Ik vind de angelsounds heel leuk. Je moet het alleen niet teveel gebruiken want baby's schijnen het toch niet heel fijn te vinden. Heb net voor de 2de keer geluisterd en was er toch zeker van dat dit echt de baby was. Maar vaak schieten mensen in de stress als ze geen hartje kunnen vinden. Ik had hem net snel gevonden gelukkig, Ik heb al verschillende pretecho's gehad dat is wel erg leuk hoor en het geld waard. Kan er elke dag wel naar kijken
jaaa ga ook weer de pretecho doen! Vond het ook erg leuk en het dvd'tje en de extra echofotos was ik ook erg blij mee dus dat gaan we zeker doen!
Goedemorgen meiden. Herkent iemand zich in dit ? Je redelijk goed voelen. Veel eten maar toch afvallen. .. het lijkt wel of ik geen baby maar in lintworm in mijn buik heb. Ben nu in al die tijd 3.5 kilo kwijt...
Ik had dat ook bij mijn 1e controle 1,5 kilo kwijt was toen 7weken. Ik moest wat meer eten van de verloskundige. Wel gezonde dingen. Maar wat meer fruit, groente extra boterham enz. Thuis heb ik geen weeg schaal dus ik weet niet of ik nu weer aangekomen ben...
Vraagje: ik heb steeds dat als ik een tijdje sta, ik een raar gevoel in mijn hoofd krijg en duizelig word. Ik dacht eerst dat dit te maken had doordat ik te weinig had gegeten, maar ik heb dit nu ook als ik net gegeten heb. Herkent iemand dit?
Nee dat herken ik niet... Te lage bloeddruk?? Ik ben vandaag echt niet vooruit te slepen. Loop nog steeds in mijn huispak. Manlief is werken. Moet mezelf echt een schop geven op de klusjes in huis te doen. Nu wel bijna alle klussen af alleen het konijnenhok nog verschonen en het laatste wasje ophangen... Maar pfff wat ben ik moe zeg... En hoor ik een mooi lietje kan ik echt janken om niks...
Ik ben ook bijna 2 kilo afgevallen sinds het begin van mijn zwangerschap. Ik verbaas me hier ook wel een beetje over. Heb natuurlijk redelijk veel moeten overgeven, maar eet toch ook wel iets meer als voor mijn zwangerschap. Maar het is nog steeds eraf.
Mijn gewicht is nog gelijk, of oo zn hoogst een kilo erbij. Eet meer en vooral ongezonder (stom, maar vet helpt tegenmisselijkheid bij mij) en sport nu even niet en daarvoor best veel. Totaal gesloopt de laatste dagen. Mega druk op werk, veel overuren en ook nog een overvol weekend. Kom net thuis en bekaf, zag helemaal wit volgens degenen bij wie ik net was, en vette kop- en rugpijn. Vind t zo lastig om een stapje terug te doen maar t moet echt. Hopelijk heeft iedereen een lekker weekend gehad. Prachtig weer gelukkig he, zo fijn!!
nee sorry herken ik niet! de kilo's lijken er hier aan te vliegen.. in die paar weken zit er al een kilo of 3 aan.. moet wel zeggen dat mijn borsten echt MEGA zijn zeker wel kilootje per stuk erbij haha! ook wel overgegeven enzo dus mijn verwachting was wel dat ik was zou afvallen, maar nee dus! lekker rustig aan doen allemaal! ik ben wederom aan het werk tot 23 uur blehh..! Maar na vandaag lekker 3 daagjes vrij lekker genieten!
Hier beginnen de verhuis kriebels haha. De deal is nog verre van rond maar ben maar gewoon begonnen met wat dingen uit te zoeken en dan maar meteen inpakken!! Buikpijn heb ik ook geregeld. Of nouja vooral een zeurend gevoel onderin mijn buik. Ik heb het idee dat het groeipijn is. Maak me er geen zorgen om. Het valt me wel op dat op de dagen dat mn buik meer zeurt ik ook flink slijmverlies heb. Zo vies! Het komt dan ook echt ineens uit het niets.
Hier heb ik even niet gewogen 😅 ontkenning haha. Heb wel heel weinig eetlust, eet echt alleen omdat het moet. Hoef gelukkig dan weer niet over te geven. Bij mijn zoontje viel ik in het begin ook af. Nu is mijn startgewicht al zwaarder en moet nu dus ook de suikertest (scheelt maar een paar kilo maar blijkbaar net teveel...). Heerlijk toch mutsz, al een beetje voorpret en geeft soms ook in het hoofd wat rust 😊 Morgen de termijnecho!!!! Heel vroeg om 7.40 uur samen met ML en ons knulletje. Op omze trouwdag dus hopelijk een mooi kadootje.. Hoop dat ik kan slapen, vind het erg spannend...
