Gefeliciteerd Meiden met jullie echo's. Hier ook een jubel moment! Vandaag 10 weken. Ik voel me naar omstandigheden goed. Met emesefeneis de ergste misselijk heid onder controle. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap 2 keer met 8 en 10 weken in het ziekenhuis beland. Dat gaat gelukkig nu aam mijn voorbij! !! Joehoooooo... Hoop zo dat ik van deze zwangerschap de hele tijd mag genieten.
Gefeliciteerd Betsie! Zoiets bijzonders... dat went idd nooit denk ik. En wat Cocorosie zegt... dat ligt daar maar de swingen en te feesten in je buik zonder het zelf te voelen. Zo speciaal om fan even binnen te kunnen kijken! Nou mutsz een rollercoaster is het echt he. Wij hadden ook zo'n stress. Woonden in een super kleine studio dus moesten echt wat anders... Maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen. Al zal ik eerlijk zeggen... ik bedenk me nog wel 10x voordat ik zwanger ga verhuizen!
Zwanger zijn en verhuizen lijkt me ook geen ideale combinatie maar nood breekt soms wet Cocorosie :misschien maakt dat het nog wel onwerkelijker! Dat er gewoon volgens zo'n scherm een baby in mijn buik feest viert maar wij daar niks van voelen haha. Bizar. Dank voor alle felicitaties. Ik voel me echt de koning te rijk. Wat een wonder ! Misselijkheid neemt hier wat af en de vermoeidheid ook. Moet nog wel op tijd naar bed maar stort niet meer in s middags. Meer meiden die in een stijgende lijn lijken te zitten ? Ikbien : hopelijk heb jij ook een mooie echo gehad !
Fijn he als de moeheid en misselijkheid minder worden. Ik ben ook minder misselijk en minder moe. Wel sneller lichamelijk er doorheen, maar hoef niet meer om 9 uur naar bed. Wel erg fijn hoor!
Hier niet meer misselijk en vermoeidheid niet meer zo erg. Nog steeds max 22.00 naar bed, want met die 2 kleintjes thuis ben ik sowieso bekaf aan het eind van de dag. Vandaag de oudste ingeschreven op school en hij mag na de mei vakantie proef ochtenden gaan. 1x per week tot hij uiteindelijk eind juni 4 wordt. Wha.... 3 kinderen thuis straks, kan er nog niet aan geloven hoor... druk!!
Hier ook in een stijgende lijn hoor. Misselijk al 2 weken niet meer mits ik niet te zoet of te vet eet en wel netjes optijd eet (gewoon 3x per dag). Maar wel elke avond 8uur in bed en 9uur lamp uit hoor!! En met verhuizen tijdens de zwangerschap hebben we al ervari g hoor 🙈 bij ons zoontje zijn we met 6,5maand binnen een week verhuisd haha. We hadden maandag de sleutel en zaterdag sliepen we er. Moet ik wel zeggen dat dat een nieuwbouw huurwoning was. Dus bouwbehang geverfd, vloer gelegd, iedere keer dat je erheen ging auto vol laden. Zaterdag ons bed en voila we woonden er. En er ging heel wat perfect plannen aan vooraf. Maar helemaal vlekkenloos he! Dus dat komt nu vast ook goed
Gefeliciteerd dames met alle mooie echo's 😄😄😄 jeej! Zo bijzonder zo'n hupsend ukje in je buik. In beeld lijkt het al zo'n mooi minimensje en dan is het nog maar een paar centimeter. We hebben gisteren een kaartje naar onze naaste familie gestuurd met een foto van ons zoontje. Kon vandaag merken dat de post was aangekomen want vanaf 12 uur heel druk gehad op de telefoon 😄 zo leuk al die enthousiaste reacties! Donderdag vertel ik het op werk en volgende week woensdag mag het openbaar. De positiekleding is van de vliering en ik ben nu toch wel actiever aan het neuzen naar leuke spulletjes etc 😄 alsof het nu mag 😊 Wat spannend mutsz! Nog even geduld dus 😊 Fijn Annemie dat het deze keer beter gaat! Draaikont: fijn dat het goed is gegaan. Moet je nu gaan opbouwen?
Nee blijf voorlopig lekker 3 dagen werken! Lichamelijk best wel zwaar al dat tillen dat merk ik wel aan mijn buik. Gelukkig laten ze me hier helemaal vrij in en kan ik gewoon aangeven hoe ik het wil doen. Dat is wel erg fijn! Alles voor de baby he
Hier ook een stijgende lijn! Ga nog wel vroeg naar bed s avonds maar dat vind ik sowieso wel lekker. Ben niet meer zo afgemat als de eerste weken en overdag voel ik me goed. Ikbien, hopelijk had je een mooie echo! Mutsz, mag jij vandaag? Of morgen? Ben t ff kwijt En nog meer echo's vandaag?
