Mooie echo! Ik vind ook de 3e net zo bijzonder. Al kan ik het nog steeds niet bevatten. Gisteren bij de prenatal een zw broek gekocht (vorige zw droeg ik alleen rokken) en allerlei spullen voor junioren bed van de oudste. Die moet straks van ledikant naar junioren bed😊 Heb eigenlijk niet eens bij de baby spullen gekeken, vorige keer ook pas na 20 weken wat gekocht (toen we t geslacht wisten) wie weet dit keer wel roze shoppen 😍 En dikke kortingen met mama mazzeldagen
Ik kan het soms ook nog niet bevatten en andere momenten besef ik het gewoon niet eens vrees ik. Na 3 jaar blijft het zo onwerkelijk terwijl het de vorige keer eigenlijk echt wel snel "realiteit" was. Moeilijk uit te leggen... Het grootste probleem (in normale omstandigheden natuurlijk) gaat hier de naam worden vrees ik. Met zl de naam pas op 33 weken en nu moeten we dan nog eens een jongens en een meisjesnaam.... Help
Wow Draaikont wat gaaf die 3d echo! Nog nooit gezien zo vroeg in de zwangerschap... ik heb straks termijnecho. Ga vragen of ze ook 3d kan kijken Lig al vanaf 5 uur te stuiteren in bed. Hoezo nerveus. En dat terwijl ik me ook echt herken in wat jullie schrijven. Ben er zo nuchter onder. Niks geen roze wolk, wat ik de vorige keer wel had. Misschien komt het nog als ik die kritieke termijn voorbij ben...
Echt super mooi die 3D echo ik kon in het Erasmus mee doen met studie dan kreeg ik ook echter 3D echo's alleen tijden was niet te doen helaas wel super dat ze dat lieten zien
Dat komt vast na 20 wk nog! Hier ook geen roze wolk hoor, eerdt combitest, dan 20wk en dan nog veilig eruit rond de 40 wk. Daarna komt de roze wolk pas bij mij denk ik. Vind t wel heel leuk hoor en begin t te beseffen, maar vond mn vorige zw gewoon heel zwaar en kon niet meer meedoen met mn vrienden en toen de baby er eenmaal was, was ik helemaal verliefd!
Haha die roze wolk heb ik ook totaal niet. Bij de eerste wel maar daar ben ik er toen tijdens de bevalling hard vanaf gedonderd. Rn toen ik na de keizersnede eenmaal thuis weer richting me roze wolk gevoel kroop werd dat na enkele weken weer verstoord doordat mijn litteken enorm ging ontsteken en zoonlief met week 10 in het ziekenhuis lag ket het RS virus. Wat een k*t tijd was dat zeg.... Denk dat ik daarom ook niet goed op de roze wolk durf te gaan zitten
Dat klinkt inderdaad niet als een roze wolk. Heftig zeg! En daarna was je verlof natuurlijk ook klaar. Duurt zoveel te kort in Nl he. Zeker als het een zware start is zoals bij jou.
