Gefeliciteerd draaikont met je mooie echo! Ik ben ook benieuwd of verder word gezet. het staat nu op 18 april ben benieuwd..
Hebben jullie ook al een opgezwollen buikje? Ik kreeg bij mijn eerste twee kids pas met 20 weken een buikje. volgens mij zijn het mijn darmen, maar heb al echt een bobbel met name savonds. Kan gelukkig al mijn kleren aan.. Ik ga het na mijn 12 weken echo op mijn werk vertellen. Niemand heeft drie kindjes op werk, heb het idee dat de meesten dat ook erg veel vinden. ik denk dat niemand het verwacht!! Ik denk dat iedereen denkt dat ik er klaar mee ben, dus ben benieuwd hoe ze reageren.
Gefeliciteerd draaikont met de goede echo! Dan ben je nu 12 weken toch? Eerste drie maanden voorbij! @firstbaby; wij hebben het de kinderen afgelopen vrijdag na de termijnecho verteld. De jongste van net twee begrijpt het nog niet helemaal, maar de oudste wel (bijna 4). Heeft gezegd dat hij een zusje wil hahaha
Uitgerekend![/B] 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (2) Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (7) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Faartje1, 26 jaar, 2e kindje 19 april (1) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (3) Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje DSM, 32 jaar, 2e kindje 26 april(1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje 27 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (2) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 30 september Robano88, 2e Echo 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Fabjee afspraak Erasmus professor behandelplan echo 2 oktober Marianne1, Nekplooimeting 7 oktober Fabjee Nekplooimeting 8 oktober Marianne1, controle vk 12 oktober Danielle1987, 2e controle vk 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 7 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 30 november Cocorosie, 20 weken echo Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje ...... Ik heb even mijn uitgerekende datum aangepast en een afspraak toegevoegd. En ook de nieuwe datum van draaikont gefeliciteerd ook met de mooie termijnecho. Ik ben ook benieuwd naar de echo van Ikbien, hoop dat alles goed is gegaan.
12 weken en 1 dag! Opluchting om de 12 weken over te zijn. op de eerste echo was ik eerst op 19 april gezet en uiteindelijk dus op 12 april. Best groot verschil... Buik gaat hard dit was namelijk rond de 10 weken!
Hier wist mijn zoon (3,5) het als eerste. Hij hoopt dat het er 2 zijn haha. Pech jongen! Het is of een broer of een zus
Hier weten mijn kinderen het nog niet. Ze zijn 5,5 en bijna 3. Maar het duurt nog zo lang en er zitten voor hen zulke belangrijke dagen tussen. Sinterklaas, verjaardagen, kerst en oud en nieuw, nog een verjaardag. Dus ik wacht nog wel even.
Oke ik moet even diep ademhalen om eerst netjes op jullie te reageren. Wij nemen onze zoon van 2jaar en 9maanden mee naar de echo morgen. En dan gaan we het hem uitleggen. Ben benieuwd wat hij ervan vind want hij is gek op baby's! En dan ben ik de rest kwijt en ga ik even gillen; YES DE VERKOPER IS AKKOORD!!!!!!!! *stuiterstuiter* Nu straks me adviseur bellen en aan het werk zetten
Hoi Dames, Gisteren een echo gehad. Het hartje klopt maar het kindje is klein zo als ze kon zien. Ze schatte het op 9w2d maar het kindje lag er ook niet goed voor om te meten. Daarom moet ik volgende week nog een keer. Volgens de berekening was het 10 weken en de echo vertelde anders. Dit kan natuurlijk van alles zijn. Late innesteling, niet de goede ligging etc. Dus we wachten volgende week even af. Vind het best spannend.
Mutsz: Gefeliciteeeeeeeerd!! Super.. kan me voorstellen dat je blij bent. Draaikont: Mooi buikje.. Mom86: Die van mij zijn 3,5 en 7,5 en wij vertellen ze het komende week voor de 12 weken echo, ze gaan dan beide mee. Cocorosie: Mag ik ook op de lijst? In de vorige echo gaven ze aan dat ik 18 april ben uitgerekend.
