Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@poesta, ik mag vrijdag om 09:30. We brengen eerst onze oudste naar de psz en de jongste gaat met ons mee.

2. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was goed! zo blij! ik was de afgelopen week zo misselijk, maar dat gaat ook al beter. En adem uit ;)

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

O wat fijn!! Nu lekker genieten!

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Fabje wat een gaaf knuffeltje heb jij gehaakt!!

Hoe waren de echo's van de meiden die vandaag moesten??

@Combinatietest: deze gaan wij ook doen, ik hoop hier morgen meer info over te krijgen nog van de verloskundige bij onze intake :)

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Was super. Bij de eerste echo waren we teruggezet qua datum maar onze kanjer heeft het gewoon weer ingehaald! 9 weken nu

Zo happy. Kreeg wel te horen dat het waarschijnlijk een geplande keizersnede gaat worden maar dat vind ik stiekem niet heel erg.

Bijgevoegde bestanden:

6. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk Barbara! :D Ik ben ook héél erg benieuwd naar de andere echo's van vandaag! hopelijk allemaal goed nieuws!

7. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Jaaaa dat zijn al ter goede berichten. Fijn dames! Nu nog duimen draaien voor Beempie...

8. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Annemie wat fijn! Gefeliciteerd!

9. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning gelaten heb. Ik moest nl direct door naar mijn werk. Heb niet meer geslapen nadat ik hier vanacht gepost had, vanavond maar vroeg op bed. Ben toch een stuk geruster, heb frummel direct 2 x mogen bekijken. Eerst bij de gynaecoloog, omdat we tijd over hadden en daarna nog bij het echocentrum voor de termijn echo. Het zag er allemaal goed uit, een flink kloppend hartje. Volgens hun berekening ben ik de 17e uitgerekend.

10. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ook hier vandaag de echo gehad! Het hartje klopte gelukkig en het bewoog zelfs even met ze voetjes. Ook afspraak verloskundige gehad was een erg aardige mevrouw. Ik maakte me erg zorgen dat ze over me gewicht zou beginnen maar ze gaf alleen aan dat er extra zou worden gecontroleerd op suiker. Volgende week prikken voor de combinatie test en ook een echo inplannen voor de combinatie test.

Bijgevoegde bestanden:

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's allemaal, super fijn!

En tess diep respect dat je zo'n positieve houding houdt. En sterkte met de napijn, doe maar rustig aan he.

Hier mega drukke dag gehad en flink extra uren gedraaid. Gelukkig morgen mn parttime dag. Bloed laten prikken voor de combitest. De prijs ervan is gestegen vergeleken met 4 jaar terug. Ben bij FBTO aanvullend verzekerd en vorige keer kreeg ik alles vergoed. Moet nog even uitzoeken of dat nog steeds zo is maar betwijfel het.

Nu snel naar huis en languit op de bank!

12. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    :D wat fijn meiden!!! Leuke echo foto's ook allemaal trouwens!

13. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Super om al die goede echo's te zien / horen!! Ik word daardoor wel steeds ongeduldiger tot we zelf eindelijk mogen kijken. Nog een week en 2 dagen. YEEEEEEY!!! Haha

14. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer allemaal mooie echo's. Wat fijn meiden ! Gefeliciteerd!

Combinatie test laten wij ook doen. Sta er nog steeds niet volledig achter en vind het ook een hoop geld. Maar mijn man is ervan overtuigd dat het moet. Komt omdat er afgelopen zomer een stel van 26 kennen die bij de geboorte van hun zoon zijn verrast met down syndroom. Ik kan me niet voorstellen dat ik abortus zou doen om down maar zou het wel willen weten.
    Blijft zo moeilijk. De afspraak is al gemaakt. 9 oktober.

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    En tess ik weet niet of je dit nog leest maar wat een tijd heb jij achter de rug. Verstandig om even rust te nemen qua zwanger worden..lichamelijk ben je sneller hersteld vaak dan geestelijk

16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wat fijn die goede echo's! Gefeliciteerd

17. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn al die goede echo's! Wat je zegt mutsz1991 word er ook ongeduldig van😄 nog heel even geduld.

Tess jeetje wat heb je een hoop voor je kiezen gekregen. Ik hoop dat het snel voor jullie zo mag zijn. Sterkte met het herstel.

Zijn er toch nog veel die de combinatietest doen. Wij hebben zo getwijfeld. Enerzijds zouden we het willen weten met het oog op de impact op ons gezin en dat je je erop kunt voorbereiden. Maar gezien ik hier al van in de stress raakte 'wel/niet doen' en vrees voor de stress als de kans bijv. 1 op 201 is.. het blijft een kansbererekening.. hebben we er toch vanaf gezien. Ml was juist eerst heel stellig maar hij hakte uiteindelijk de knoop door 'ik denk dat het ook voor jou beter is als we het niet doen'.
    Als ik hier zo lees begin ik weer te twijfelen haha verschrikkelijk maar we blijven maar bij onze keuze... pff moeilijk hoor!
    Nu maar op naar een mooie termijnecho :D

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wat een mooie echos! Heerlijk dames geniet ervan!

19. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen de mooie echo's!!
    Hier wil ML de test sowieso niet, hij zegt we laten het toch niet weghalen, we wachten het gewoon af en zien het wel...

Heel veel sterkte Tess!!

20. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wij doen ook geen combinatie test.
    Een kans berekening daar hebben we niks aan. En weghalen doen we toch niet