Bedankt!! Er was nog iemand 10 april dacht ik? Ach het kan zo weer veranderen en de baby komt toch wanneer het hem/ haar uitkomt. Ikbien jeetje! Ook vervelend dat wachten. Hopelijk heb je volgende keer ook gewoon positieve berichten. Ik duim voor je
He meiden... Ik kwam nog even spieken ☺️ Ik ben uiteindelijk vorige week woensdag gecuretteerd. Begin me langzamerhand weer de oude te voelen! Ik zie dat sommigen al de twaalf weken overgaan, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Succes Ikbien, spannende week voor je! Ik wens jullie alle goeds meiden!
Whoehoewh mutsz!!! Hier uitgelegd dat het nog eerst Sint, kerst, verjaardag van x y en z is en dat dan de baby pas komt. Lijkt hij wel te beseffen op deze manier want hij geeft dan te kennen dat "hij dan al heel lang 4 jaar is"
Wat lief dat je ons nog even een update geeft Roosje! Fijn dat de curretage achter de rug is en dat je je beter begint te voelen. Hopelijk ben je snel weer zwanger!
Uitgerekend![/B] 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 13april(1) Poesta, 32 jaar, 1e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (2) Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (7) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 19 april (1) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (4) Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje Soullady, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje DSM, 32 jaar, 2e kindje 26 april(1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje 27 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (2) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 40 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 30 september Robano88, 2e Echo 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Fabjee afspraak Erasmus professor behandelplan echo 2 oktober Marianne1, Nekplooimeting 7 oktober Fabjee Nekplooimeting 8 oktober Marianne1, controle vk 12 oktober Danielle1987, 2e controle vk 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 3 november Cocorosie, geslachtsbepaling echo 7 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 30 november Cocorosie, 20 weken echo Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje ...... Er staan volgens mij inderdaad wat namen tussen die niet meer meeschrijven, maar weet niet precies wie. Roosje wat lief dat je even komt updaten. Gelukkig is alles goedgedaan en ik hoop dat het snel goed raak mag zijn. Ikbien wat spannend dit!!! Maar het kan heel goed dat de innesteling later was. Of misschien was je eisprong wel later dan je dacht. Ik hoop op goed nieuws van jouw kant volgende week. Gefeliciteerd Mutsz met je nieuwe huis!! Hoop dat alles rond de koop en verhuizing snel en soepel mag verlopen. Draaikont wat een mooie bolle buik al met tien weken! En nu al die magische grens van 12 weken voorbij, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 13april(1) Poesta, 32 jaar, 1e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (2) Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (7) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 19 april (1) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (4) Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje Soullady, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje DSM, 32 jaar, 2e kindje 26 april(1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje 27 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (2) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 40 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 30 september Robano88, 2e Echo 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Fabjee afspraak Erasmus professor behandelplan echo 2 oktober Marianne1, Nekplooimeting 7 oktober Fabjee Nekplooimeting 8 oktober Marianne1, controle vk 12 oktober Danielle1987, 2e controle vk 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 3 november Cocorosie, geslachtsbepaling echo 7 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 30 november Cocorosie, 20 weken echo Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje ......
