Haha poesta! Ja hier ook zoiets! Heb t 2 keer 10 weken heel.precies gedaan. Maar dit keer af en toe niet. Moet de fles ook wegzetten voor bezoek!
O sorry verkeerd begrepen dan! Met eigen bedrijf is het inderdaad allemaal een stuk lastiger... Ja op mijn eigen verjaardag uitgerekend is wel bijzonder! De dag ervoor is mijn vriend jarig. Zal wat zijn als het dan ook daadwerkelijk wordt geboren.
Zo daarben ik weer een keertje. Gefeliciteerd met alle mooie echo's. Wij zijn een midweekje weg geweest en hebben lekker genoten met ons 3tjes. Morgen mag ik een dagje werken en dan eindelijk de eerste echo voor ons. Vind het mega spannend en dan duurt het ook nog tot op het laatste van de dag onderhand. Hopelijk gaat de dag een beetje snel. Ik lees wel mee maar reagern lukt me niet altijd. Ben ontzettend moe en heb hier ook nog een dreumes rondlopen van bijna 1,5 jaar die erg veel aandacht vraagt op het moment. Ik las iets over aerosleep. Ik heb 4 nette matrasjes toen over kunnen nemen van mensen. Daardoor werd het een stukje goedkoper gelukkig. Ik heb er 2 thuis en 2 liggen er bij de oma's. Dan hoef ik niet alles steeds mee te sjouwen. Oja ik heb trouwens die matrasbeschermers van aerosleep niet echt de matrassen. Verder nog wel wat leuke dingetjes gepland staan. Musical, opnames ik hou van holland, 90 party en marco borsato.
Ik heb niet zo een last van de mvm ik vang ook niet alles op soms vergeet ik het ook maar wel veel wel alleen maar thuis. Andere keren niet mee gedaan 1e keer dacht ik dat het niet mocht ivm medicatie en 2de x teveel stress nu dus wel heb het zelf ook hard nodig gehad dat scheelt misschien ook maar vind al heel goed als je meedoet
Wat een geklets hahah! Hier weer een slaapdienst vandaag. Ik doe nog wel mee aan mvm maar dan ook alleen de nacht en ochtend plas. Ik kan die geur echt niet aan als de Fles steeds open moet... Wat fijn dames al die mooie echo's! Heel blij voor jullie
Ik zat er ook overna te denken om te stoppen met mvm na de vakantie wat motivatie verloren! Wij wilde na de combinatietest het op fb bekend maken! Uit enthousiasme alleen net al erop gezet. Hihi ongelduldjes bij elkaar...
Nou Draaikont, dat wordt sowieso een gezellig boel bij jullie dan rond half april! Ikbien... Echodag vandaag!!! Spannend he... We duimen allemaal met je mee. Wat mvm betreft: nacht en ochtend plas bijna meteen een kannetje vol dus vind het eigenlijk wel prima zo
Bedankt dames voor de lieve reacties! Heb gister in een hele fijne roes geleeft. Zo'n echo is echt het mooiste wat ik heb gezien. Mutsz spannend met je nieuwe huis!! Ik hoop dat jullie bod wordt geaccepteerd. En ook nog eens de echo morgen. Het is een hele spannende week voor je😆 ben benieuwd hoe de reacties bij het etentje zijn. Gaan jullie het stiekem filmen? Leuk on terug te kijken later! Missme nog gefeliciteerd met je trouwdag en de hele mooie echo! Heel fijn dat je het bijna allemaal bekend kan maken eh! Haha draaikont hoe zijn de reacties? En op je verjaardag wauw dat is wel een heeeeeel mooi cadeautje😉 Betsie succes ook met de echo vandaag! Het blijft leuk om de beebs te zien😁 En mvm ben ik ook een beetje zat. Ik maak het wel af maar ga ook niet meer ieder plasje opvangen hoor. Maar goed alle beetjes helpen. En ikbien jij ook eindelijk je echo! Gelukkig moet je eerst werken gaat de dag iig iets sneller. Hoop dat alles mooi en goed is! Succes!
