stressvol, ik zou gek worden als ik het had. Ik hoop voor je dat het hierbij blijft en het niks negatiefs betekend. Als je erg onrustig ervan word gewoon vk bellen kijken of de echo eerder kan (sorry heb niet helemaal paraat met welke termijn je eerste echo staat dus geen idee of het een optie is hoor)
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 17 juni Maritiem- 32 jaar- 5de kindje 18 juni 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 20 juni 21 juni Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje 22 juni 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje Chayammy - 35 jaar - 2e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje 24 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 25 juni Mama8891 - 34 jaar - 3e kindje 26 juni 27 juni 28 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje 29 juni 30 juni Afspraken: 25-10 Kiki82 eerste echo 26-10 Suzi98 eerste echo 27-10 Tessahw eerste echo 31-10 Esther22 eerste echo 01-11 Noxe eerste echo 01-11 Chayammy eerste echo 2-11 Isa95 eerste echo 03-11 Stephani eerste echo 4-11 Maritiem eerste echo 8 - 11 Muggleborn eerste echo 9-11 Mwalibahati eerste echo 9-11 Daantje96 eerste echo 14-11 Suzi98 intake vk + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Goedemorgen allemaal, Ook ik kom me hier heel voorzichtig melden, gisteren had ik een positieve test in handen. Het was wel een beetje een shock en ik vind het onwijs spannend omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad en het jaar daar voor een missed abortion. Het is even afwachten nu, en dat is best lastig. Mijn uitgerekende datum weet ik niet precies, ik ben de afgelopen maanden ontzettend aan het rommelen geweest met mijn cyclus, dus ik heb me nu maar op een datum gezet, zodra er meer duidelijk is pas ik het wel aan
Ugh ik had net zo’n rare droom ook he Ik droomde dat ze n echo gingen maken en dat er niks te zien was. Dus toen zei ik maar al die positieve testen dan?? En toen zei ze ‘komt gewoon door je eisprong, kijk maar een eitje oo springen’
Dromen kunnen heel raar zijn inderdaad tijdens de zwangerschap, deze is wel vaag haha Hier slecht geslapen, de oudste is ziek dus lekker aan het spoken geweest, en ik zweet zo ontzettend snachts, is niet leuk meer. Heel fijn die hormonen
Hahaha, inderdaad kunnen dromen zo ontzettend bizar zijn als je zwanger bent! Ik droomde van de week dat ik en mijn man uit elkaar gingen, en dat we in een voogdij-oorlog terecht kwamen! Minder leuk. Maar gelukkig is dat alles behalve waar en heeft ie me gelijk even goed kunnen opvrolijken (ahem ahem )
@Mama8891 welkom! Spannend ook met jullie verleden, volgens mij zijn er hier behoorlijk wat dames met dergelijke ervaringen, we weten hoe die ellendige spanning voelt. dromen zijn hier ook erg aanwezig en ze zijn echt niet allemaal even gezellig, vannacht overleed mijn moeder een dag voor de echo en kon ik haar dus nooit meer ons goede nieuws vertellen… zulke dromen sla ik liever over hoor verder eigenlijk nauwelijks kwaaltjes wat gevoelige borsten en ik val af (dat symptoom mag nog wel even doorzetten). Aan de ene kant fijn weinig stmptomen aan de andere kant denk ik kom maar op laat maar zien dat er wat gebeurd… (tot ze er zijn dan ben ik ze snel weer zat )
Vooral moe haha, maar dat is niet zo heel gek met die spook nachten. Verder wel aardig okee, wel genoeg krampjes af en toe maar dat is goed, dan is er in ieder geval iets denk ik maar
Oei ook al zo’n rot droom. En ze lijken zo echt he? Ik heb nu ook weinig symptomen. Alleen erg moe en idd gevoelige borsten (vooral mn tepels). En af en toe krampen in mn buik idd
m Dit doet me denken aan mijn droom die ik had net na mijn positieve test. Ik droomde dat ik helemaal blij was met die positieve test en dat ik dat hier op het forum zette. En toen reageerde iedereen met 'nee dat is niet positief, ze hebben de testen veranderd. Je bent nu juist niet zwanger als je 2 streepjes hebt maar je moet 1 streepje hebben'... . De volgende ochtend helemaal verward het hele internet nageplozen wat nou waar was
Echt heerlijk zo'n zwangerschap, gewoon om 6 uur al wakker worden omdat je trek hebt Nu maar kijken of ik nog even slapen kan want het is me een beetje te vroeg voor de zondag
https://www.zwangerenportaal.nl/zwanger/waarom-de-zwangerschap-rare-en-intense-dromen-veroorzaakt al vraag ik me af wat de betekenis achter mijn droom van net was dat ik een zeehond aan het scheren was.... best nog een lastig klusje