Oww ik moet even mijn frustratie kwijt.... Ik had mijn famillie via een groepsapp op de hoogte gesteld en natuurlijk zit er weer een tussen die zegt. Dat is snel? Ik ben er zo klaar mee het is altijd dezelfde. Mijn vriend en ik waren in juli een jaar bij elkaar en wonen ook al een jaar samen. Helaas is bij mij een foutief uitstrijkje gemaakt (2 keer) waaruit dus blijkt dat ik een voorstadium van baarmoedhalskanker bij me draag. Nu had ik groen licht van de gyn om zwanger te worden maar dat zou natuurlijk bij de volgende controle zo kunnen veranderen. Daarom hebben wij besloten dat wij eerder aan kids zouden beginnen. Mijn fam wist van niks en heb dit meteen in de groeps app geknald! Lang leve de hormonen. Maar dit is echt een gevoelig punt voor mij.... Pfff ben zo pissig. Waar bemoeit iemand zich mee
Hè ikbien wat jammer dat het je niet de duidelijkheid en het vrolijke beeld gaf dat je gehoopt en verwacht had. Hopelijk is het gewoon een laatbloeiertje en is volgende week alles goed. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje lullig en onprofessioneel van je verloskundige dat ze zoiets zegt en je daarna voor een week maar huis stuurt. Door te springen of te hoesten had baby waarschijnlijk vanzelf iets anders gaan liggen zodat ze haar beter op had kunnen meten. Slordige fout als je het mij vraagt. Sterkte met af wachten ! Mvm : ik ga toch Door. Alleen dan gewoon niet meer 10x per dag maar 3x per dag en laat de flessen voortaan ophalen! Ooohhhhhh Mutsz wat fantastisch! !! Heel blij voor je ! Een echt huis met een lekkere tuin is toch wel heel fijn met kinderen. Wij zijn verhuisd van een flat maar een huis toen de oudste 1,5 was en dat was zo lekker. Hopelijk verloopt de financiering volgens plan en kunnen jullie gauw de sleutel krijgen. Draaikont : mooie buik al !
Ja filteren wie wel/niet meeschrijven wordt wel lastig denk ik... Nou ja, laten we hem maar zo Bij mij staat nu trouwens 13 ipv 14 april, zal zo ff kijken of ik kan kopieren maar ben daar niet zo handig mee Betsie, wat goed dat je toch doorgaat! Ik doe ook 2/3x per dag (vooral 's ochtends en 's nachts, die mini plasjes overdag vang ik ook niet allemaal). Draaikont; ik kan me zoooo voorstellen dat je hier boos om bent. Is het naaste familie? Uit je eigen gezin? Ik volg het niet echt helemaal... Heb je je zwangerschap via een groepsapp aan hen bekend gemaakt? Hoe dan ook, het is niet aan een ander om over jouw situatie te oordelen. Zou ook uit m'n vel springen als iemand het in z'n hoofd zou halen zoiets te zeggen.
Het is mijn tante die dat zei! Heb niet heel goed contact met de familie dus had het inderdaad ik de familie groepsapp gezet. Toch nog een soort van persoonlijk verteld dacht ik ipv dat ze het via roddels horen. Dat was dus ook de eerste en de laatste keer dat ik dat doe. Ben inmiddels alweer gekalmeerd. Man wat was ik boos...
Draaikont nou ik snap heel goed dat je behoorlijk pissig bent. Door die hormonen wordt dit natuurlijk nog even extra versterkt. Ik vind dat mensen sowieso maar klakkeloos hun mening geven als het om zwangerschappen gaat. Ik heb er opkal meerdere mogen ontvangen. 28 en zwanger van de derde en niet eens van de zware kerk. Of "jij gaat zeker door voor een meisje" of "Hoe wil je dat gaan doen dan financieel" De brutaliteit van die mensen !! Wij hebben allebei een prima inkomen en waarom zou het met 3 niet lukken en met 2 wel. Misschien gewoon jaloezie Draaikont! ? Mensen zitten soms heel erg raar in elkaar.
Dat zijn inderdaad geen leuke opmerkingen om te horen! Waar bemoeien ze zich mee!! En daarbij denk ik we zijn toch oud en wijs genoeg om een verstandige beslissingen te maken. Zulke dingen mag je denken maar hou het lekker voor je. De familie heeft niet meer gereageerd denk dat ik ze een hartaanval heb bezorgd. Mijn moeder zou vanavond al contact hebben met mijn tante en die ging het wel even benoemen! Die was ook niet blij met de opmerking hahaha Go mommy! Nog steeds komt ze op voor haar dochter
Draaikont gefeliciteerd met de mooie echo en wat irritant inderdaad van die lompe opmerking in de groepsapp! Mensen kunnen zo lomp zijn he. Bij mij is bij neide zwangerschappen gevraagd of t gepland was, terwijl ik boven de 30 ben met lange relatie en vast contract. Sommige mensen kunnen t gewoon niet laten om een opmerking te maken, en wellicht is bij jou iemand ook wel jaloers inderdaad. Maar snap totaal dat je met de hormonen en flink kwaad was! Gelukkig neemt je moeder t voor je op!
