Uitgerekend 16-30 april 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Beay, 16 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ahhh gefeliciteerd!

Zinnia261 vindt dit leuk.
  2. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Hier t weekend aan t doorworstelen had gister echt een rotdag, gister nog een test gedaan en t word nog steeds donkerder.... geen krampen te vinden, bal gevoel onderin buik wat steekjes ... alleen hier en daar een zeer licht zweepje roze verlies met vegen, echt wel zeer zeer licht. Maar pffffffff mag van mij maandag zijn. Lief moet dit weekend ook werken dusaar druk met de kids en huis en vroeg naar bed

3. Zinnia261

Zinnia261 Lid

6 jul 2023
    56
    73
    18
    Vrouw
    Naar zeg en spannend, hopelijk is het snel maandag voor je en heb je een goede echo. Ik ga voor je duimen! ❤️

4. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Wat super gek! Wanneer had je voor het eerst positief getest? Heb je toen oploop bijgehouden?
    Misschien was dat gewoon je eisprong en ben je per ongeluk gewoon 2 weken minder ver. Dat zou toch fantastisch zijn!

5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ja gezien de momenten sex en verslechterde zaadkwaliteit van Lief moet t een superzwemmertje zijn geweest volgens de gyn icm laat ei

Test word nog steeds duidelijker gister een knal test hcg terug gerekend kan de gyn gelijk hebben

Net m'n moeder gesproken en die had de eerste drie maand ook altijd wat bloedverlies

Bijgevoegde bestanden:

Beay vindt dit leuk.
  6. Puzzelstukjes

12 jan 2022
    43
    49
    18
    Vrouw
    Ik heb ook nog steeds af en toe bloedverlies. Gisteravond opeens weer wat meer. Tis nu weer over.

Naar al die onzekerheid...

7. JEKplus1

JEKplus1 Actief lid

20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    @Rouge en @Puzzelstukjes
    Ik heb ook 2x bloedverlies gehad tijdens zwangerschappen. 1x goede afloop en 1x niet. Het zegt eigenlijk nog niks over een gezonde zwangerschap. Bij mijn zoontje heb ik echt heeel lang bloedverlies gehad. Steeds maar weer echo en controle. Bleek er een stukje weefsel, wild vlees heet het denk ik, te zitten wat bloedingen veroorzaakte. Hebben ze aangestipt met zilvernitraat en daarna had ik geen bloedverlies meer.
    Zoontje helemaal gezond.

Ik heb wel echt 3 maanden gedacht dat ik op een miskraam zat te wachten. Dus snap zeker jullie onzekerheid!

Rouge vindt dit leuk.
  8. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ooh jakkes, op 3 augustus een eisprong en op 11 augustus je eerste positieve test. Wanneer verwachten ze dan nu dat je je eisprong hebt gehad? Of toch dat je positieve test van de eisprong is geweest?
    Een ei op dag 16 is toch keurig?

Ingewikkeld allemaal! Succes met de wachtdagen!

9. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ja precies daarom snap ik er ook geen hout meer van

10. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ja snap ik! En een positieve test die oploopt terwijl je nog niet zwanger bent, is natuurlijk ook onmogelijk.
    Ik duim voor je dat je mini gewoon een diapauze heeft gehad.

11. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik weet eigenlijk niet of dat kan? Heb zelfs geen mini roze zweepjes meer inmiddels

Beay vindt dit leuk.
  12. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Mijn vriendin had een zwangerschap met een diapauze. Zeker een hele week dat de ontwikkeling van de vrucht heeft stilgestaan. Het komt echt maar heel weinig voor, meestal is het niet goed nieuws als je met 6 weken helemaal niets ziet op een echo (ook geen vruchtzakje).
    Wat bedoel je met zweepjes?

13. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Hahha zweempjes bedoel ik... nieuwe telefoon moet nog t woordenboek en autocoureur wennen.

T komt er bij ons eigenlijk wel zo'n beetje op neer idd ruim een week

Van mij mag t morgen zijn

Beay en JEKplus1 vinden dit leuk.
  14. Zinnia261

Zinnia261 Lid

6 jul 2023
    56
    73
    18
    Vrouw
    Meer dames last van (ik denk) bandenpijn. Beetje stekende pijn bij lies bij sommige bewegingen en na een dag veel lopen/dingen doen gisteravond best last gehad bij rechter lies. Wordt wel minder met een kruikje en rust maar vandaag ook weer een beetje zeurderig. Maak me een klein beetje zorgen toch maar afgelopen vrijdag wel een goede echo gehad en verder ook geen bloedverlies.

Beay vindt dit leuk.
  15. JEKplus1

JEKplus1 Actief lid

20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    Leuk hè die autocoureur, wel toevallig net op F1 dag :roflmao:

Blehg heb het net over bloedverlies gehad tijdens 2 vd 3 zwangerschappen. Deze nog geen 1 druppeltje gehad, tot vandaag dus. Voorlopig wel alleen een contactbloeding, dus na de seks had ik roze. Hopelijk blijft het daarbij en is het verder geen slecht teken voor de zwangerschap! Gelukkig morgenmiddag de echo.

Van mij mag het ook morgen zijn.

Beay vindt dit leuk.
  16. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Yes! Ik dacht na het niezen dat het foute boel was zelfs. Ik heb 10 minuten krom gezeten.
    Dagje dierentuin en weekend pretparken met de kinderen en slenteren werkt ook niet mee.

17. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Gelukkig vaak onschuldig maar schrikken blijft het.

18. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    Zou er toevallig een uitgerekend begin april forum zijn?

19. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    En hoe doen jullie het om de bevallings weken te zien met die hartjes Enzo....

20. JEKplus1

JEKplus1 Actief lid

20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw

Er is ook een begin april groepje.
    Hieronder dat is een banner. Als je op de forum pagina bij algemeen klikt op veelgestelde vragen dan staat het bovenaan. Succes!

Deel Deze Pagina