Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat vervelend Annemie! Hopelijk ga je je snel beter voelen!

Ik heb ook een gratis app op mijn telefoon, de Mama Apps. Vind het inderdaad ook wel leuk om te zien hoe het gaat met de ontwikkeling van de kleine. Maar ik gebruik hem niet veel hoor, in het begin wel met het zwanger worden. Maar nu niet zo veel meer.
    Heb me ook aangemeld bij een berichtje uit je buik (was een tip die ik kreeg van mvm). Dat is op zich ook heel grappig, dan krijg je een mailtje elke week met de ontwikkelingen etc.

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Beterschap annemie! Ik ben ook nogsteeds snot verkouden. Ik denk dat er wat heerst.

3. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemie wat rottig! Ik leef met je mee! Ik voel me vandaag ook echt heel zwanger. Heel de dag al duizelig en niets kunnen doen. De hele tijd moet ik huilen zonder reden. Tijdens het uitlaten van de hond liep ik als een zombie en was ik echt bang midden op straat opeens in tranen uit te barsten. Heel gek wat die hormonen opeens met je kunnen doen.

En wat komen er nog veel echo's deze week! Robano, faartje, danielle en Sarax ik wil alleen maar mooie kloppende hartjes en blije berichten horen;)! Ikbien, mutsz, pineapple en beempie laten we elkaar maar lekker fijn afleiden op dit forum tot de eerste echo's. Voor we het weten zijn die weken alweer om.

Ik heb de zwanger en zo app. Vind het ook fijn om alles bij te houden week bij week. Is toch mijn eerste zwangerschap :D en ik heb ook een oei ik groei 9 maanden dagboek, maar via de app krijg ik meer info.

4. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier morgen weer een echo. Lekker vroeg gelukkig om 8:30 !

Annemie wat vervelend. Je hebt soms van die dagen..Hoe oud is je rondlopende kindje nu?

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn kleine man is in april 4 geworden. Het is gelukkig een schat en heb weinig last van hem. .

6. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat ook je eerste echo Betsie? Spannend!

7. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn tweede cocorosie maar vind het wel bijna net zo spannend hoor haha :)

8. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Succes en plezier voor de meiden die deze week de echo gaan krijgen!! Op naar leuke berichten 😉

9. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Veel succes met de echo's dames!

10. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Wordt bij jullie misselijkheid en overgeven al minder?Alle spieren doen zeer van het vele overgeven. Net weer. En had al weg moeten gaan naar mijn werk. Ben ook echt aan het afvallen.

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes met de echo's vandaag!!! Hopelijk allemaal mooi kloppende hartjes!

12. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Lijkt me een goed plan Cocorosie. De dagen willen nog niet echt opschieten. Voel me al vanaf donderdag knap lamlendig en doe niets anders als een vaatdoek op bed en de bank hangen. Ben steeds duizelig, licht in mijn hoofd en misselijk..... Ben er wel een beetje klaar mee. Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier en succes!

13. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel succes met de echo's spannend!

14. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mensen die heel erg misselijk zijn, of heel veel overgeven en waarvan het je leven gaat beinvloeden: google eens op steungroep hg.
    (ze zitten ook op facebook) en wacht niet te lang met naar de dokter gaan. Ik heb het gehad bij mijn eerste twee miskramen namelijk en hoe eerder je naar de dokter gaat en de juiste medicatie krijgt, hoe beter..

15. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Dat overgeven lijkt me echt heel erg!
    Ik heb soms alleen een vraag van misselijkheid maar verder niet.
    Ben blij dat dat mij bespaard blijft.
    Maar indd de huisarts kan daarbij goed helpen met evt medicatie.

Suc6 dames met de echo vandaag ik duim op allemaal mooie kloppende hartjes. Hier nog 3 nachtjes slapen vind het zooooo spannend!!

16. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ik duim mee voor allemaal mooie echo's vandaag!
    Soullady, wat vervelend dat je zoveel moet overgeven! Hier bijna geen last van misselijkheid, maar wat er eerder al gezegd was... Trek aan de bel bij de vk of huisarts!

17. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was prachtig ! Kindje echt al super mooi gegroeid. Hoofdje rompje armpjes en beentjes. Alles zat er al op. Zo ontzettend bijzonder weer !

Voor de meiden die vandaag nog moeten, succes !!!

18. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Ladies die vandaag de echo hebben succes!

Hier is het bloedverlies weer gelukkig gestopt. Heb nu wel een aantal lange werkdagen achter elkaar, vandaag morgen en woensdag van 6-18uur en donderdag van half 9 tot 18uur. Dan vrijdag gelukkig vrij en dus 3 dagen weekend. Denk dat ik dat dan ook wel nodig heb!

Fijne dag allemaal!!

19. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Jah betsie!!!! Wat fijn!! Nu lekker na genieten😄

Wat fijn mutz dat het bloeden gestopt is... Toch schrikken zoiets.
    Pfff heftige werkdagen zeg. Dan heb je zeker je 3 dagen vrij verdiend zeg.

20. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Zeker fijn danielle, was zeker schrikken. Maargoed blik op de toekomst en niet op het verleden.
    Ik ben gastouder en er is een kindje dat deze week dus extra komt en altijd 6uur komt en half 6 word gehaald. En niet te vergetem dan nog andere kids die om half 9 komen en tot 18uur blijven. Zo word je werkdag ineens erg lang maargoed alles voor het goede doel zullen we zeggen :D

Hier weet trouwens nogaltijd vrijwel niemand dat we zwanger zijn. Maar me broeken worden zo krap dat ik me echt af begin te vragen hoelang we het nog stil kunnen houden haha

Deel Deze Pagina