spannend altijd dat verlies. Je wilt het gewoon niet zien. Hopelijk is het snel woensdag en heb je dan een geruststellende echo!
Voorgevoel geslacht - geslacht Suzi98 - meisje - Maritiem- meisje- geduld tot geboorte Noxe - jongen -
Voorgevoel geslacht - geslacht Suzi98 - meisje - Maritiem- meisje- geduld tot geboorte Noxe - jongen - Isa95 - jongen
Altijd spannend maar kan inderdaad heel veel onschuldige oorzaken hebben! De tijd kruipt inderdaad zo langzaam als je juist wil dat die snel gaat…
Voorgevoel geslacht - geslacht Suzi98 - meisje - Maritiem- meisje- geduld tot geboorte Noxe - jongen - Isa95 - jongen - Mwalibahati - jongen? - Ik twijfel wel heel erg hoor! De ene dag heb ik een voorgevoel van een meisje, en de andere dag toch een jongen. Mijn vorige twee zwangerschappen van de meisjes waren zo goed als hetzelfde. Geen misselijkheid, veel trek in zoet eten. Maar die waren ook snel achter elkaar. Nu zit er wat meer tijd tussen, en ben ik in de tussentijd ook behoorlijk veel afgevallen (ruim 35 kilo). Deze zwangerschap ben ik veel misselijker (in vergelijking) en heb ik veel meer trek in hartige snacks. Maar of dat aan het geslacht ligt, of gewoon aan het feit dat mijn hele lijf heel anders is, wie kan het zeggen Na twee meiden zou ik het wel heel erg leuk vinden om een jongetje te krijgen. Helaas nog even geduld hebben voor we het weten
Precies dat! Maar wat afleiding zoeken en ik mag woensdag om 15.50, maar werk eerst van 7.00 -15.00 dus dat scheelt! dan vliegt de dag een beetje voorbij in ieder geval!
Bij mijn dochtertje heb ik tot en met de bevalling last gehad van spugen Ik hoooop dat het nu anders zal zijn.
Voorgevoel geslacht - geslacht Suzi98 - meisje - Maritiem- meisje- geduld tot geboorte Noxe - jongen - Isa95 - jongen - Mwalibahati - jongen? - Muggleborn - meisje