Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Wat fijn dat je echo goed was! Met recht een dag om te vieren dus littlemissme

Nee we hadden nog geen reactie op het bod gehad. Nu hadden we ons bod donderdagavond gemaild maar deze zou dan bevestigd moeten worden maar dat is dus ook niet gebeurd! Daarom dat mn man gaat bellen.

En donderdag dan eindelijk de echo en dan zaterdag eindelijk kunnen zeggen waar ik al weken mee rondloop haha. Mijn man moest eerst een echo zien. Heb zo'n man voor wie het dan pas echt word. Hij wilde dus ook niet dat het al verteld werd aan de familie. Dus netjes maar met zeer veel moeite mn mondje dicht.

En dan afgelopen weekend me schoonvader tegen mn man, hoezo geef je dat etentje? Wat ga je ons vertellen? Dus mn man zei nou dat we jullie allen zo enorm dankbaar zijn voor de steun en hulp afgelopen jaren. Dat willen we al heel lang (is overigens niet gelogen he!). Zei mn schoonvader jaja zal ik het ledikant maar meenemen?? Waarop mn man thank god serieus kan blijven en zegt zou niet weten waarom J heeft toch een groot bed nu?
    Dus ja die vermoed zeker iets... hahaha en toen was ik er en zei die het nog eens dus moest zeer veel moeite te doen mn lach te verbergen maar het lukte aardig doordat mn man inviel en zoiets zei als joh laat die ouwe lullen die weet niet wat die zegt. Dus deed ik alsof ik daarom moest lachen maar mennnn ik kan zoooo niet liegen he!! Hahahaha eenmaal opweg naar huis zei manlief nog, o ik weet al precies wat ik zaterdag ga doen. Dan ga ik met het eten ineens staan en praten (dat doet hij NOOIT) en dan zal iedereen denk nou daar komt het. En dan bedank ik ze voor de hulp en meld ik dat hun hulp weer zeer welkom is als dit huis doorgaat etc. Maar zegt hij van alles behalve dat ik zwanger ben. Om dan te gaan eten en na het eten dat me zoontje zeggen mag dat hij grote broer word :D

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Je man heeft er precies al helemaal zin in Mutzs hahaha

Fijn van de goede echo littlemiss en veel plezier vandaag!

Veel echoplezier voor de andere dames die moeten.

Hier een zieke janus met 40,6gr koorts. Ijlen over één of ander zwart dier, best zielig! Net nurofen gegeven voor de derde maal maar hij drinkt gelukkig wel nog. Even aanzien en anders toch maar eens contact opnemen met de huisarts!

3. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha mutsz dat is een goede manier wat zullen ze verbaasd zijn! Vanmorgen bloed geprikt kan er zo slecht tegen ben gelukkig niet flauwgevallen, maar moest wel ff blijven liggen in de stoel. 15 oktober de nekplooi meting en uitslag van het bloed. Spannend hoor....

4. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Littlemissme gefeliciteerd met jullie trouwdag en jullie mooie echo! Fijn dat alles goed was!! Dat maakt zo een dag dan extra speciaal hé :D !

Spannend hoor betsie&mutz hoop dat het gaat lukken!!!
    Hier vandaag niks bijzonders te melden lekker aan het genieten van mijn vrije dag :p

Wat een leuk idee mutz! Haha ja lastig hè als je nog ff niks mag zeggen terwijl je het het liefst van de daken zou schreeuwen!

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbel gefeliciteerd!!!

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Heel erg lastig Faartje! Maar het lukt nog wel haha.
    En je hebt er absoluut gelijk in DSM mijn man heeft er volgens mij nog meer zin in dan ik haha!

Wat sneu dat hij zo ziekjes is! Beterschap en succes met het zorgen vandaag. Ijlen lijkt me al niet al te best. Zo sneu!!

Betsie jij succes met je echo morgen he!!

Priscilla dat prikken blijft naar he! Je krijgt de uitslag gelukkig al vlot. Ik vind dat prikken toch ook iederen keer weer iets om tegenop te kijken.

Heb vandaag maar 1 gastkindje dus een rustig dagje voor ons doen. Gastkindje is net een jaar en me eigen doerak is nu 2.5jaar maar die maakt het me knap lastig vandaag. Luisterd slecht en toen hij zn zin net niet kreeg sloeg hij me in mn gezicht :eek: gaf hem automatisch een tik op zn achterhoofd we schrokken er beide zo van dat we samen hebben zitten huilen. En hebben afgesproken dat we dat maar niet meer moesten doen..... pfff soms he....

7. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop geen nieuw huis hoor meiden haha! Ik heb vier jaar geleden mijn droomhuis gekocht en daar wil ik voorlopig niet uit haha :)

Maar mutsz ik hoop ontzettend dat het mag lukken met het huis ! En ik vind het ook echt onwijs knap dat je het zolang geheim hebt weten te houden !

