Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat fijn Betsie! Andere meiden die vandaag de echo hebben succes :) en veel plezier!

Vraagje aan de dames die al een kindje hebben. Vanaf wanneer zijn jullie positiekleding gaan dragen bij jullie eerste zwangerschap?

2. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn betsie!!!

@positiekleding: bij 1e zw vanaf week 14 en nu ben ik stiekem al met week 9 positieleggings aan t dragen en heb elastiekje om de knoop van mn broek maar draag meer jurkjes.

3. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Wat een fijn bericht betsie!! Superrr :D..
    Nog 2 nachtjes slapen!!! Vandaag lekker vrij, morgen een dagdienst en dan is het bijna zo ver :D...
    Voel me nu echt even niet lekker lig ook op de bank, hartkloppingen moe en heb het koud! Of ik wordt ziek of het hoort erbij? Herkenbaar voor iemand dit?

@positiekleding: ook ik krijg mijn broeken niet meer dicht zonder mijn complete bloedtoevoer af te knellen haha dus ook hier elastiekjes! Ga binnenkort maar wat leggings, jurkjes en toch ook positiebroeken aanschaffen!

Succes met de echo's deze week meiden :D zoals cocorosie zei: we gaan voor kloppende hartjes en mooie mini baby'tjes :D

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Versie super joh! Gefeliciteerd!
    Ik ben ook erg misselijk, Had ik ook bij mn eerste zwangerschap, dus herken het wel.
    Gelukkig niet overgeven.
    Voel me ook echt brak, lijkt wel of misselijkheid steeds erger word, maar las dat het na 10 weken minder word, dus nog even wachten.
    En ook wel spanning voor mn echo vanv denk ik.
    Positiekleding droeg ik bij mn eerste rond 18 weken volgens mij.
    Nu heb ik wat spijkerbroeken die te groot waren omdat ik was afgevallen en die draag ik nu vaak, en mn riem n tandje meer ;)

5. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Kleding kan ik nog wel goed mee uit de voeten! Nu draag ik sowieso veel leggings en zijn m'n broeken bij de buik altijd wat ruim omdat ik gezegend ben met massieve bovenbenen :)

Betsie, gefeliciteerd met je mooie echo! Wie volgt? :D

6. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjulliewel meiden. Ben echt euforisch. Zo blij!
    Hoop dat er vandaag nog meer mooie berichten komen!

Danielle, jij ook bijna aan de beurt he! Spannend joh.

Positiekleding; ik heb vandaag wel mijn bh's die ik tijdens mijn zwangerschappen droeg, uit de kast gehaald. Geen zwangerschap of onflateuze meegroei bh maar gewoon een mooie bh in een cup groter. Zit een heel stuk beter.
    Positiekleding nog niet aan.... wel vandaag een winterjas besteld bij bonprix. Kan hem maar vast hebben. Probeer postiekleding nog even te rekken.... vind het echt wel een ding om daarop over te gaan haha

7. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is zeker een ding! Ik durf ook pas positiebroeken te dragen als ze t weten op mn werk, want ben bang dat ze t eraan zien. Dus nog 3 weken aanmodderen met wat ruimere outfits ;)

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hou jezelf echt goed in de gaten. En twijfel niet om aan de bel te trekken als je je niet goed voelt. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap twee keer in t ziekenhuis gelegen dus weet wat het met je kan doen. De eerste keer was ik er erger aan toe als iedereen dacht. 5 dagen infuus gehad en na 10 dagen thuis geweest te zijn mocht ik weer 5 dagen terug aan t infuus. .. het heeft mij door de ergste periode heen geholpen.

Ben nu ook echt bang voor wat de komende weken gaat gebeuren. Ik ben ook al 2kilo kwijt maar we blijven positief.

9. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Heftig hoor dames dat jullie zo misselijk zijn en zoveel spuigen.

Wat betreft de positiekleding durf ik het ook nog niet aan. Omdat hier nog niemand het weet en ben ook bang dat ze het eraan zien. Maar mennnn wat ben ik blij als ik het straks uit de kast kan trekken!!!!!

10. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi betsie hoeveel weken ben jij nu? En zie je op de echo dan al een echt mensje?

11. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla ik ben 8,4 weken. Bij een inwendige echo zie je inderdaad een soort van pinda met armen en benen

12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hier schommelt de misselijkheid heel erg. Soms alleen misselijk en een ander moment zo erg dat ik beroerd ben en moet spugen. Gelukkig ook wel momenten dat ik me goed voel. Sinds gisteren lichte hoofdpijn... ook niet echt prettig. Haha voel me echt een klaagmuts zo.

Positiekleding: nog niet aan. Alhoewel de gewone spijkerbroeken niet echt lekker meer zitten.. 😛

13. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Ben benieuwd hoe het bij iedereen was.

Betsie wat goed om te horen!!

Bij de 1e had ik met 10 weken positie kleding aan. Bij.de 2e wel later hoor.
    Nu steeds misselijk na het avond eten. En lig iedere avond om 9 uur plat. Gisteren zelfs om 20.00.

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Hey mag ik nog met jullie meeschrijven ik ben woensdag 9 weken morgen 2de echo bij 6 weken kloppend hartje gezien is ons 3de kindje na 1,5 jaar mmm dochtertje is geboren met 24,4 na 5 weken overleden daarna gezind zoontje gekregen is nu bijna 34 maanden nu dus hopen dat alles goed mag gaan met ons 3de wondertje ik ben 30 jaar leuk al jullie reacties te lezen

15. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen en welkom!!
    Heftig zeg van je dochter. Wat lijkt me dat zwaar.
    Een gezonde zoon van bijna 3, leuk! Er zijn een paar zwanger van de 3e. Gefeliciteerd!!

16. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen

Goedemorgen leuk dat ik hier mag meeschrijven
    Ja was heftig maar ook mooi jaar tussen Kiki en Stijn zit maar 10 maanden was na 6 weken weer zwanger was mooi kadootje.
    Blijft nu ook erg spannend maar wens voor een broertje of zusje thuis voor Stijn was groter word weer goed in de gaten gehouden en krijg later in de zwangerschap weer medicijnen om vroeg geboorte te proberen te voorkomen. Hopelijk gaat het net zo goed als bij Stijn die is met 39,4 geboren.

Hoe voelen jullie je? Ik vaak hoofdpijn moe en wel misselijk maar niet overgeven gelukkig

Ik hou jullie op de hoogte van de echo straks

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Welkom Fabjje leuk dat je gezellig mee komt kletsen. En wat heftig zeg van je dochter!!!

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Welkom fabjee! En gefeliciteerd met jullie 3e kindje op komst.
    Zijn er vandaag nog dames voor een echo?

Hier nog 2 nachtjes slapen

19. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gister een goede echo.
    Omdat ik in augustus 1 dag een bloeding heb gehad dacht ik dat het een innestelingsbloeding was, het was ook 5 dagen vroeger dan mn verwachte menstruatie.
    Alleen bleek dus bij de echo dat ik nog maar 5 weken zwanger was, dus ik ga jullie verlaten.
    Ben ergens halverwege mei uitgerekend.
    Succes meiden!

20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@ Sarax, Wat fijn dat de echo goed was!! Fijne zwangerschap gewenst ;)

@ Fabjee, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Heftig van je dochter... Hopelijk ga je nu een zorgeloze zwangerschap tegemoet. Hier ook zwanger van de 3e.

@ echo, de meiden die vandaag een echo hebben, succes/plezier gewenst!

Ik ben aan het aftellen, nog 10 dagen te gaan voor de termijnecho :D

Deel Deze Pagina