Gewicht hier nog stabiel! Merk dat ik het wel een klein issue vind.. Zie er tegenop om aan te komen maar wil de kleine ook niks tekort doen natuurlijk. Heb ik het soms best moeilijk mee, meer last van dan gedacht!
Littlemissme, gefeliciteerd met jullie trouwdag. Veel plezier met jullie termijnecho. Gelukkig heb je hem al mooi op tijd en hoef je niet te lang in spanning te zitten....
Hopelijk een mooie echo gehad littlemissme! Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik mag morgen weer voor een echo. Zin in! Hier is de misselijkheid een stuk minder aan het worden. Maar de vermoeidheid lijkt alleen maar erger te worden. Als ik s middags niet even een uurtje ga rusten dan lig ik s avonds om 10 uur in bed. Pittig vind ik het. Hoop dat het gauw over is. Die buikpijn herken ik ook..ik weet dat het erbij hoort maar het maakt mij elke keer weer onzeker. Gewicht: ik kwam bij beide zwangerschappen mega aan. 18 bij de eerste, 14 bij de tweede. Ik heb een laag bmi dus mijn lichaam heeft het gewoon nodig denk ik. Maar ik maak me er echt totaal niet druk om. Heb geen weegschaal in huis maar twee weken geleden bij de gynaecoloog al 2 kilo aangekomen.
Littlemissme, gefeliciteerd met jullie trouwdag, hopelijk een mooie termijnecho straks als cadeautje. Zag op m'n ticket dat ik onder de 200 nachtjes zit! Kwaaltjes, die ik toch al bijna niet had, zijn nu nagenoeg weg dus begin steeds meer op een roze wolkje te zitten.
Littlemissme van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoe was de echo?? Je hebt inderdaad gelijk, het geeft mn koppie wat rust als ik de spullen uit kan zoeken en zo langzaamaan gewoon maar vast wat dingen inpak. Heb zoveel aan mn hoofd, heb as donderdag eindelijk de eerste echo. Vrijdag volgens mijn berekening 12 weken. Zaterdag ouders, grootouders en broer en zussen uitgenodigd en dan maken we het eindelijk bekend. Vandaag gaat mn man weer de makelaar bellen om te kijken hoe of wat betreft ons bod. Dus ook weer super spannend!
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Heb je eeb mooie echo gehad littlemissme?? Dames die vandaag een echo hebben spannend! Veel suc6! Wat spannend betsie van het huis! En wat knap dat jullie het zolang stil kunnen houden... Veel plezier zaterdag☺️
Dankjulliewel! Net terug van de echo, wat blijft het toch een enorm wonder. Ik kan het bijna niet bevatten maar er groeit een prachtig frummeltje, alles zag er goed uit en de termijn blijft hetzelfde. Lag heerlijk te slapen en af en toe even draaien als dat ding van de echo zat te porren 😊 Deze trouwdag kan niet meer stuk 😉 we hebben met mijn zoontje foto's gemaakt en die gaan we vanavond versturen naar de familie (wonen ver weg) en via WhatsApp naar vrienden . Donderdag ga ik het op werk vertellen. Wat een opluchting. Mag m'n moeder er ook eindelijk over praten 😊 Succes dames die ook een echo krijgen! Mutsz oh spannend van het bod. Hebben jullie nog helemaal niks gehoord? Betsie vervelend die vermoeidheid hè. Hopelijk wordt het snel minder!
Jaaa gefeliciteerd littlemissme, goed begin van weer een nieuwe week! Mutsz, wat onwijs spannend van dat huis. En dan ook nog morgen je eerste echo, én nog helemaal niks gezegd, petje af! Ik was veel te enthousiast en heb het familie en goede vriendinnen direct verteld Nu m'n termijnecho goed was ga ik het ook op m'n werk vertellen.
Gefeliciteerd littlemissme met de goede echo en jullie trouwdag! Nu lekker genieten. Mutsz, Wat knap dat je nog niets gezegd heb. Wij hebben de ouders/schoonouders al met ruim 5 weken ingelicht. Broers en zwager pas na de eerste echo (7 weken). Op mijn werk heb ik het met 8 weken verteld (vaak beroerd en was bang dat ze er anders naar zouden vragen). En sinds vrijdag (na termijnecho) hebben we het helemaal naar buiten gebracht (a la facebook). Volgende week dinsdag (6 okt) de combinatietest Op 21 oktober hebben we een pretecho staan (geslachtsbepaling). Spannend!!