Dank je wel! Ik heb het fijn gehad maar ik ga nooit meer in het eerste trimister op vakantie. We hebben een Excursie moeten anuleren en af en toe plannen moeten wijzigen. En lag elke avond voor 22 uur in bed. Hahaha Maar wel lekker kunnen relaxen... Even weg was wel heel fijn. Morgen avond echo! Zo spannend toch weer. Heb wel af en toe bijgelezen in de vakantie op het forum
ja moest het ff aanpassen toen zag ik deze, vond hem erg leuk! @positiekleding: ja ook ik moet maar eens gaan shoppen.. ik zie er gewoon tegenop om naar feestjes te gaan omdat mijn kleding niet lekker zit, zo strak en dat triggert dan ook weer de misselijkheid .. zag laatst ook een superleuke jumpsuit! mooie zwarte, wel okselmouw maar prima te combineren met een leuke blazer! ga echt op zoek naar leuke kleding! Bij mijn vorige zwangerschap was ik zo opgeblazen en lelijk (uitslag, dooie haren DIK) had helemaal geen zin om te shoppen.. nu zie ik er een stuk stralender uit dus wordt het shoppen dan vanzelf leuk Paar dingetjes hier in NL kopen en de rest lekker eind volgende maand op vakantie jammer dat we dan net weggaan wanneer ik 16 weken wordt anders konden we ook een beetje babyshoppen!
Fijn dat je wel hebt kunnen relaxen. Ben je veel misselijk geweest? Veel succes met de echo vanavond!
Veel suc6 met de echo vanavond! Mooi buikje marianne!! Ik ben ook al echt bol aan het worden.😊 Positie kleding. Heb nu een jas gekocht. Koopje kunnen scoren. Veel kleding van mijn vriendinnen gehad. Maar draag nu zelf lekker veel jurkjes enzo dus hoef het niet aan nog
Iedereen succes die vandaag een echo heeft!Onze echo was super leuk omdat ons boontje echt super beweeglijk is. De verloskundige was hem af en toe kwijt omdat hij aan het duiken en draaien was. Dat wordt nog wat later Ik moet ook echt nodig opzoek naar positiekleding. Mijn broeken zitten echt niet meer lekker, maar ik durf ze niet zo goed online te bestellen. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens de stad inga.
Broeken zitten bij mij ook niet lekker meer. Gelukkig nog een aantal broeken in de kast die een maatje groter zijn... maarja bij de benen zit het te los, mn buikje kan er wel in en zit niet te strak. Ik moet dus ook nodig op pad voor een paar goede positiebroeken. @ Draaikont; welkom terug en succes vanavond met de echo. Nog meer meiden die een echo hebben vandaag?.... succes/plezier in ieder geval!
Draaikont veel succes vandaag! ! Heerlijk al die goeie berichten. Hier ook broeken die niet lekker meer zitten. Misselijkheid is goed onder controle te houden met de emasefene. Helaas gisteren zo moe dat ik hem vergeten was. Nu moet ik het bekopen. Boodschappen doen was even te veel. Haha... Gelukkig vrij vandaag dus lig ik lekker op bed.
Ondanks de emasefene geef ik nog gewoon over. Mijn enige spijkerbroek die ik nog pas zit in de droger zodat hij nog mee kan op lang weekendje weg. Ben erg gespannen voor weekendje weg. Heb er wel zin in maar etensluchtjes zijn niet te doen. Laatste keer winkelen (3weken geleden) gaf ik over op straat. Dus vind spannend, alleen het ontbijt in het hotel is al spannend.
Oh wat heftig zeg zo misselijk. Snap dat je tegen t weekend op ziet. Als je continu over je nek kan gaan, dan zit/loop je nergens lekker nee. Hopelijk valt het mee of haal je de wc op tijd....
Bedankt allemaal! Ja misselijk ben ik best wel veel geweest. Waren een avond luxe uit eten geweest en erna heb ik alles weer uitgepuugd. Dat was een beetje jammer
Ik lees actief mee maar ben niet zo actief. Misschien een tip voor meiden die nog positiekleding moeten aanschaffen. Het zijn de mamamazzeldagen bij de prenatal. 20% korting
Dames, Ik ga jullie verlaten. Helaas op onze vakantie een miskraam gehad. Dit is bevestigd op de echo die stond. Ik wens iedereen een hele goede zwangerschap en hoop dat er allemaal gezonde kindjes geboren gaan worden. Groetjes
Sterkte Miran!! En ook aan alle misselijke meiden. Al zijn jullie natuurlijk graag misselijk voor je kind, toch kan ik me inbeelden dat het niet prettig is. Dus ook voor jullie sterkte en hopelijk betert het snel!
Heel veel sterkte Miran! ----------- Ik heb vanmorgen mijn tweede echo gehad. Het is al zooo gegroeid, armpjes en beentjes gezien. Het bewoog kleine beetjes. Hartje horen kloppen. Ik ben zooi gelukkig!!! Uitrekendatum blijft hetzelfde, namelijk 22 april. Verder heb ik nog steeds weinig klachten, alleen erg moe. Buikje groeit al aardig, kan het bijna niet meer verborgen houden.