Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hier nog een fan van basics :)!
    Dat wil ik inderdaad ook gaan doen, met basics shirts en dan met een leuk vest of jasje over. En dan op leuken met accessoires

2. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vooral tijdens de zwangerschappen heel veel basics gedragen. Kocht ze een maatje groter dan deed ik er gewoon tot op het eind mee.

Gisteren bij de prenatal naar zwangerschap kleding gekeken maar heb echt vol afschuw gekeken. Zo oudbollig! Heb gelukkig van een vriendin wat leuke broeken gekregen en red het met basics en vestjes vast wel. Heb bij bonprix een jas gekocht. Nog een mooie sjaal erbij zoeken en we overleven het wel :)

vind sommige positie kleding van love2waight wel leuk maar dat is weer meteen zo duur en dat vind ik dan weer te gek voor die korte tijd dat je het draagt.

Tis altijd wat haha

3. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zo duur voor de korte tijd. Ik heb nog wel wat leuke shirts van mijn vorige zwangerschappen. Maar de rokken die ik heb zijn allemaal te groot. Was wat kilo's afgevallen vorig jaar. Veel hardgelopen en juiste voeding. Dus start gewicht ligt wat lager nu 😁

4. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is het al best lang geleden dat ik zwanger wastafel. Zes jaar geleden van de oudste en drie jaar geleden van de jongste.

Ik voel me zo oud als ik bedenk dat mijn zoon over een halfjaar al zes is! Besef me ineens ook dat als deze baby 6 wordt dan is grote broer al 12 !!!! Jeutjeee!

Ik ben pas 28 hoor. Ben gewoon jong aan het baren geslagen ;) maar dit is nu wel de laatste !

5. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wastafel hahaha leuk die automatische spelling :)

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Wat leuk te lezen dat jullie ook veel met basics, banden en accesoires doen!! :D voel me ineens een stuk beter haha. Ik heb vorige zwangerschap wel een twee of drie zwangerschaps shirts gekocht, of eigenlijk gekregen van me moeder en schoonmoeder en 3 broeken toen gekocht en een zachte zwarte stoffen broek. Toevallig heb ik die zak kleding net uit de kelder getrokken en bij de was gegooid. Me spijkerbroeken zitten echt mega onprettig, lopend gaat het nog prima maar als ik ga zitten drukt het erg op mn onderbuik merk ik.

Ik vind het best spannend eigenlijk want onze familie weet nog altijd nergens van!! We wachten tot na 1 oktober, dan hebben we de echo gehad en willen een minj feestje geven ter bekendmaking. We willen onze ouders dan uitnodigen en broers en zussen. Zo kunnen we het ze allemaal tegelijk vertellen :D

7. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Same here. Had al een lekker vest gekocht toen ik net wist dat ik zwanger was. Lekkere longsleeve eronder en gaan. Heb toevallig laatst nieuwe gekocht, wat langere, dus daar kan ik even mee vooruit!
    Ga binnenkort lekker shoppen met mn moeder voor ia een positie winterjas. Dat vind ik wel een dure investering maar we moeten wel echt de hele winter door! Durf het niet van marktplaats te halen zonder passen...

8. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha betsie."jong aan het baren geslagen" klinkt heel leuk!
    Ik ben 32. Mijn man leren kennen op mijn 27e.
    28 getrouwd, direct zwanger. Daarna volgde nummer 2 al en nu nummer 3. Dus soms loopt het wat vlotter maar wel ouder. Had ik.mijn man eerder hebben leren kennen was ik ook jonger geweest.😀
    Nog 2 weken tot de termijn echo. Kan niet wachten!!

9. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we moeten inderdaad de winter door. Meestal is het helaas in maart en april ook nog niet warm genoeg voor een dunnere jas. Ze zijn zo vreselijk duur inderdaad! Ik kan helaas niks lenen, maar ga toch kijken of ik iets in de buurt van MP kan vinden, zodat ik m nog wel kan passen. Heb nu 2 mooie redelijk nette jurkjes waar ik voor mn werk mee uit de voeten kan en verder raap ik wat oude positiekleding bij elkaar met paar basics inderdaad.

10. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Mijn zus heeft al mijn positiekleding nog, zij is van t zomer bevallen. Dus dat moet ik binnenkort maar even weer terug halen! Wel even een broek bij besteld en die zit al heel fijn, m'n gewone broeken zitten niet echt fijn meer. Mijn buik is ook al best goed te zien! Het is me zelfs al door een vage vage kennis gevraagd of ik toevallig weer zwanger ben want ze dacht het aan me te zien!!!!!��

Morgen ochtend de eerste echo en ik begin nu toch wel aardig zenuwachtig te worden ��

11. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Huh??? Er staat dat mijn bericht geplaatst is om 23:39... Tis toch echt 22:39! Vaag...

12. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Pineapple veel plezier morgen! Hoop op een mooie echo voor je.

Ik heb vandaag via een facebookgroep een mooie positie jas op de kop getikt. Dinsdag ophalen bij mensen in de buurt kan ik hem meteen even passen

13. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor betaalbare positie jassen moet je eens op bonprix kijken. Hebben ze echt heel veel keus en de duurste is geloof ik zestig Euro!

Leuk idee mutzs om het zo aan een familie te vertellen. En wat knap dat je het zolang geheim hebt weten te houden. Mijn moeder wist het echt als eerste haha. Die ziet zoiets ook meteen.

Missme : leeftijd is ook maar gewoon een getal en inderdaad, bij iedereen gaat t ook weer anders. Wij zijn pas in 2013 getrouwd. De kinderen waren erbij. Het was een prachtige dag en voelde als een heel logische stap om te trouwen. Terwijl ik trouwen altijd onzin vond. Maar zo met de kinderen erbij was het heel mooi en intiem. Het is ook meteen goed geregeld nu voor de kinderen. En wij zijn al zolang samen. 9 jaar dit jaar en wonen momenteel al 4 jaar in ons tweede koophuis. Dat trouwen durfde ik na de geboorte van de jongste eindelijk aan haha :)

14. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Newlook heeft ook (online) mooie en goedkope zs kledij.
    Ik had een beetje en van 3 mensen gekregen dus ik kom de zs wel uit denk ik :)

Hier vandaag 9 weken. Over 2 weken en een paar dagen de 12 weken echo. Zooo spannend!

15. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Goeie tip om bij Bonprix te kijken! Of inderdaad toch marktplaats een beetje in de buurt... Al denk ik dat ik hem misschien wel van m'n moeder krijg als ik met haar ga shoppen :p
    Pineapple, spannend vanmorgen! Hopelijk een mooie echo straks. Hoe laat mag je?

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou mooi zijn, helemaal als je met je moeder 'toevallig' in Room42 beland, veel leuke jassen ook daar! :)

17. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Dankjewel Betsie! Het scheelt dat zowel mijn ouders als mn schoonouders momenteel erg druk zijn. Mijn ouders hebben een amerikaanse meid van 22 in huis komende maanden (die wilde graag van Nederland 'proeven'. En mijn schoonouders zijn mijn schoonzus en haar vriend aan het helpen verhuizen. Dus ik denk dat ze het te druk hebben om iets door te hebben haha!! Beter ook. Want als ze het zouden vragen kan ik toch moeilijk liegen he! Komende zaterdag komen me ouders een potje catannen (kolonisten van catan) erg gezellig maar wel ook lastig hahaha.

18. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Straks om 11:00 ben ik aan de beurt Poesta! En ohh wat vind ik het weer spannend! Heb vannacht zelfs de hele tijd gedroomd over tweelingen! Haha we zullen het straks zien!

19. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Ohjee pineapple wie weet haha! Ben heel benieuwd! En hardstikke jalours op je! Ik moet nog anderhalve week wachten tot de eerste echo haha :$

Heb vannacht weer zo raar gedroomd!! Hebben jullie daar ook last van? Ik droom heel veel over de dood. Waar ik vorige week droomde dat ze bij de echo erachter kwamen dat ik die nare ziekte had en niet meer te redden was en dood zou gaan. Droomde ik afgelopen nacht dat ik mn vader dood aantrof op de wc. Beide keren in tranen wakker. Totaal in paniek. Pfff om moe van te worden. En doodeng vind ik het!

20. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat kletsen jullieveel zeg hihi.
    Ik ben nog steeds met vlagen misselijk t word wel minder maar zin in avondeten heb ik echt niet gewoon.
    Zit ook super snel vol 😔

Deel Deze Pagina