Oooh ja dan al helemaal! Ik droom normaal ook wel veel en onthoud ze dus goed, maar zoals t nu is is t wel heel intens hahaha
Hier dit weekend al een klein beetje misselijkheid, helaaaas. Verder borsten die aan de groei zijn en idd beetje moe. We mogen niet klagen
Ik ook met vlagen licht misselijk. Met name in de ochtend, na het innemen van de vitamines en rond etenstijden. Maar nog vervelender zijn de vreetbuien.. Die moet ik even onder controle zien te krijgen, want zo komt dat niet goed, hihi Verder inderdaad gevoelige borsten, maar dat wisselt wel een beetje per dag. En nog steeds wel regelmatig last van m'n onderrug en snel licht in m'n hoofd met opstaan of plotseling omdraaien enzo.
Ohhh kijk uit met vitamines, ik kwam er dus achter dat als ik multivitamine op nuchtere maag pak ik knetter misselijk word. Dit is dus normaal hahahahah. Hier ook last van mn onderrug!
Hier gelukkig nog niet zo misselijk, daar kijk ik ook echt niet naar uit haha. Borsten zijn wel ontzettend gevoelig, vreetbuien zijn ook goed aanwezig. En dan de krampjes, die maken mij het meest onzeker. Morgen ga ik de vk bellen, zal nog wel even geduld moeten hebben voor ik terecht kan denk ik.
Rot he die krampjes. Als ik ze wel heb ben ik onzeker en als ik ze niet heb ook Ik heb ook echt last van mn rug
Ik heb wat lichte misselijkheid. Maar ik heb honger! Kennen jullie dat? Bijna continue lijkt het wel. Als ik dan honger begin te krijgen dan begint ook de misselijkheid. Probeer wat gezonds tussendoor te pakken als ik weeeer honger heb. Straks flink stuk komkommer en werkelijkheid 3 kwartier later begint m'n maag weer te knorren. Ik weet dat komkommer niet heel veel bevat, maar het vult mn maag normaal echt wel langer haha.
Ja precies wat jij zegt nu! Herken t allemaal inderdaad maar met lichte mate dus goed te doen ja. Borsten wisselen hier ook heel erg af vandaag niks tot heden en gister avond echt wel.
Hier gelukkig nog niet misselijk, en juist helemaal geen honger. Mijn eetlust is echt met 50% gedaald… normaal kijk ik echt uit naar tussendoortjes mort er nu niet aan denken bleg! heb wel mijn eerste craving; brood met boterhamworst en mayonaise
Ik heb vaak steekjes echt in mijn schaamstreek, beetje gek gevoel.. iemand anders daar ook last van toevallig? Verder ben heel af en toe misselijkheid vlagen en borsten zijn voller en zwaarder!
Hoe gaat het nu met jou? Las een wat minder fijn berichtje van een paar dagen geleden… voel je je al iets beter?
Mwah haha wel drukke dagen gehad en t weekend is m’n vriend ook altijd thuis, dat is wel heel fijn. Vandaag vader en stiefmoeder over de vloer gehad en lig nu compleet gesloopt in bed. Verder mezelf rot aan t stressen tot de echo woensdag brrr
ahh ja de afleiding is dan inderdaad fijn (en vermoeiend soms hihi). Wij lopen precies gelijk trouwens, leuk!! Nog even wachten en dan jullie eerste echo zie ik, hopelijk geeft dat iets meer rust!
Oh wat leuk! Populaire datum die 24 juni hhahah. Ja, ik hoop het maar ik denk het niet. Want als deze echo goed is kan ik weer stressen tot de volgende echo… vorige x 3 goede echo’s gehad voor de foute met 9w
Ik ben inmiddels terug van mijn trip naar het buitenland met leerlingen. Het was leuk, maar ook erg vermoeiend! (Dat is het andere jaren ook, maar kreeg het gevoel er nu meer last van te hebben. Alhoewel dat ook kan komen doordat dit de eerste trip is sinds ik moeder ben en sowieso dus meer moe ben.) Voordeel was wel dat ik de hele dagen en nachten druk was en weinig tijd had om te piekeren. Vandaag is de onzekerheid toegeslagen. Mijn vorige zwangerschappen ben ik altijd misselijk geweest, vooral tegen het avondeten. Ik had dan maar weinig trek in warm eten. Het was een hele dunne lijn tussen wel/niet eten en misselijk zijn. Nu eigenlijk nog helemaal geen last van misselijkheid. Wel veel honger, maar om eerlijk te zijn heb ik dat altijd wel dus geen idee of dat nu meer is? Verder ook maar weinig klachten. Het enige is dat ik afgelopen nacht een enorm bizarre en levendige droom had. Fijn natuurlijk om zo weinig klachten te hebben, maar het maakt mij ook enorm onzeker. Laat ze maar (met mate) komen. Alhoewel ik ook weet dat dat niet veel zegt. Bij mijn missed abortions had ik soms al nadat ik wist dat het niet goed zat nog weken last van allerlei symptomen. Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag!
Snap ik helemaal, blijft allemaal zo ontzettend onzeker… het liefste zou je gewoon zo nu en dan zelf eventjes in je buik willen kijken of t nog allemaal goed gaat, maarja dat gaat helaas niet