kan me voorstellen dat elke dag er dan 1 te veel is, hoop echt dat ze je daar kunnen helpen! hier zijn de eerste drie ingeleid allemaal rond 38 weken, nr 4 is thuis geboren na strippen (vk was te laat dus echt door man en mezelf gedaan zou er zo weer voor tekenen) ik hoop deze ook thuis maar 41 weken is wel mijn grens een beetje heb ook andere kids om voor te zorgen zeg maar en dat langer wachten heb ik niet zoveel mee 41 weken zijn er meer dan fenoeg… nog 34 te gaan
Ja dat is heftig he. Hier bij de MA corona gehad en kon wel huilen van de moeheid, absurd! Probeer toch een beetje je rust te pakken.
Ik heb vandaag geen echo omdat we woensdag die spoed echo hadden. Aanstaande maandag weer een echo. Gisteren nog bruin verlies gehad. Vandaag niks meer. Ik voel mij verder gewoon goed. Ik ben erg benieuwd
Kan mij inderdaad voorstellen dat elke dag dan als een dag te lang voelt, maar toch fijn dat je binnen aanzienlijke tijd er terecht kan! Hopelijk kunnen ze je goed helpen/begeleiden! Want ik weet hoe het is om paniek aanvallen te hebben, geen pretje!
Ik val serieus ook bijna in slaap hier, heb echt moeite mijn ogen open te houden… wel een beetje lastig als je voor de klas staat
Mijn oudste dochter is met 40+4 geboren, na bijna 30 uur. Tussendoor een ruggenprik gehad om een klein beetje te kunnen slapen (niet echt gelukt). Mijn jongste is geboren op 40+6, nadat ik 24 uur gebroken vliezen had (een scheurtje, maar toch) zonder echte weeën, en ik voor een observatie ECG naar het ziekenhuis moest. Alles was in orde en gelijk na de meting begon een soort weeënstorm. Ongeveer 2 uur later werd ze in bad geboren. Er was geen tijd meer om terug te verplaatsen naar het bed, hihi! Gelukkig zonder pijnstilling en met mijn eigen vk.
Oh dat is echt afzien in die bloedhitte! Snelle bevallingen zijn fijn de oudste kwam ik in 4,5 uur, de jongste in 4 uurtjes. Ben benieuwd wat dit wordt. Eerst de echo maar afwachten volgende week.
Mijn eerste echo is 8 november . Ik ben net zo ver als jij , en nee dat is niet te vroeg hoor. Bij mijn dochter met 5+5 al een hartje gezien
Ah gelukkig! De dagen mogen wat mij betreft iets vlugger gaan. Ik dacht dat het bij de 2e keer minder zenuwslopend zou zijn, maar ik ben net zo gespannen en enthousiast als bij mijn eerste kindje.
Ugh, naar he! Misselijkheid is niet een kwaaltje wat ooit echt went... Hier vandaag ook weer iets meer misselijk dan de laatste twee dagen..
Oh dat is inderdaad zo naar! Hopelijk voel je je weer iets beter. En anders misschien je huisarts bellen of je je medicatie kan verhogen of andere medicatie kan krijgen.
Ik ben echt misselijk iedere keer vreselijk ben niet zo gewend haha… vorige zwangerschappen was ik ook wel misselijk maar niet zoveel als nu Zei tegen man zou dit eerste zwangerschap zijn dat ik over ga geven hopelijk niet… ik kan dat niet zo goed
Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder. Je bent niet de enige hoor, ik kan het ook niet zo goed, en dat is in dit soort gevallen heel erg vervelend