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 32 jaar, 1e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (2) Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (7) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 19 april (1) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (4) Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje Soullady, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje DSM, 32 jaar, 2e kindje 26 april(1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje 27 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (2) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 40 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 30 september Robano88, 2e Echo 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Fabjee afspraak Erasmus professor behandelplan echo 2 oktober Marianne1, Nekplooimeting 7 oktober Fabjee Nekplooimeting 8 oktober Marianne1, controle vk 12 oktober Danielle1987, 2e controle vk 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 3 november Cocorosie, geslachtsbepaling echo 7 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 30 november Cocorosie, 20 weken echo Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje ......
Hey Ladies dank jullie wel allemaal!! Wanneer we de sleutel krijgen kan nog even duren. De starterslening moet eerst rond en naar wat ik links en rechts hoor kan dat 2 maar ook 8 weken duren. Dat ligt bij de gemeente helaas! Ik zag een aantal stomme en totaal misplaatste opmerkingen van familie/vrienden/kennissen. Getverderrie waar bemoeien ze zich mee zeg! Zo heb ik met mijn vorige zwangerschap een vriendin verloren. Ze vond namelijk dat ze het recht had om als eerste te weten wat we zouden krijgen, nog voordat we dit aan onze ouders vertelde. Heb toen heel kort gereageerd van joh dat 'RECHT' heeft helemaal niemand. Als we het voor ons willen houden doen we dat. Einde vriendschap, want dat kon ze niet hebben. Anyway.... hier ook al haast de 12 weken. Wat een fijn gevoel zeg.
Zou iemand voor mij de lijst aan kunnen passen? Mijn uitgerekende datum is 15 april. 6 okt. Nekplooimeting 16 okt. Controle vk 21 okt. Geslachtsbepaling Ik wilde de Geslachtsbepaling eigenlijk een weekje later maar dan is zij op vakantie. Nu stelde ze zelf voor om voor haar vakantie al te kijken en als het dan nog niet goed zichtbaar is mag ik na haar vakantie terugkomen.
Fijn he al die opmerkingen van mensen die het beter weten of denken dat ze leuk zijn. Ik heb ook een aantal stomme opmerkingen gehad... maar heb deze keer er niks van gezegd... best moeilijk haha
Poeh poeh ik moest even flink bij lezen.... Hopelijk vergeet ik niks.... Betsie: bij ons word je soms wakker gemaakt. Maar ik kom op mijn werk zo moeilijk in slaap. Echo's: wat fijn dames die mooie echo,s! En wat een mooi bol buikje al. Ik heb ook echt al een pens Mutzs: gefeliciteerd met het goede nieuws! Wat heerlijk zeg! Nu druk aan het inpakken zeker? En draaikont wat een klote opmerkingen zeg! Ik zou bloedlink worden ja. Roosje: wat fijn dat de curettage goed gegaan is. Hopelijk komt je cycles snel op gang en kunnen jullie weer opnieuw beginnen. Gun jullie zo een mooi ukje
Ik ben niet zo actief met schrijven maar vindt het heerlijk om jullie verhalen mee te lezen.. Wil iemand mij nog aanpassen op de lijst? 26 jaar 1e kindje en ben verplaatst naar 26 april ipv 23 april. Over 2 weken de echo voor de nekplooi meting vindt het toch wel erg spannend. Ik merk dat ik echt naar de momenten toe leef van 1e echo tot hartje zien kloppen nu weer de meting straks geslacht dan de 20 weken echo en daarna denk ik dat het wel weer heel lang duurt. Vandaag gesprek gehad op het werk ze maken zich beetje druk over me verlof want mijn collega gaat bijna met verlof en komt 1 maart terug en ik stop 11 maart. Helemaal in de stress zijn ze daar 😂