Succes met de echo's vandaag weer! Morgen 12 weken alweer, gaat toch wel snel. Nog een week en dan ga ik t op werk vertellen, maar als er geen goed moment komt dan pas over 3 weken (ben na volgende week een weekje vrij). Aanstaande vrijdag nekplooimeting en dan ook meteen de uitslag van het bloedonderzoek. Echt heel spannend. Die goede bekende van mij die verhoogd risico had en de NIPT moest doen, krijgt ook vrijdag de uitslag daarvan. Dubbel zo spannend dus..... Met MvM ben ik eigenlijk nog wel lekker bezig. Geeft me veel voldoening en denk op mn werk steeds, wat zonde van de urine, haha! Moet elke nacht minimaal 4 x plassen dus de kannen komen ook met drukke baan wel vol. Hoef nog maar 4 weken ook dus alweer over de helft. Is er al nieuws over het huis mutsz?
Heb een emotionele bui. Ben erg moe na gisteren al die onderhandelingen enzo haha. Maar er is wel een beetje nieuws! De verkoper is een investeringsmaatschappij. De makelaar kreeg de contactpersoon voor deze woning al sinds vrijdag niet te pakken dus had hij met de directeur overlegd en afgaand op hun ervaring met hun en de woningen in de buurt hebben ze ons aangegeven dat de woning voor een xx bedrag minimaal weg zou gaan. Ze onderhandelen niet met ieder keer een paar duizend meer of minder. Dus als we het wilden was het akkoord gaan of niet. Mijn man dus met mij overlegd en ik onze financiele adviseur gebeld of het mogelijk was en dat was het mits we de starterslening zouden krijgen. Dus dat heeft mijn man doorgegeven aan de makelaar, mits we de starterslening verkrijgen akkoord. Dus de makelaar gaat vandaag zijn uiterste best doen hun contactpersoon te bereiken. En laat het ons dan weten. Maar de makelaar verwacht geen problemen. Dus nog even vol in spanning vandaag!! Ik las iets over zzper. Ikzelf ben ook zzper en vind het allemaal lastig en spannend eigenlijk. Ook omdat als we gaan verhuizen ik zomaar al mn kids kwijt kan zijn (ben gastouder) omdat de overschrijving naar een nieuwe woning tot 8 weken kan duren. Dus het is even helemaal hardstikke spannend allemaal! In principe wil ik verlof nemen met week 36 en ga de uitkering aanvragen zodat ik wel wat inkomen heb. Maar vind het allemaal heel spannend hoor. Mijn zoontje is met 38 weken precies gehaald. En ik weet nog niet hoe het nu verlopen gaat. Ook omdat ik met 34 weken overgedragen zal worden aan de verloskundige. Bij mij hangt dus heel veel af van gaat het huis door, gaan er dan nog kinderen mee verhuizen zegmaar of niet. En zo ja hoeveel dagen zou ik dan moeten werken en houd ik dat vol. Ik probeer voor mezelf wel links en rechts al te kijken of iemand plek zou hebben voor mijn gastkindjes als ik met verlof ga.
Hopelijk hoor je snel meer over het huis, mutsz. Zou echt fantastisch zijn als het lukt. Spannende tijden voor jullie ! Draaikont : toen ik zwanger was van de tweede heb ik het ook al snel op Facebook gezet. Vond al doe reacties zo leuk en was destijds echt verslaafd aan fb. Nu heb ik een soort aversie ontwikkeld tegen fb. Wil er echt helemaal niks meer van weten en heb anderhalf jaar geleden mijn profiel verwijderd. Ik heb wel instagram trouwens en dat vind ik wel leuk. Heb maar een beperkt aantal volgers en dat is prima. .het is ook niet zo'n roddel circuit als fb omdat er alleen foto's op staan. Danielle: slaapdiensten zijn hier momenteel echt sloopdiensten! Heb er gelukkig maar 2 in de maand. Maar breekt echt op. Slaap minder goed en het inslaap pilletje wat ik voorheen gebruikte, gebruik ik nu niet meer ivm zwangerschap. Weet je trouwens dat je vanaf 20 of 24 weken niet meer verplicht bent om slaapdiensten te draaien? Ik blijf het wel doen anders kost het me zoveel uren. marianne : spannend hoor die combinatie test. Wij hebben hem volgende week vrijdag. Ook wel spannend. Heb hem nog niet eerder gedaan. Mvm : als ik heel eerlijk ben vind ik het lastig dat de pregnyll die gemaakt word van de urine ook gegeven wordt aan vrouwen van 43 die op het laatste moment nog een kind willen..nu zou ik wel heel veel negatieve reacties krijgen maar ik heb daar gewoon moeite mee. De natuur maakt een beslissing dat het vanaf een bepaalde leeftijd niet meer kan..om dat nu medisch helemaal te gaan lopen stimuleren vind ik gewoon een lastig punt. Ik heb het niet over vrouwen van 35 die in de vervroegde overgang zitten of bij wie het gewoon niet lukt. Daar is de pregnyll juist voor bedoeld. Maar ik hoor en lees momenteel gewoon veel van dat soort verhalen en dat demotiveert mijn deelname. Over anderhalf uur echo ! Wel heel spannend weer hoor!
