Volgens mij mag je wel van die warmhoud zalfjes... Maar goed warmhouden proberen te bewegen is ben ik bang het ergste... Sterkte!
Nek - Perskindol etc. is beter van niet. Had veel last van mn onderrug laatst. Maar helaas werd het afgeraden. Massage vragen? Haha. warm pittenzakje? Lekker onder de douche gaan staan? In ieder geval uit de tocht houden. Facebook - ik denk dat ik helemaal niets aankondig op facebook. Geen zwangerschap, geen echo, geen geslacht (weten we zelf ook pas als het geboren is). Waarschijnlijk komt er na de geboorte pas iets op Facebook te staan.
Tijgerbalsem wil weleens helpen. Anders even onder een warme douche en daarna een sjaal om je nek. Sterkte ermee! 10 weken alweer! Nog 6 dagen tot aan de termijnecho, spannend! Daarna mag iedereen het weten. Benieuwd naar sommige reacties (met name van de ooms en tantes, sommige hebben oordeel altijd al klaar staan....) Mijn collega's, die van mn man, ouders en schoonouders, broers en zwager en twee goede vrienden weten het al. Vandaag feest. Onze jongste is twee geworden! De komende 10 weken hebben we twee peuters in huis
Gefeliciteerd Mom86, ben jij ook zo aan het aftellen? Ik mag dinsdag voor de eerste echo...... Spannend
Is jullie gewicht al aan het toenemen? Mijn wel, gaat me iets te hard haha.... 1,5kg bij 8weken.. Ik moet wel zeggen dat ik voor deze 8weken, al jaren ontzettend weinig heb gegeten,misschien dat het daarom redelijk snel gaat, omdat ik nu (natuurlijk) meer eet voor de gezondheid van de kleine!
Kort berichtje vanuit Turkije, gefeliciteerd dames met mooie echo's!! Ik ben nu een week aan de emasefene (als ik het goed schrijf, 2x pd zetpil) ivm zeilvakantie. In het begin was ik echt super moe, maar nu gaat het top. Echt nauwelijks last van misselijkheid. Merk zelfs dat ik een beetje onzeker wordt nu andere klachten (gespAnnen borsten) ook afnemen. Hebben jullie daar ook al last van?
Ik ben ook al 2 kg aangekomen. Ik woog 58 kilo en nu al 60. Ik kwam bij mijn eerdere zwangerschappen ook zoveel aan. 18 kilo bij de eerste en 14 bij de tweede. Heb een bmi van 19 dus het kan geen kwaad. Was het ook beide keren binnen twee weken volledig kwijt. Dus ik maak me totaal niet druk om de kilo's. Zolang ik over 8 maanden maar weer gewoon mijn slanke zelf ben
Gefeliciteerd mom! Ik ben nog steeds 2kilo kwijt tot nu toe. Het waren er 3 door de misselijkheid en het weinige eten.. Dus er komt gelukkig wel weer wat bij ik eet niet meer dan normaal, wel vaker kleine hoeveelheden. Krijg gewoon niet zoveel naar binnen in één keer. Onze ouders weten nog van niets! Mijn moeder vroeg laatst wel aan de telefoon toen ik ziek was of ik zwanger was. Ik wou zo graag ja zeggen, haha. Ze woont niet om de hoek en ik wil het graag persoonlijk vertellen, niet via de telefoon. 2 oktober gaan we die kant op en heb ik mijn tweede echo gehad dus super spannend!!
Dank je wel voor de tips. Net via coolblue nog even een massagekussentje besteld. Heb er helaas wel vaker last van dus ja... Proficiat nom! Ik die denk ik op mijn verjaardag een foto met een romper waarop staat "best gift ever". Veel mensen weten van onze mmm af en mogen dus ook wel in de blijdschap delen, al is het deels via fb Echo's en buikfoto's ed doe ik ook wel niet op fb. Vakantie in Turkije ... Klinkt hemels!! Hier 1 kg erbij op net geen 9 weken.
Woozl, lekker joh zeilen in Turkije en fijn dat je je beter voelt nu! Hier nemen klachten ook een beetje af, had er al weinig, maar nu bijna niks meer. Gisteren zelfs probleemloos tot middernacht wakker gebleven Gewicht: Hier zit 'ineens' de eerste kilo eraan, ben 10 weken nu. Was afgelopen maandag, na een weekendje weg ineens een kilo zwaarder en de rest van de week blijft het weer stabiel. BMI voor zs was 24, dus ben niet onwijs slank. Facebook aankondiging doe ik helemaal niet.. Zit niet te wachten op felicitaties van mensen die ik anders eigenlijk helemaal nooit spreek. Ben sowieso een beetje op Facebook uitgekeken
Hihi wij gaan vandaag naar een baby kamertje kijken. Die we hebben gezien op marktplaats heb er zo zin in! Ook hebben we een thema bedacht voor de baby kamer... Jungle book leuke muur schildering willen we enzo
Leuk zo'n muur schildering. Ben je zelf zo creatief? Hier is het babykamertje nu lichtgrijs met wit. Geen idee nog wat we ermee gaan doen. Het voelt allemaal nog zo onecht dat er een bij komt. Ga straks met een zwangere vriendin naar zo'n mega store van prenatal. Beetje sfeer opsnuiven. Misschien wordt het dan een beetje realistisch
Ik ga jullie verlaten. Vanmorgen hadden we een extra echo (wilde zekerheid voordat we het de kinderen zouden vertellen) maar er was geen kloppend hartje meer te zien, is zo'n 10 dagen geleden (vlak na vorige echo) gestopt met leven. Ik weet even niet hoe verder, we zijn zo verdrietig. Ik wens jullie een goede zwangerschap toe. Liefs xx
Oh wat vreselijk roosje! dat verwacht je bijna niet meer na een goede echo. Wat een ontzettende klap moet dat zijn. Heel veel sterkte, weet even niet meer wag ik moet zeggen. Dikke knuffel