat het voor mij zwaar gaat worden.

Deel Deze Pagina