Mutsz spannend je huis. Hoop dat het allemaal goed komt. Ik heb net een goede echo gehad. Erg zwemmen en zwaaien deed de baby. Is wel gewoon reflex. Maar erg grappig om te zien. Na op meten ben ik 10 weken en 3 dagen. Het was weer een inwendige echo. Baarmoeder ligt in mijn rug.
Soullady: gefeliciteerd met je mooie echo, leuk he om het zo te zien bewegen. Is het nog een probleem dat je baarmoeder zo ver naar achteren ligt? Marianne: Jij morgen al 12 weken! Ben je de koploper van ons clubje? Ik donderdag 12. Zo fijn, is toch weer een bijzondere grens. Ben het deze week op m'n werk gaan vertellen, maar werk in heel veel kleine teams, in totaal 50 directe collega's ofzo... Dus ben benieuwd of ik het iedereen persoonlijk kan vertellen of dat de tamtam me voor is straks Spannend ook dat je vrijdag meteen de uitslag van je combinatietest krijgt, en je vriendin van de NIPT. Hopelijk beiden goed nieuws. Mutsz, wat super spannend van je huis! Dat doet veel met je he... Weet nog dat ik net zwanger was toen we ons huis kochten, wat een rollercoaster was dat. Hopelijk gauw duidelijkheid! Betsie: Hopelijk zit je nu naar een mooie baby te kijken of heb je hem net gezien! Ik heb Facebook alleen nog maar voor Messenger en afgeschermde groepen waarin ik zit. Op mn gewone pagina zet ik echt nooit meer iets, ben er ook helemaal klaar mee wat dat betreft. Hier: Kabbelt alles rustig voort en zit ik eindelijk op een klein roze wolkje. Durf nog niet teveel te gaan shoppen, wacht denk ik zelfs tot we de 20 weken echo gehad hebben. Misschien wel binnenkort even kijken alvast, maar merk dat ik daar eigenlijk nog niet zo aan toe ben... Komt vanzelf wel
Volgens mij is het geen probleem hoor. Alleen voor de uitwendige echo. Was het makkelijker als deze iets vooraan lag. 12 weken is wel erg mooi. Volgens mij gaat dan de leukste tijd beginnen. Ik heb al wel een babykamer uitgezocht maar ga denk vanavond bestellen.
Echo gehad. Was echt zoooooooo mooi. Kindje was echt super druk. Veel drukker dan de broers altijd waren sprong vloog en schoot alle kanten op. Supergaaf om te zien. Groei was perfect. Ik zit echt helemaal op mijn roze wolk. Het maakt niet uit of het je derde of je eerste is. Zo'n wonder mogen mee maken wordt nooit normaal
aaaaw soullady en betsie gefeliciteerd met die mooie echo's. Dat bewegen is zo surreëel omdat je zelf niks voelt en toch heel goed weet dat het zich op dat moment in jouw lichaam afspeelt. Je zou er zo de hele dag naar kunnen kijken!
Soullady en Betsie wat enorm fijn dat jullie echo's zo mooi waren! Nog 2 dagen. Dan mag ik eindelijk spieken naar dat frummeltje. Donderdagavond 18.45uur. Poesta daar zeg je zo wat. Ik voel me ook alsof ik in een rollercoaster zit. Mn gedachten schieten letterlijk alle kanten op en de onzekerheid en enigsindse noodzaak dat we een grotere woning nodig hebben maakt dat ik echt mega druk ik mn koppie ben. Ben daardoor extreem moe. Loop de hele dag te gapen en te doen bah!! De kids slapen hier nu. Dus heb even rust voor zolang het duurt haha.