Klopt ja betsie, ik heb ook vanaf het rooster van december geen slaapdiensten meer. Naja alleen op oud en nieuw dan. Oktober en november helaas nog wel.... Zaterdag heb ik er weer 1. Ze zijn zo slopend! Maarja even door bikkelen. Gefeliciteerd dames met mooie echo's!! Heerlijk hoor! Hier bijna 11 weken ik ben nu nog heel moe steeds. Maar merk wel sat het beter gaat. Ik ben zo benieuwd hoe het met ons ukje gaat. 12 oktober 2e controle...
Ben ik stiekem toch blij dat wij per direct moeten stoppen hoor! Veel succes met de echo en proficiat aan de mooie echo's van gisteren!
Heeft dat met je beroep te maken dat je niet meer mag werken? Of stopt elke zwangere vrouw in België met werken? Hoe lang heb je na de geboorte dan nog verlof?
Het stoppen met slaap en nacht diensten heeft zo zijn voor en zijn nadelen. Ik heb er nog geen beslissing over gemaakt. Eerst maar vertellen op het werk. Danielle moet jij er veel uit s nachts? Hier komt het af en toe voor. We hebben twee cliënten met een nacht alarm wat dus geregeld gaat. Went niet vind ik. Schrik me altijd dood en kom daarna moeilijk meer in slaap. Terwijl ik met de gebroken nachten met mijn kinderen altijd meteen slaap zodra mijn hoofd het kussen weer raakt haha Nog niks gehoord van ikbien. Hoop dat alles goed was! En mutsz eindelijk voor jou morgen de grote dag. Ben zo benieuwd ! En zou jij nu als hekkensluiter de verassing van twee baby's hebben ? Of zou ons clubje met eenlingen blijven ? Ik verkeer wel echt op mijn roze wolk nu hoor de echo van gisteren flitst wel een paar keer per uur Door mijn hoofd. Het was zo mooi. Dat gespring en gespartel en het hartje klopte zo mooi. Fantastisch gewoon
Nou he Betsie! Volgens mij ben ik echt hekkensluiter in deze. Iedereen heeft al een echo gehad inmiddels volgens mij. Maar morgenavond (donderdag) 18.45 uur ben ik dan eindelijk aan de beurt!! En ik denk en hoop het eigenlijk niet hoor. Laat ons maar een groep met eenlingen blijven. Hoewel als het wel zo is dan is het zo hoor en net zo welkom natuurlijk! Maar het idee alleen ... hahahaha Het huis is mega spannend, kreeg vannacht een mail van funda dat de status van het huis van beschikbaar naar verkocht onder voorbehoud is gegaan. Zullen ze dan toch akkoord gaan?! Mijn man gaat vandaag weer bellen in ieder geval. Volgens eigen berekening vrijdag 12 weken. Dat voelt toch wel heel veilig hoor! En heb de eerste wij al binnen en en en mag de eerste box al ophalen dat voelt wel gek haha
Nee, ik ben volledig moeten stoppen! Geen dag en geen nachtwerk meer. Dit omdat wij een hoog risico hebben op agressie ed en onze instelling geen alternatief werk aanbied. Op 4 weken wist ik dat ik zwanger was maar dien het dan ook gelijk te vertellen. Nu dus reeds 6 weken thuis met behoud van wedde. Na de bevalling 8 weken behoud van wedde en daarna de komende 12 weken iets minder. Maar dus in totaal 5 maanden thuis na de bevalling. Praktisch maakt het dat ik dus eind sept terug moet maar dan nog 20 verlofdagen heb staan
Yes vandaag de officiele termijn echo gehad! Kindje was erg druk kleine stuiterbal. Ben weer vooruit gezet en nu 12 april uitgerekend....
Goedemorgen dames Mutsz: spannend je echo morgen! DSM: heerlijk een lange poos met je kindje thuis. Volgende week woensdag over een week mijn 12 weken echo. ben dan 12 weken en 2 dagen. Heb er zin in. Wij gaan het dan ook aan ons twee kindjes vertellen. Mijn 7jarige zal dolblij zijn.. hij is zo gek op babies! Ga ook een echo doen met 16 weken voor het geslacht. heb twee boys, een meisje zou leuk zijn maar een jongen is meer dan welkom bij ons. Ik vind van 12 weken tot 20 weken zoooo lang wachten haha daarom maar zo een echo tussendoor om je beebje nog even te zien! hebben jullie het al aan jullie kinderen verteld? Wanneer zijn jullie dat van plan?