Vanmiddag de tweede echo gehad om de uitgerekende datum vast te stellen. Jeetje wat een actief kindje zit er toch in mijn buik! Haha heel schattig toen hij/zij zich ging uitrekken, denk dat die lag te slapen. 5 foto's meegekregen, super leuk!! ik ben 17 april uitgerekend.
Zonnetje en Boeboetje, wat fijn dat jullie goede echo's hadden! Ik mag morgen... Toch weer spannend. Zag trouwens dat er al een 'juni mama's' topic is. We gaan hard! Nog even en het eerste trimester zit er alweer op!
Sterkte miran! Gefeliciteerd aan alle meiden met een goede echo. Hier onder de adrenaline! Net word ik in de digros omver gelopen door 2 buitenlandse jongens... blijkt nou. Alle babymelkpoeder wat er in de winkel was hebben ze meegenomen. ...je ziet het onder je ogen gebeuren. Uiteindelijk stonden er 2 me op te wachten omdat ik de nodige terrechte opmerkingen haar gemaakt omdat er moeders gewoon 2 weken moeten wachten op het poeder! Agressief! Niet normaal.uitlokkend. uiteindelijk kwam er een grote gozer dreigend op mij af. Raak mijn niet aan! Hen zj poeder uit zn handen geslagen en mijn bos bloemen op zn kop kappot geslagen. Toen er mensen van de digros naar buiten kwamen liepen ze gelijk weg. Naar hun auto vol met baby melk! Ongelovelijk. Je ziet het nu onder je eigen ogen gebeuren. Bwt wel een nieuwe bos bloemen van de digros gekregen...
Sterkte Miran, wat enorm rot 😕 Wat een schrik Annemie! Schandalig! Hebben ze daar geen beleid van 1 of 2 pakken per persoon? Hier zijn ze heel streng daarin en je hoeft ook echt niet nog een keer de winkel ervoor in te lopen. En je ook nog opwachten. Wel heel stoer van je! Nu maar bijkomen en genieten van je bloemen. Hier ook adrenaline maar op een andere manier. Op werk vroeg een collega of ik zwanger was! : ik schrok me dood. Maandag hebben we de termijn echo en daarna pas wilden we het bekend maken. Dus ik heb ontkent waardoor zij zich heel rot voelde! En daar voelde ik me weer heel schuldig om! Want ze moest eens weten... 😊 Misschien dat ik dr maar even mail en dat ze het nog heeeel even geheim moet houden.. Oh ik wil het zelf ook zo graag vertellen 😄 Heb ook wel echt zo'n twijfel buikje 'zwanger of geen zelfcontrole' helemaal later op de dag..
Wat een mooie echo's. En zo bijzonder dat het zo klein is en toch al beweegt. Ik kan niet wachten tot dinsdag ! Dat baby gewoon al beweegt. Ahhh zo leuk ! Heb er zo'n zin in om weer te kijken. annemie : zo meid wat een verhaal. Heel stoer van je dat je je niet hebt laten intimideren Door zo'n kleerkast Littlemissme: oeps. ... vind het ook nogal een onhandige opmerking van je collega hoor. Zoiets vraag je niet.
Nou he zou het zelf ook nooit vragen als je het niet weet... maar kan er ergens wel om lachen omdat ik over een week als het goed is opeens met blij nieuws kom.. Gelukkig is het me nooit gevraagd toen ik niet zwanger was... 😉
Jee Annemie das schrikken. Vind je wel super stoer! En little missme... Wat stom van je collega... Nee zoiets vraag je niet vind ik. Maar goed. Wordt wel leuk als je het haar van de week vertelt!
Hoi hoi, nadat wij dinsdag het hartje hebben zien kloppen heb ik het woensdag op het werk verteld. De roddels gingen al aardig in de rondte sommige zagen het al en ben ook erg moe en misselijk geweest. Als je dan 5.5 dag op je werk bent dan hebben ze het wel door. Toch merk ik aan de reacties dat sommige het vroeg vinden dat ik het zeg maar ik heb echt idee van ben nu net zo zwanger als over 2 weken en als het fout gaat is dat geen schande of valen. Toch maakt het me wel weer onzeker. Maar goed ik blijf het positief bekijken. Je hartje klopte zo mooi en je was lekker bewegelijk ik hou nu al zoveel van dat kleine mensje....
Zeker schrikken Annemie wel heel stoer Ik vraag het ook nooit tenzij het heel duidelijk is ben opticien en zwangerschap heeft invloed op een oogmeting vandaar. Collega heeft het x gehad met klant die was niet zwanger klant vroeg wel aan haar of ze zwanger was zegt ze nee zegt die klant dan mag je wel eens gaan sporten oeps Super mooie echo's ik hoop ook een mooi bewegend kindje te zien volgende week donderdag nu al zin in ook wel weer spannend benieuwd of ze hetzelfde beleid en medicijnen gaan doen als bij Stijn
Hoeveel weken ben je nu dan? Snap best dat je t vertelt na kloppend hartje. En het is ook zo lastig het lang verborgen te houden. Hebben jullie ook dat je je bijna verspreekt? Bij mij weten al mn goede vrienden en fam het wel, maar kennissen en collega's niet. Wil t pas na goede combitest vertellen, 13 weken ben ik dan. Maar vind t echt lastig om mn mond te houden nu, en het is zichtbaar al. Was zo'n drukke week en zat er vandaag echt doorheen. Ben paar keer wankelend opgestaan om stukje te lopen, helemaal wazig en pijn in m'n rug. Maar nog even volhouden want heb deadline. Alleen zou t een stuk makkelijker zijn als collega's zouden snappen waarom ik er zo doorheen zit.
Nu 9.5 week. Spannend ook voor jullie de combinatie test. Ik ga maandag bloed prikken en dan meteen de echo plannen voor de nel plooi meting
Jeetje annemarie wat een verhaal. Naar zeg!! Ik zie collega's bij mij ook kijken. Heb nu steeds mijn colbert en rok aan ipv pantalon en dat lijkt nu op te vallen. . . Nog 2 weken, dan eerst ouders en schoonouders vertellen, dan werk. . .
Aangezien ik onmiddellijk dien te stoppen met werken wisten mijn collega's het met 4 weken al! Nou ja, standaard gang van zaken natuurlijk bij ons.
Draaikont wat een prachtig plaatje !!!! Heel bijzonder zo in 3d. Ik heb mijn volgende echo over 5 dagen en ben dan net zo ver als jij. Bijna niet te bevatten dat er in mij ook zo'n echte miniatuur baby groeit. Het is mijn derde kindje maar zo'n zwangerschap blijft echt super bijzonder. Het wonder went nooit Ik vertel mijn werk volgende week maandag. Ben dan bijna twaalf weken.