Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Fabje welkom! Spannende tijden voor jou! Ben benieuwd naar je echo.

Dames die de echo vandaag hebben succes!! Ik moet nog 16 dagen wachten ;)

2. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad, en een knipperend lichtje zo blij.

Echo was beetje geklier vanwege mijn latexallergie. Maar is toch gelukt. Over 2 weken weer een echo.

Voor iedereen die vandaag ook edn echo hebben. Veel succes en hoop op mooie berichten.

3. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Fabje, welkom en leuk dat je mee komt kletsen! En meteen echo vandaag, hopelijk kom je zo nog even goed nieuws delen hier :)

Soullady, gefeliciteerd! Ben benieuwd waarom een echo lastig is met latex allergie?

Hier: niet zoveel te melden eigenlijk, rustig afwachten tot de termijnecho volgende week. Kwaaltjes worden wat minder, onzekerheid neemt wordt dan weer wat meer :)

Doordat ik van het voorjaar een late miskraam had wisten al heel veel mensen van m'n zwangerschap. Ben toen ook zo ontzettend gesteund door iedereen, en ook nu... Als ik het aan iemand vertel zijn ze dubbel zo blij, dat voelt zo fijn!

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wat een fijn nieuws dames! Lekker genieten nu!

Sarax fijne zwangerschap gewenst:D

Poetsa, mijn kwaaltjes worden ook minder. Naja misschien wennen we er aan dat kan ook natuurlijk.
    Ik ben zo nerveus voor donderdag als alles maar goed zit;)

Hebben op markplaats een leuk kamertje gezien. Hihi kan gewoon niet stoppen met kijken naar baby dingen zo leuk. Manlief gaat als we donderdag een goede echo hebben een bod uit brengen.

5. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Een inwendige echo met latexallergie is onhandig. Omdat ze normaal een condoom om de kop doen. Dat is geen optie dus werd een handschoen. Maar toen kwam er niets in beeld uiteindelijk 3/4 beeld.

Ik heb nog niet gekeken naar babykamers. Maar ja hier is de zolder nog niet klaar. En staat dus alle troep op 2e etage. En ik denk dat ik nu pas goed besef met een knipperend lichtje dat ik echt zwanger ben.

6. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn soullady! ! Lastig zo'n latex allergie.ik heb het ook maar niet zo erg. Die twee minuten met zo'n echo ding kan bij mij wel. Maar heb ooit eens een latex catheter gehad en dat was echt vreselijk.

Danielle hier zijn de kwalen ook iets minder heftig. Ipv de hele dag misselijk en moe ben ik dat nu bij vlagen eventjes, fijn toch :) hoelaat mag je donderdag ?

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik mag om 14.45 donderdag. Moet werken tot 14.00 daarna manlief halen en meteen door scheuren😄

Hihi heb er zin in!!!

8. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    O danielle schiet al op :)

Ik krijg echt wondjes, blaasjes en geirriteerd van latex. Dus dan is 2 minuten teveel op die plek. Helaas.

Ik hoop dat er veel mooie echo's komen aankomende week en daarna...

9. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Oh ja, dat is met inwendig natuurlijk zo... oeps. Gelukkig dat het toch is gelukt.
    Hier al met 8 weken een uitwendige gehad, super scherp!

10. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auw dat klinkt pijnlijk die latex allergie!

Hier ook ietsje verminderde kwaaltjes, maar daar tegenover staat een zichtbaar groeiende buik (echt naar voren toe) en meer groei/bandenpijn. Vorige zw had ik met 10 weken ook minder moeheid, dus hopelijk zet dat nu ook door. Je hebt zo weinig aan je avonden anders he.

11. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Wat leuk dat sommige al met een babykamer bezig zijn en anderen het maar net aan beseffen dat ze echt zwanger zijn!

