@poesta, ik mag vrijdag om 09:30. We brengen eerst onze oudste naar de psz en de jongste gaat met ons mee.
Alles was goed! zo blij! ik was de afgelopen week zo misselijk, maar dat gaat ook al beter. En adem uit
Fabje wat een gaaf knuffeltje heb jij gehaakt!! Hoe waren de echo's van de meiden die vandaag moesten?? @Combinatietest: deze gaan wij ook doen, ik hoop hier morgen meer info over te krijgen nog van de verloskundige bij onze intake
Was super. Bij de eerste echo waren we teruggezet qua datum maar onze kanjer heeft het gewoon weer ingehaald! 9 weken nu Zo happy. Kreeg wel te horen dat het waarschijnlijk een geplande keizersnede gaat worden maar dat vind ik stiekem niet heel erg.
Heerlijk Barbara! Ik ben ook héél erg benieuwd naar de andere echo's van vandaag! hopelijk allemaal goed nieuws!
Sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning gelaten heb. Ik moest nl direct door naar mijn werk. Heb niet meer geslapen nadat ik hier vanacht gepost had, vanavond maar vroeg op bed. Ben toch een stuk geruster, heb frummel direct 2 x mogen bekijken. Eerst bij de gynaecoloog, omdat we tijd over hadden en daarna nog bij het echocentrum voor de termijn echo. Het zag er allemaal goed uit, een flink kloppend hartje. Volgens hun berekening ben ik de 17e uitgerekend.
Hoi meiden ook hier vandaag de echo gehad! Het hartje klopte gelukkig en het bewoog zelfs even met ze voetjes. Ook afspraak verloskundige gehad was een erg aardige mevrouw. Ik maakte me erg zorgen dat ze over me gewicht zou beginnen maar ze gaf alleen aan dat er extra zou worden gecontroleerd op suiker. Volgende week prikken voor de combinatie test en ook een echo inplannen voor de combinatie test.
Wat een mooie echo's allemaal, super fijn! En tess diep respect dat je zo'n positieve houding houdt. En sterkte met de napijn, doe maar rustig aan he. Hier mega drukke dag gehad en flink extra uren gedraaid. Gelukkig morgen mn parttime dag. Bloed laten prikken voor de combitest. De prijs ervan is gestegen vergeleken met 4 jaar terug. Ben bij FBTO aanvullend verzekerd en vorige keer kreeg ik alles vergoed. Moet nog even uitzoeken of dat nog steeds zo is maar betwijfel het. Nu snel naar huis en languit op de bank!
Super om al die goede echo's te zien / horen!! Ik word daardoor wel steeds ongeduldiger tot we zelf eindelijk mogen kijken. Nog een week en 2 dagen. YEEEEEEY!!! Haha
Weer allemaal mooie echo's. Wat fijn meiden ! Gefeliciteerd! Combinatie test laten wij ook doen. Sta er nog steeds niet volledig achter en vind het ook een hoop geld. Maar mijn man is ervan overtuigd dat het moet. Komt omdat er afgelopen zomer een stel van 26 kennen die bij de geboorte van hun zoon zijn verrast met down syndroom. Ik kan me niet voorstellen dat ik abortus zou doen om down maar zou het wel willen weten. Blijft zo moeilijk. De afspraak is al gemaakt. 9 oktober.
En tess ik weet niet of je dit nog leest maar wat een tijd heb jij achter de rug. Verstandig om even rust te nemen qua zwanger worden..lichamelijk ben je sneller hersteld vaak dan geestelijk
Fijn al die goede echo's! Wat je zegt mutsz1991 word er ook ongeduldig van😄 nog heel even geduld. Tess jeetje wat heb je een hoop voor je kiezen gekregen. Ik hoop dat het snel voor jullie zo mag zijn. Sterkte met het herstel. Zijn er toch nog veel die de combinatietest doen. Wij hebben zo getwijfeld. Enerzijds zouden we het willen weten met het oog op de impact op ons gezin en dat je je erop kunt voorbereiden. Maar gezien ik hier al van in de stress raakte 'wel/niet doen' en vrees voor de stress als de kans bijv. 1 op 201 is.. het blijft een kansbererekening.. hebben we er toch vanaf gezien. Ml was juist eerst heel stellig maar hij hakte uiteindelijk de knoop door 'ik denk dat het ook voor jou beter is als we het niet doen'. Als ik hier zo lees begin ik weer te twijfelen haha verschrikkelijk maar we blijven maar bij onze keuze... pff moeilijk hoor! Nu maar op naar een mooie termijnecho
Gefeliciteerd iedereen de mooie echo's!! Hier wil ML de test sowieso niet, hij zegt we laten het toch niet weghalen, we wachten het gewoon af en zien het wel... Heel veel sterkte Tess!!
Wij doen ook geen combinatie test. Een kans berekening daar hebben we niks aan. En weghalen doen we toch niet