@Suzi98 wat fijn meis dat je t hartje gespot hebt! Geweldig!! @Isa95 jeeej de 3+! Ik had maar 1 clearblue gekocht. 1-2 weken en vond het daarna niet t geld waard er nog meer te kopen haha. Heb de 2-3 zelfs nooit gezien
Haha ja eigenlijk is het belachelijk hoeveel geld je ervoor betaald en slaat het helemaal nergens op maarja ik gooi het maar op de hormonen ofzo?
He verdorie, nou breng je mij ook weer terug in de verleiding om toch nieuwe te kopen, hihi! Het ziet er gewoon zo leuk uit!
Klopt niet helemaal . Het kan zeer zeker maar het is nog wel vroeg .mijn vk gaf toen aan dat als het nog niet klopt met 5.5 week het ook zeker nog met 6 weken kan of iets later . Maar ben super blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien .toch altijd wel een een geruststelling ❤ nu verder op je wolkje
Klopt dus wel haha, met 5.4 als het echt klopt dat termijn hoort hij wel te kloppen alleen is het wel trager. Met 6 wk hoort ie allang te kloppen.
Op het werk, ging zojuist naar het toilet en als eerste kwam er een beetje bloed. Was nu wel helder rood. Ik ga zo de gynaecoloog bellen hopen dat ik eerder langs mag komen vind dit nu wel eng.. t kan er bij horen heb namelijk nog geen een keer bloed verloren of iets dus ben hier ook niet bekend mee nu... twas niet veel maar nu wel helder rood
Ik vind mijn zwangerschap even niet leuk meer. Mijn misselijkheid neemt elke dag zo’n beetje kwadratisch toe. Ik heb vandaag al 4x moeten overgeven en we zijn nog niet eens op de helft van de dag. Ik heb twee zwangerschappen met HG meegemaakt en dit voelt weer precies hetzelfde, en ik weet ook waar het heen kan gaan als ik niet snel begin met medicatie. Dus net de huisarts gebeld en die heeft me, gezien mijn voorgeschiedenis, direct meclozine en metoclopramide (voor zo nodig) voorgeschreven dus dat ga ik zo halen. Ik hoop zo dat deze medicatie weer gaan helpen, want ik ben nu niet echt een gezellige moeder voor mijn kinderen, en dat in de herfstvakantie ook nog eens
@Stephani27 getsie wat spannend! Heb je al gebeld? @Noxe oef dan gaat de lol er snel af inderdaad. Hopelijk helpen de medicijnen
Pff dat lijkt me zo heftig.. snap dat je het even niet meer leuk vindt! Fijn dat er gelijk medicatie voorgeschreven is, hopelijk helpt dit snel!!
Ik ben naar de spoed gegaan. Ik had menstruatie krampen en onderrugpijn. Heb in het ziekenhuis een miskraam gehad.