Niet fijn. Het heb je gewoon helemaal geen bloed. Hopelijk zie je maandag een mooi kloppend hartje op de echo
Pooh daar schrik je toch steeds van...troost t dat ik bij drie kids regelmatig waat bloedverlies had dus het kan ook goed gaan! Dikke knuffel
Wat zal 2023 dan al een raar jaar voor jou zijn! Ik lees net ook je berichtje met het onverwachte belletje van het ziekenhuis. Hopen dat de chemotherapie geen gevolgen voor je baby's heeft!
Ik had van de week ook klein beetje bloedverlies. Alleen dat kwam toevallig net nadat ik voor een grote boodschap naar het toilet was geweest. Daarna niks meer gezien Jij geen seks gehad of naar de wc geweest waarna het begonnen is?
Super raar! Ze weten het niet zo goed, ze vertelde dat de verhalen waarbij het niet goed ging, veel duidelijker zullen worden omschreven dan de casussen waarbij het wel goed ging en ze dus in de medische wereld het ook niet met procenten kan weergeven. Afwachten is het. Persoonlijk voel ik me de grootste bofkont op aarde!
♡Uitgerekend 16 - 30 april 2024♡ 16 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 17 april Noa1987 - 35 jaar - 3e kindje Puzzelstukjes - 33 jaar - 1e kindje 18 april 19 april 20 april 21 april Rackertje - 27 jaar - 1e kindje 22 april 23 april 24 april 25 april Rouge - 37 jaar - 8ste kindje Sassefras01 - 39 jaar - 3e kindje 26 april 27 april Beay - 34 jaar - 3de kindje 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus Noa1987 - 25-8 vroege echo bij 6+2 Beay - 28-08 vroege echo bij vermoedelijk 5+2 Beay - 29-08 afspraak Gyn (stond al, maar nu makkelijk dat het er al is). Puzzelstukjes - 30-8 echo ziekenhuis bij 7+0 Rouge - 31/8 vroege echo 6wk Zinnia261 - 01/09 eerste echo 8+0 Rackertje - 5/9 eerste echo 7+2 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik snap dat jij je een bofkont voelt! En wat vertellen de negatieve casussen dan? Gaat het dan om een miskraam? Of bijv. groeiachterstand enzo?
Nee zoals ik hem heb begrepen gaat mijn lichaam doen wat 'ie moet doen. Maar de baby's kunnen wat orgaan problemen krijgen. Ze benoemde slecht aangelegde organen, vervormingen, of juist verdubbeld. Maar ook daar zijn ze niet zeker van, want het komt niet zo vaak voor dat iemand binnen 6 maanden zwanger wordt. Mijn gyn zei, tegen de tijd dat het een verbinding met jou krijgt, is de Chemo uit je lijf want dan ben je de 6 maanden voorbij. Afwachten!
Nou ben heeeeel benieuwd! Eén voordeel, je mag heel vaak voor echo straks, dus extra vaak je kindjes bekijken hopen dat jouw gyn gelijk heeft en dat de chemo niet meer overgedragen kunnen worden
♡Uitgerekend 16 - 30 april 2024♡ 16 april Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 17 april Noa1987 - 35 jaar - 3e kindje Puzzelstukjes - 33 jaar - 1e kindje 18 april 19 april 20 april 21 april Rackertje - 27 jaar - 1e kindje 22 april 23 april 24 april 25 april Rouge - 37 jaar - 8ste kindje Sassefras01 - 39 jaar - 3e kindje 26 april 27 april Beay - 34 jaar - 3e & 4e kindje 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus Noa1987 - 25-8 vroege echo bij 6+2 Beay - 29-08 afspraak Gyn (stond al, maar nu makkelijk dat het er al is). Puzzelstukjes - 30-8 echo ziekenhuis bij 7+0 Rouge - 31/8 vroege echo 6wk Beay - 31/8 echo verloskundige Zinnia261 - 01/09 eerste echo 8+0 Rackertje - 5/9 eerste echo 7+2 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ja nog steeds een beetje hetzelfde qua bloedverlies. Af en toe en beetje. Verder ben ik wel echt heel misselijk en doen mijn borsten ook nog steeds pijn. Ik neem aan dat dat een goed teken is. Overal waar ik lees dat het mis gaat, hebben de vrouwen ook minder last van andere kwaaltjes.. Morgen weten we meer. Hoop ik
We hebben een kloppend hartje Alles leek goed, bloedverlies kan erbij horen. Nu maar een verloskundige bellen