Ik heb (ook) vrij veel pijn in de onderbuik (of lies ?). Soms links, soms rechts. Meestal eind van de middag / ‘s avonds, maar gisteren toevallig ‘s ochtends al. Ik denk (hoop) dat het er allemaal bij hoort.
Oh dat kan ik me voorstellen. Naar gevoel wel hé.. gelukkig wordt het minder bij rust/ontspanning en evt een kruikje bij mij dus dat stelt me wel iets meer gerust maar die steken voelen niet goed..
Jaa precies, klinkt heel herkenbaar bij mij vandaag en gisteren vooral rechts maar afgelopen donderdag ineens links. Erg jaar gevoel en voelt op dat moment echt niet 'oke' spannend toch al die klachten
Voor de banner kun je ook op pagina 1 van dit topic kijken. Daar deelt iemand een link hoe je een banner kunt maken.
Weekje teruggezet. Komt omdat er nog geen regelmatige cyclus was na laatste zwangerschap. Maar toch een kloppend hartje gezien♡♡ En alles zit netjes in de baarmoeder, ook niet onbelangrijk. 5.6 is nu het uitgangspunt. Ik ga nog even rekenen.
Ik zie het al in je handtekening @Rouge. Echt vreselijk. Maar ze weten dus ook niet waar het vruchtje wel zit? Heel veel sterkte in elk geval. Denk aan je.
@Sassefras01 Helaas niet daarom nu aan strikte regels en t geluk dat ik op 5 min lopen van t ziekenhuis woon Ze kunnen t tot nu toe niet lokaliseren ze vermoeden een niet vitale zwangerschap buitenbaarmoederlijk. Waarschijnlijk rechter eileider ( alweer) gelukkig niet vitaal maar zeker weten doen ze het niet hcg waarde van 527 naar 650 van donderdag na vandaag is veel en veel te weinig. Gyn heeft volgens mij een zetje proberen te geven tijden echo hij vroeg of t pijn deed maar dat deed t niet, verlies al wat bloed Als we weer gaan proberen worden we heel close gevolgt.nu afwachten
Jeetje wat kl*te zeg?! Heb je wat met je rechter eileider dat het daar weer gebeurd? En nu? Afwachten totdat de miskraam op gang komt?
Ik heb een hysteroscopy en daarna een laparoscopie gehad en daarna geen bbz meer gehad dit was 15 jr terug
Hier de meest bijzonder echo ooit gehad vanavond, heb er een topic over geopend. Baby A is gemeten net 5 weken met hartslag, met een vruchtzak gemeten op een dikke 8 weken (vorige week 5+2) Baby B was niet gekrompen maar gegroeid en nadat we het staafje met knipperlichtje zagen, ze dit aanwees en ook blij was, kon ze hem daarna niet terug vinden en besloot ze dat deze het toch niet ging redden. Op mijn verzoek vruchtzakje gemeten en deze was 6+2 gemeten (perfect op schema), maar na die ene keer knipperlicht bleef hij dus "leeg". We hebben geen idee wat dit gaat brengen...
Jeetje jij wordt ook elke x maar heen en weer geslingerd van goed nieuws, slecht nieuws en dan weer onzekerheid.. wat een emotionele rollercoaster! Wanneer heb je weer controle/echo?