Hier t weekend aan t doorworstelen had gister echt een rotdag, gister nog een test gedaan en t word nog steeds donkerder.... geen krampen te vinden, bal gevoel onderin buik wat steekjes ... alleen hier en daar een zeer licht zweepje roze verlies met vegen, echt wel zeer zeer licht. Maar pffffffff mag van mij maandag zijn. Lief moet dit weekend ook werken dusaar druk met de kids en huis en vroeg naar bed
Naar zeg en spannend, hopelijk is het snel maandag voor je en heb je een goede echo. Ik ga voor je duimen! ❤️
Wat super gek! Wanneer had je voor het eerst positief getest? Heb je toen oploop bijgehouden? Misschien was dat gewoon je eisprong en ben je per ongeluk gewoon 2 weken minder ver. Dat zou toch fantastisch zijn!
Ja gezien de momenten sex en verslechterde zaadkwaliteit van Lief moet t een superzwemmertje zijn geweest volgens de gyn icm laat ei Test word nog steeds duidelijker gister een knal test hcg terug gerekend kan de gyn gelijk hebben Net m'n moeder gesproken en die had de eerste drie maand ook altijd wat bloedverlies
Ik heb ook nog steeds af en toe bloedverlies. Gisteravond opeens weer wat meer. Tis nu weer over. Naar al die onzekerheid...
@Rouge en @Puzzelstukjes Ik heb ook 2x bloedverlies gehad tijdens zwangerschappen. 1x goede afloop en 1x niet. Het zegt eigenlijk nog niks over een gezonde zwangerschap. Bij mijn zoontje heb ik echt heeel lang bloedverlies gehad. Steeds maar weer echo en controle. Bleek er een stukje weefsel, wild vlees heet het denk ik, te zitten wat bloedingen veroorzaakte. Hebben ze aangestipt met zilvernitraat en daarna had ik geen bloedverlies meer. Zoontje helemaal gezond. Ik heb wel echt 3 maanden gedacht dat ik op een miskraam zat te wachten. Dus snap zeker jullie onzekerheid!
Ooh jakkes, op 3 augustus een eisprong en op 11 augustus je eerste positieve test. Wanneer verwachten ze dan nu dat je je eisprong hebt gehad? Of toch dat je positieve test van de eisprong is geweest? Een ei op dag 16 is toch keurig? Ingewikkeld allemaal! Succes met de wachtdagen!
Ja snap ik! En een positieve test die oploopt terwijl je nog niet zwanger bent, is natuurlijk ook onmogelijk. Ik duim voor je dat je mini gewoon een diapauze heeft gehad.
Mijn vriendin had een zwangerschap met een diapauze. Zeker een hele week dat de ontwikkeling van de vrucht heeft stilgestaan. Het komt echt maar heel weinig voor, meestal is het niet goed nieuws als je met 6 weken helemaal niets ziet op een echo (ook geen vruchtzakje). Wat bedoel je met zweepjes?
Hahha zweempjes bedoel ik... nieuwe telefoon moet nog t woordenboek en autocoureur wennen. T komt er bij ons eigenlijk wel zo'n beetje op neer idd ruim een week Van mij mag t morgen zijn
Meer dames last van (ik denk) bandenpijn. Beetje stekende pijn bij lies bij sommige bewegingen en na een dag veel lopen/dingen doen gisteravond best last gehad bij rechter lies. Wordt wel minder met een kruikje en rust maar vandaag ook weer een beetje zeurderig. Maak me een klein beetje zorgen toch maar afgelopen vrijdag wel een goede echo gehad en verder ook geen bloedverlies.
Leuk hè die autocoureur, wel toevallig net op F1 dag Blehg heb het net over bloedverlies gehad tijdens 2 vd 3 zwangerschappen. Deze nog geen 1 druppeltje gehad, tot vandaag dus. Voorlopig wel alleen een contactbloeding, dus na de seks had ik roze. Hopelijk blijft het daarbij en is het verder geen slecht teken voor de zwangerschap! Gelukkig morgenmiddag de echo. Van mij mag het ook morgen zijn.
Yes! Ik dacht na het niezen dat het foute boel was zelfs. Ik heb 10 minuten krom gezeten. Dagje dierentuin en weekend pretparken met de kinderen en slenteren werkt ook niet mee.
Er is ook een begin april groepje. Hieronder dat is een banner. Als je op de forum pagina bij algemeen klikt op veelgestelde vragen dan staat het bovenaan. Succes!