Succes met de echo's allebei! Fabjee ik zie dat jij ook de combinatietest doet. Volgens mij zijn wij de enige 2 van de lijst die m doen.
Wij hebben toch alsnog besloten om de combinatietest te gaan doen. Vandaag even de vk bellen om het door te geven. En waarom? Wij hebben het gevoel dat we dit dit keer wel moeten doen. Puur gevoel. Heb ook gelezen dat de echo vergoed wordt, alleen de bloedtest niet. Weet iemand wat die kost?
Succes meiden! Vanmorgen bloed geprikt blegh!! Ik haat dat toch zo. Niet voor de combinatietest hoor. Maar gewoon de standaard dingen. Heb geen idee wat dat kost, zou de verloskundige bellen. Die kan je dat vast wel vertellen.
Hier werd aangegeven dat de combi test 161 euro kost. Lees toch nog stiekem in dit groepje mee 😊, succes meiden met echo's enzo! Wij gister de curettage gehad, was echt zo bang om onder narcose te gaan maar ik was zo vertrokken. Napijn is er wel maar dat trek ik wel. Eerst mezelf maar eens goed gaan voelen en in januari pas weer door, we geven niet op!!! Ook wij worden ooit papa en mama ❤️
Knap van je dat je zo positief blijft! Tuurlijk worden jullie papa en mama Hopelijk is de napijn snel over. En dames met echo's veel plezier en suc6
Tess, wat ben jij dapper! Je mag echt heel trots op jezelf zijn!! Er komt een tijd, dat het jullie tijd is om papa en mama te worden! Barbara hoelaat moet je meid??
Voor zover ik weet word hij niet vergoed vorige x bij mij wel Omdat ik toen bij cz het gezinnenpakket had nu zitten we bij vgz Combinatietest kost 162 euro en beetje schrok er wel beetje van maar maakt me niet uit wil hem toch doen Zou goed kunnen dat we maar de enige 3 zijn maar geeft me fijn gevoel en je kan weer ff maar de baby gluren ook leuk
Ik zit bij cz..gezinnenpakket. Alleen de echo bij de combinatie test wordt vergoed.. Nouja ik zie het wel. We willen de test gewoon doen en inderdaad ff extra gluren naar de kleine. Vrijdag de termijnecho!
Spannend Barbara, hopelijk goed nieuws straks! Spannend he... Even een knuffel om je een hart onder de riem te steken, hoop op een schitterende echo voor je. Beempie, hoe was het bij jou? Zit helemaal in spanning de hele dag ZP te refreshen op m'n computer Hopelijk kom je ons gauw een mooie echo showen. En Annemie natuurlijk ook, die ligt nu vast naar een mooie kleine baby te gluren Tess, wat lief dat je hier nog reageert en wat klink je sterk... Hopelijk herstel je goed van de curettage en mag 2016 jullie jaar worden! Mom86, ik ook vrijdag termijnecho! Hoe laat mag jij? Ik om 11 uur. En nog meer dames met een echo de komende dagen?
Ik heb morgen ook weer een echo! Vlieg vandaag om 2 uur nl tijd terug naar huis vanaf de antillen... Vind het toch ook best weer eigenlijk de echo. Het was zooo warm op vakantie maar volgens de vk kon dat allemaal geen kwaad.
Je bent bijna aan de beurt Barbara!! Ben zeer benieuwd!! Draaikont, het kan inderdaad geen kwaad hoor . Je lichaam koelt zichzelf wel als dat nodig is.