Jeej mutsz dat is heftig! Tegenwoordig wordt je zs verlof verlengd volgens mij als je kindje zo jong al lang het ziekenhuis in moet. Marianne, moest erg lachen om je 'veilig eruit'
Ja het was heel heftig. Ik had toen geen werk gelukkig. Want anders was inderdaad mijn verlof inmiddels afgelopen. En eerlijk gezegd was ik echt nog niet in staat geweest om te werken. Het verlof in Nederland vind ik zeker veels te kort. Vooral ook voor vaders. Ben al blij dat het van 2 naar 5 dagen gaat per 1 januari 2016!! Maar hoop toch echt dat manlief nu wel vrij op kan nemen als de kleine er is. Zou het wel fijn vinden. Zeker ook omdat we onze draak van nu ruim 2.5jaar, dan 3jaar, hebben rondlopen... Heerlijk he Marianne!! Ik kan ook niet wachten haha. Maar moet het nog even een weekje volhouden. Dan weet iedereen het en zullen ze het niet aan mn kleding meer zien
Hoeraaa, vanochtend de termijnecho gehad. Ben weer een dag vooruit gezet; nu 11 weken. Alles zag er goed uit en de cyste is ook verdwenen. Vanmiddag gaan we het onze kids vertellen. Zo benieuwd naar de reacties
Feest! Goede termijnecho en ben blijven staan op 11+1 14 april uitgerekend dus. Geslachtsbepaling doen we eind oktober. Om dit te vieren ga ik vanaf vandaag weer lekker in positiekleding lopen. Heerlijk he Barbara? Ik snap niet dat mensen dat uitstellen. Sterker nog. Ik snap niet dat vrouwen niet standaard in zulke broeken lopen (Marianne, bij room42 sprak ik vorige x een medewerkster en die zei dat ze ook als ze niet zwanger is weleens positiebroeken draagt haha) Is dat vaderschapsverlof al vanaf 2016? Ik dacht pas 2017...
Super al die mooie echo's. Word ik blij van Poesta haha ik snap echt niet dat vrouwen uit kunnen kijken naar positie kleding. Ik houd niet van die broeken met zo'n hoge kriebelende band en lelijke kontzakken. Ik heb altijd een type spijkerbroek en die heb ik in alle mogelijke uitvoeringen en wassings; gstar linn. Ik heb helaas nog geen een positie broek gevonden die ook maar een klein beetje in de buurt komt. Maar ben benieuwd wat voor merken jij dan shop dat je er zo blij van wordt want misschien kijk ik wel gewoon totaal verkeerd !! Bij prenatal werd ik in ieder geval depressief van de aanblik alleen al. Miss etam is er nog hip bij. Maar ik kijk dus blijkbaar verkeerd ! Love2waight ziet er leuk uit maar vind ik dan wel weer een flinke prijskaart hebben. Ik houd van nauwsluitende kleding, mooie strakke skinnys, jurkjes, nette blouses, allerlei kleuren maar geen rood paars en al helemaal geen drukke prints. Ik ben gewoon nog niks tegen gekomen dat naar mijn zin in qua positiekleding.... Dus wie er tips heeft....
Laat ik voorop stellen dat ik sinds ik niet meer rook meer dan 10 kilo ben gegroeid... Van een 36/38 naar een goede 40, met het accent op m'n bovenbenen (fijn..). Heupbroeken zitten dus echt voor geen meter meer, en eigenlijk vind ik broeken kopen nu sowieso geen feest meer. Heb m'n positiebroeken even tevoorschijn getoverd en heb er idd 1 van l2w en 1 van moppies. Waren niet goedkoop, maar vond ze wel erg lekker zitten Heb er ook 1 van H&M en die vind ik beduidend minder. Ik weet niet waar je woont, maar ik ben groot fan van Room42 in Haarlem! Daar hebben ze naast positiekleding ook veel gecombineerd met 'gewone kleren die je tot ver in je zwangerschap kan dragen'. Overigens gaat na vanmorgen de rozewolkmodus toch wel langzamerhand aan hoor
Mamalicious heeft meestal leuke jurkjes. Als Je opwww.ikenmijnkind.nl kijkt zie je veel kortingsacties. Of 1 of 2 mooie jurkjes kopen en rest erbij sprokkelen (dat is mijn aanpak). Positiebroeken vind ik vreselijk, maar die band zit wel heerlijk! Blijkbaar was ik voor mn vorige zwangerschap dikker dan nu, want had toen m en u s, mn positiebroek die skinny was, is nu lekker los en mn oude baggybroek is een tent geworden. Maar gezien de hoeveelheid kaas en patat die ik nu eet, denk ik dat die maat er snel weer bij zit
Ik heb vandaag letterlijk alles gekocht bij Prenatal! Van kinderwagen tot babykamer.... Ze hebben kortingsdagen. En mocht het nog mis gaan waar we natuurlijk niet vanuit gaan krijg je je geld terug.