Wij hebben volgende woensdag (23ste) een bezichtiging voor een koopwoning die ons aanspreekt. En ineens maakt dat ne zenuwachtig haha.
    De babykamer hebben we nog van mn zoontje. Met mickey mouse uit het hout gesneden. Maar ik vind dat dat prima kan, ook voor een meid, met een roze wand erachter komt dat heus goed. En wie weet freubel ik gewoon een strik tussen de oren haha.

We zullen het wel zien. Hetgeen ik vooral spannend vind, nog altijd weten ouders en schoonouders en de rest van de families niets van onze zwangerschap haha. Dus best spannend hoe ze straks reageren als de woning doorgaat :D

12. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    O mickey mouse kan inderdaad voor beiden. Leuk!

O spannend een koopwoning. Hoop dat het niet een teveel klus huis is.

Uitwendig echo lukte niet. Was niet scherp. De kleine knipperende rondje zat achter bot.

13. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Soullady. Voel je je al wat minder ziek?

14. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Sinds gistermorgen voor het eerst niet over gegeven. Vannacht ontzettend aan het spoken geweest vanaf 3 uur. Telkens gevoel dat ik moest over geven is niet gebeurd.
    Heb nu ook al een boterham op. Dus lijkt iets minder te worden.... dat zou ook fijn zijn.

15. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Nou ik ben weer soort van in het land der levenden. Mijn huisarts wou niks geven tegen het spugen, dus toen ben ik nogal boos geworden (totaaaal niks voor mij, zullen de hormonen wel zijn). Ik was 3 kilo in een week afgevallen dat baarde me echt wel zorgen. Nu heb ik sinds gisteren Metroclopramide gekregen en ik heb eindelijk vandaag normaal kunnen eten en drinken. Wat een opluchting zeg. Nu hopen dat het vanzelf weggaat straks

16. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Nou hier ff niet geweest en men wat is er weer veel gekletst.
    Wij wachten op de echo maandag, maar ben bang dat ik die moet afzeggen.
    Sinds vandaag bloeding, nog niet de stolsels etc, maar ben bang dat dat niet lang op zich laat wachten.
    Iemand van jullie die met een bloeding toch een goede echo had?

17. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is het vals alarm.
    Ik heb ruim 2 weken lang bruin bloedverlies gehad en alles is goed. Wel super stressvolle periode. Ken echt veel mensen die ondanks bloedverlies een goede echo hebben, dus ga voor je duimen!

18. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed van je boeboetje!! En wat een vreselijke huisarts heb je! 3 kg in een week, daar zouden bij hem toch alle alarmbellen af moeten gaan. Fijn dat het vandaag beter gaat:)

19. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Jeej boeboetje wat erg van je huisarts! Voel je je verder wel prettig bij hem/haar? Bij mij was m'n zs reden van wisseling huisarts, voelde me bij de oude totaal niet om m'n gemak. Op zich niet zo erg, kwam er nooit, maar met een kleintje op komst was dat wel iets om over na te denken vind ik!

Miran, ik hoop ontzettend dat het vals alarm is. Zelf heb ik een klein hematoom bij m'n baarmoeder, ws. als gevolg van de innesteling. Dit was te zien op de echo. Vk zei, mocht ik gaan bloeden, dat dat ook hiervan kon komen en niet gevaarlijk was. Ik heb gelukkig (nog) niet gebloed, maar misschien ook zoiets bij jou? En wellicht kan je echo naar voren?

Soullady, fijn dat jouw misselijkheid ook wat af neemt.

En Mutsz, spannend van dat huis! Leuk een Mickey Mouse kamer, vind dat dat voor een meisje ook prima kan.

Hier merk ik nog weinig van m'n buikje. Het buikje dat er zit, zat er helaas al voor de zs! :)

20. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Dat is vervelend zo'n huisarts. Ik ben nog steeds niet geweest. Hoop zo dat het vanzelf over gaat.

Lijkt mij erg eng bloedverlies en stolsels. Had ik dit keer niet. Hoop dat de echo's goed zijn

Deel Deze Pagina