Ons zoontje weet het al een paar weken hij zat vaak in de tula op me rug maar nu dus niet meer uitgelegd dat mama baby in dur buik heeft hij heeft ook baby zegt hij en vraagt soms of de baby er al uit is of hij het echt beseft geen idee hangt de laatste tijd wel veel aan mij weet niet of dat iets met elkaar te maken heeft hij word in nov 3 Morgen weer echo en behandelplan volgende week woensdag Nekplooimeting spannend laat morgen ook gelijk bloed prikken
Mooi buikje al. Fijn dat het goed gaat met je huis. En leuk al die goede echos. Ik ben onegatief. Dit betekent nogmaals bloedprikken en misschien een spuit. Jammer, maar zal wel moeten. Zijn er meer die dit moeten?
Spannend ikbien hoop dat je volgende week goede echo hebt en het kindje gewoon niet goed lag. Gefeliciteerd mutz super nieuws word drukke periode met verhuizen enz maar wel super leuk
Ja ik ben A negatief als je kindje positieve bloedgroep heeft krijg je anti D geloof ik dat het heet bij dochtertje gehad bij zoontje al bij 7 weken ivm zware bloeding en daarna nog een x gaat erom dat je lichaam antistoffen aan kan maken tegen het positieve bloed van je kindje als dat bij de bevalling bij jou bloed komt en das dan niet goed voor evt volgende zwangerschap
O fijn dat je het even uit legt. En doet zo'n injectie pijn. Of valt het mee? Heb zo'n idee als dokter tinus reclame.
Mutz gefeliciteerd!!!!!! Super johhh : Draaikont: mooie buik! En mooie jurk Heb moeite met het vinden van leuke positiekleding h&m heeft niks leuks, misschien toch maar even bij de wehkamp ook kijken bedenk ik me nu.. nog 5 daagjes dan mogen wij ook weer! Hopelijk weer een mooie echo en bijna op vakantie kan niet wachten!
Injectie gaat in je bil of bovenbeen en doet nauwelijks pijn. Rond de 27 weken krijg je de eerste en direct na de bevalling de 2e. Ben ook a negatief dus had dit bij mn zoontje en ook na de curretage bij miskraam, voor de zekerheid. Als je kindje ook negatief is, hoeft t trouwens niet, alleen als je kindje positief is en dat kunnen ze rond de 25 weken zien geloof ik.
Ikbie... spannend... Weet je zeker dat het anders 10 weken moet zijn? Of had je misschien je ei laat? Ik hoop voor je op een mooie echo volgende week, kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Heb je vandaag over een week weer echo? Mutsz: GEFELICITEERD!! Wow meis, dat is echt heel goed nieuws. Weet je al wanneer jullie de sleutel krijgen? Draaikont: Zo wat een meevaller joh, een week cadeau! Gefeliciteerd! Ben jij het verste van ons allemaal volgens mij. Ik tik morgen de 12 weken aan. Lekker gevoel he? Buikje: Begint hier ook wel te komen, vooral 's avonds. Vandaag een wat strakker jurkje aan en heb het idee dat je het onwijs ziet nu! Bloedgroep: Ik ben O positief, maar wel negatief voor 'Rhesus c', enige wat ik weet is dat ik daarvoor vanaf week 27 extra bloed moet laten prikken en dat ze het in de gaten houden. Mogelijk idd een injectie, maar hoe dat in zn werk gaat weet ik niet. Hier nog geen andere kinderen met wie we de zwangerschap delen, maar heb bij vriendinnen gezien dat 9 maanden wachten heeeel lang is voor die kleintjes. M'n beste vriendin heeft het haar zoontje pas na de 20 weken echo verteld, en later zei ze 'ik had beter tot de 30 kunnen wachten want hij heeft zo weinig geduld' haha. Aan de andere kant heeft m'n schoonzus het haar kids al verteld meteen na de positieve test geloof ik... Dan nog even wat de lijst betreft: Mijn datum mag naar 14 april! Verder zie ik heel veel namen staan die hier niet meer meeschrijven volgens mij, kunnen we dat een beetje opschonen of laten we het zo?
Dank jullie wel voor de informatie. Bijna 12 weken dat lijkt mij al fijn gevoel. Mag ik wel op lijst. 23 april, 1e kindje, 26 jaar. Kan dit zelf niet kijk op mobiel.