Littlemissme: yes! Gefeliciteerd met je mooie echo.

Moedersvoormoeders : ik denk erover om ermee te stoppen. Wc bezoek is echt killing en de hele toilet blijf zo muf ruilen dankzij die vieze flessen. Ik ben er ook helemaal klaar mee om het steeds aan de andere kant van het dorp te moeten brengen . Ik maak deze week nog af en dam stop ik er lekker mee!

8. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Groot gelijk Betsie, het moet wel fijn zijn om te doen. Die muffe lucht zou ik nu echt niet tegen kunnen haha.

Ik hoop het ook. We zijn volop in onderhandeling vandaag. Ben er emotioneel doodmoe van haha vreet energie!!

9. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend mutz! Onderhandelingen om een huis zijn echt super zenuwslopend inderdaad. Hopelijk zijn jullie we snel uit.

10. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal!
    Ik doe dit keer niet mee met mvm, ik vond het teveel gedoe maar daar voel ik me dan ook wel weer een beetje schuldig over ofzo.

Zijn er hier meiden die ondernemer zijn? Tot hoe lang plannen jullie om door te werken? Ik heb nog een licht klusje gekregen 2,5 week voor mijn uitgerekende datum. Maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Iemand advies?

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik werk in de kinderopvang wij stoppen standaard met 34 weken.
    Ik ga nu al van 5 dagen naar 3 dagen omdat ik het niet meer trek.
    Ze zijn echt super relaxt!

Dus gewoon aangeven als het niet gaat of als je het uberhaupt niet ziet zitten.
    Ik heb vanmiddag gevraagd of ik deze week 1 van de 3 dagen boventallig aanwezig mag zijn zodat ik naar huis kan als ik me niet goed voel.
    Totaal geen probleem terwijl ze bij gewone niet zwangerschapsgerelateerde dingen onwijs moeilijk doen.

12. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Mijn uitgerekende is veranderd! Van 17 naar 15 april.
    Precies op mijn verjaardag.

13. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een hele mooie eerste termijnecho gehad. Ben zelfs 2 dagen vooruit gezet nu dus 10.3 weken. Dus nu ook andere uitgerekende datum. Ik ben zo gelukkig nu!! Ook meteen mijn familie gebeld om te vertellen. Iedereen is heel enthousiast! We hebben meteen babykleertjes gescoord en lekker allemaal babyspul bekeken. Nu kan het fantaseren en genieten voor mij echt beginnen. Ik moet vanavond nog even bijlezen en dan reageer ik ff op de rest.

14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd

15. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Bij mij net zo.... behalve de verjaardag dan haha

16. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Ik heb ook een eigen bedrijfje. Ik probeer zo lang mogelijk door te werken, heb 2 vaste klanten waar ik geen verlof voor neem. Voor de " overige" klanten, zijn vooral particulieren stop ik 3 weken van te voren tot 3 week na de bevalling. Heb wel voor de zekerheid iemand achter de hand die mij kan vervangen voor het geval het echt niet gaat. Vindt het trouwens wel erg lastig.....

17. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Meiden! !

18. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel gekletst zeg!!

Meiden gefeliciteerd met de mooie echo's!!
    Ik moet nog een week wachten en dan pas iedereen vertellen! ! Spannend. Ook mijn werk weet het nog niet.

@betsie. Ik ben ook helemaal klaar met die flessen, maar probeer het nog even vol te houden!

19. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draaikont volgens mij bedoeld barbara dat ze zelfstandig ondernemer is en daar gelden helaas veel minder chille regels voor dan wanneer je voor een baas werkt.

Barbara,helaas geen tips voor jou. Ik werk al tien jaar bij hetzelfde bedrijf.

Cocorosie wat fijn meid ! Eindelijk op die roze wolk ! Lekker blijven zitten en genieten.

Ik heb morgen ochtend mijn derde echo en dan gaan ze de termijn vast zetten. Natuurlijk heb ik ook wat zenuwen maar ik heb vooral heel erg veel zin om weer te mogen kijken naar de baby in mijn buik. Laatste echo is alweer twee weken geleden dus het pindaatje is onderhand vast al een echt mensje aan het worden

20. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Wat een hoop mooie echo's weer vandaag! Cocorosie eindelijk ook een echo, en nog twee dagen vooruit gezet ook. Lekker! Draaikont, wat bijzonder op je eigen verjaardag!
    Mijn uitgerekende datum valt samen met de datum waarop ik met mn ex ons jubileum had... oeps :) Komt vast niet op precies de uitgerekende datum. Hoop ik, hahaha.

Betsie, jij veel plezier morgen.
    Missme succes met nog een weekje wachten... Wat duurt dat lang he!

MvM doe ik wel, maar ben niet super fanatiek. Grote nacht en ochtend plas vang ik altijd op maar de kleintjes tussendoor niet altijd... Vind het wel stinken maar als ik goed mn adem in hou gaat het goed :)

Deel Deze Pagina