Wij zijn nu al onderweg naar huis! Wel nog met een tussenstop dus morgen zijn we echt thuis Net nog weer in de auto overgegeven. Het gaat echt fantastisch. Moet nog maar zien of ik maandag weer gezellig aan het werk kan.
Jaaa ik had stiekem hier ook al weer gekeken of er nog nieuws was van anderen, maar het was zo stil! Hier een goede termijn echo gehad ❤️ zo mooi om te zien. Mochten ook het hartje al horen, maar hoor van veel mensen dat dit schadelijk kan zijn dus baal nu toch wel een beetje ervan. Verder gaat het goed hier. Net als @Rackertje voel ik me ook nog niet echt zwanger. Hoewel ik wel het gevoel heb dat mn buik al 20 weken zwanger is (nog steeds zo opgezet..). Haha ja dit had ik ook op vakantie. De laatste dagen dacht ik echt.. ik wil gewoon naar huis. Eigen bedje.
♡Uitgerekend 16 - 30 april 2024♡ 16 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 17 april Noa1987 * Puzzelstukjes - 33 jaar - 1e kindje 18 april 19 april 20 april Aardblij25 - 28 jaar - 1e kindje 21 april Rackertje - 27 jaar - 1e kindje 22 april 23 april 24 april 25 april Rouge * Sassefras01 - 39 jaar - 3e kindje Cindy - 40 jaar - 5e kindje 26 april 27 april Beay - 34 jaar - 3e kindje 28 april 29 april 30 april JEKplus1 * Afspraken: Beay - 21/9 echo gyn Rackertje - 27/9 10 weken echo Beay - 27/9 afspraak gyn Beay - 4/10 termijn echo (heet dat nu 10 weken echo?) Sassefras01 - 5/10 termijn echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Gister de termijnecho gehad en alles zag er gelukkig goed uit! Baby was al lekker aan het bewegen! Heel bijzonder
♡Uitgerekend 16 - 30 april 2024♡ 16 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 17 april Noa1987 * Puzzelstukjes - 33 jaar - 1e kindje 18 april 19 april 20 april Aardblij25 - 28 jaar - 1e kindje Rackertje - 27 jaar - 1e kindje 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april Rouge * Sassefras01 - 39 jaar - 3e kindje Cindy - 40 jaar - 5e kindje 26 april 27 april Beay - 34 jaar - 3e kindje 28 april 29 april 30 april JEKplus1 * Afspraken: Beay - 21/9 echo gyn Beay - 27/9 afspraak gyn Beay - 4/10 termijn echo (heet dat nu 10 weken echo?) Sassefras01 - 5/10 termijn echo Rackertje - 18/10 13 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Is ook best wel laat als ik je banner zie toch? Zie 11w2d staan. Had zelf m’n termijnecho met 10w3d. Opzich maakt dat natuurlijk niet uit, maar kan me voorstellen dat het wel lang wachten is!
Klopt hoor, maar ik was 3 weken op vakantie naar Frankrijk en Italië. Gelukkig bij 6 + 5 in het ziekenhuis het hartje wel gehoord. Maandag dus al 11 + 5. En meteen 2 week later de 13 weken echo. Dan hoef ik dus niet zo lang te wachten
Goed! Loop precies op schema, nog net iets te vroeg voor een termijnecho want was 9+4 gemeten. Volgende week dus termijnecho!
♡Uitgerekend 16 - 30 april 2024♡ 16 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 17 april Noa1987 * Puzzelstukjes - 33 jaar - 1e kindje 18 april 19 april 20 april Aardblij25 - 28 jaar - 1e kindje Rackertje - 27 jaar - 1e kindje 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april Rouge * Sassefras01 - 39 jaar - 3e kindje Cindy - 40 jaar - 5e kindje 26 april 27 april Beay - 34 jaar - 3e kindje 28 april 29 april 30 april JEKplus1 * Afspraken: Beay - 4/10 termijn echo (heet dat nu 10 weken echo?) Sassefras01 - 5/10 termijn echo Rackertje - 18/10 13 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik heb ook pas a.s. donderdag de termijnecho met +/- 11w1d. Is toch ook weer niet zo laat? Wel is het zo dat ik nu nog op vakantie ben en het a.s. maandag ook mocht. Maar dat kwam mij niet zo goed uit (eerste werkdag na vakantie).
Aww ja ik merk zelf dat de 13w echo wel echt heel lang nog duurt voor m’n gevoel, dat voelt voor jou straks wss anders. Heb ook vorige week m’n nipt geprikt en wacht ook nog op de uitslag, toch spannend.
Geen idee, op de facebookpagina waar ik ook bij zit zie ik de een na de ander echo foto's delen. Wil ik ook. Haha het is ook mijn eerste werkdag maandag, dus heb even ingelogd net en maandagochtend in mijn agenda geblokt. Wil niet langer wachten. Geduld is sws niet mijn sterkste kant hoor.
Die nipt moet ik ook nog achteraan. En ik heb nog een lab formulier waar ik 'gewoon' bloed moet laten prikken. Eerst maandag maar even afwachten. Heb me ook opgegeven voor zwangerschapszwemmen. Lijkt me wel fijn. Gaan jullie nog iets van een cursus doen? Yoga of zwemmen? Of een bevallingscursus?
Bij de eerste had ik zwangerschapsyoga. Ga het misschien nog wel een keer doen, maar vooral voor de contacten die je eraan overhoudt. En zag zwangerschapszwemmen ook! Wil dat wel gaan doen, al vraag ik me nog wel af vanaf wanneer tot wanneer? Wanneer ga jij beginnen?
Ik heb met de eerste yoga gedaan, omdat de 2e daar direct achteraan kwam vond ik het onlogisch om het opnieuw te doen. Ik wil heel graag zwemmen, maar ik moet dan over een enorme drempel. Mijn borsten zijn in jullie geamputeerd en met m'n platte borstkas zwemmen is nog even next level eng.. Ik kan nog geen protheses dragen omdat dit pas een half jaar na de operatie mag en kan en er bestaan helaas geen zwangerschapsbadpakken geschikt voor protheses. Misschien toch maar een aantal keren ontspannen naar de voor een massage ofzo...
Ik heb me aangemeld via de mail, vrijdag werd ik al gebeld maar de oproep gemist. Dus neem aan dat ze komende week wel contact opnemen. En dan maar beginnen zodra zij zeggen dat verstandig is. Tis hier elke maandag geloof ik. Yoga weet ik niet of dat echt iets voor mij is. Maar het lijkt me wel leuk om wat zwangeren te leren kennen in de regio waar ik woon. Vriendinnen hebben allemaal al kinderen.
Owh ja dat snap ik dan wel. Lastig wel. Ja massage is dan wel een goede optie. Alleen das dan weer zonder andere zwangeren zodat je dr contacten niet hebt.
Vandaag de echo gehad. Helemaal goedgekeurd en ben 2 dagen verder dan ik dacht. Uitgerekende datum wordt 15 april... ik ben zelf van 14 april... Bevallen op mijn verjaardag?