Influvac Tetra injectie Deze heb ik ineens voorgeschreven gekregen er staat bij dat ik via post of mail nog informatie krijg. Is vanuit de huisarts geen idee is denk griepspuit, wacht even af dan op informatie geen idee of ik dit nu ineens krijg wegens zwangerschap.
Ja ik denk ook dat het antibiotica-smoesje erg veel gebruikt wordt. Zoveel dat iedereen dit excuus kent na de eerste zwangerschap Gelukkig drink ik sowieso al bijna nooit, want ik kan er gewoon helemaal niet tegen. Dus het valt niemand op als ik een cola bestel
We zijn net terug van de eerste echo! Ooooh wat tof was dat! ♡♡ het hartje zagen we meteen heel duidelijk kloppen! Little beebs is 2cm en precies 7 + 3, wat ik zelf al dacht! Dus de uitgerekende datum blijft nu tot de termijnecho iig op gewoon op 9 juni staan made my day, was toch stiekem erg zenuwachtig
Goede opmerking! Het klinkt inderdaad wel heel erg als een smoes. Ik ga denk ik dan toch maar voor: we gaan weer een ziekenhuistraject in, zonder in details te treden. En mocht iemand al wel iets vermoeden, dan ga ik er vanuit dat ze zo beleeft zijn om het voor zichzelf te houden en er niet naar te gaan vissen.
Dat met broeken herken ik! Ik dacht dat het aan mij lag maar een aantal zitten niet zo lekker zal wel wat opgeblazen zijn oid.
Wat betekend het als je bij het afvegen beetje rozige afscheiding hebt beetje oud bloed kleur maar heel weinig en nooit geen bloed gezien of zo tijdens zwangerschap nu. Ben morgen 6 weken
Het kan eventueel een bloedvaatje zijn die gesprongen is.. sowieso is je baarmoedermond veel meer doorbloed volgens mij.. maar snap wel dat je er van schrikt! Hoe is het nu?
Was ook echt maar zeer weinig maar beetje oud bloed achtig kleur bij t afvegen. Gaat goed alleen vandaag wat moe en hoofdpijn. Hou t wel in de gaten.