Ah leuk joh! Volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar gefeliciteerd dus, hihi! Ja, volgens mij zit het wel goed hoor. Het is echt al zo goed als niks meer.
Weinig last soms wat gerommel in buik, zelden krampjes soms wel. Idd ja aftellen naar de eerste echo duurt nu denk ik mega lang... hopen om een kloppend hartje wat spannend he!
Vraagje, is seks hebben gewoon oke? Ik vraag me dat toch stiekem af. Nu heb ik geeen klachten op een bijzonder gevoel in m'n buik na en heel soms wat kleine steekjes in m'n borsten.. misselijk hoop ik niet te worden maar als dat komt is dan pas rond week 6 vgm wat ik lees. Ik weet dat je gewoon seks mag hebben maar denk van zodra je misschien al een buikje hebt en je echt al echo's hebt gehad en toch echt ziet dat er iets in je buik zit je misschien wel minder seks wilt hebben? Omdat je bant bent of zo.. hoe is dat bij jullie.
in principe kan het gewoon, ik vind het zelf nu niet prettig omdat mijn miskramen kwamen de dag na seks. Als ik straks verder ben komt dat wel weer goed. Ik weet dat het een het ander niet veroorzaakt maar toch hier vandaag heerlijk hormonaal chagrijnig…
Ja hoor, dit kan gewoon. Bij mij had ik na de seks bloedverlies met 4w en dat gaf me eeeeenorm veel stress. Vanaf week 8 weer, is toen aangehouden en een missed abortion geworden. Ik durf dus niet meer. Maar normaal gesproken kan het gewoon!
Heb vandaag al de hele dag een beetje steekjes in mn lies/bovenbeen ofzo rechterkant. Krijg dan meteen weer stress he, terwijl ik dit vorige zwschap ook had en dat was prima… grrrr
Hebben jullie al een opgeblazen buikje? Begint bij mij precies wel al (ik ben heel slank dus misschien dat je het dan ook eerder ziet) is gewoon een beetje opgeblazen buikje zoals na t eten of zo meer niet lijkt me toch wel echt zo leuk om een buikje te hebben straks en het zichtbaar is. Ookal zul je het op dn duur kots beu zijn hahaha
Ja, seks is geen probleem, maar het belangrijkste is dat jij je er zelf prettig bij moet voelen. Nu ik net die kleine bloeding heb gehad, durf ik ook niet zo goed. Daar wil ik eerst maandag de vk voor bellen denk ik. Qua kwaaltjes heb ik gevoelige borsten, zeker in de avond zijn ze echt pijnlijk. En ook echt kapot moe. Snel wat flauwtjes en licht in m'n hoofd. Weinig eetlust, maar gelukkig (bijna) niet misselijk. En inderdaad soms wat opgeblazen gevoel in mn buik!
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje 17 juni Maritiem- 32 jaar- 5de kindje 18 juni 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 20 juni 21 juni Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje 22 juni 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje 24 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni Afspraken: 26-10 Suzi98 eerste echo 27-10 Tessahw eerste echo 31-10 Esther22 eerste echo 01-11 Noxe eerste echo 03-11 Stephani eerste echo 4-11 Maritiem eerste echo 14-11 Suzi98 intake vk + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Nou, ik heb toch toegegeven aan seks. De laatste keer was toen dit kindje verwekt was ws Ik dacht; als ik nu geen bloedverlies heb, dan zal t vast goed zitten. En als t wel zo is, leg ik me erbij neer. Het was zooo eng om naar de wc te gaan maar ik heb geen bloedverlies. Dit maakt me voor nu wel even wat rustiger haha. Ennn maar weer aftellen tot 26/10
Gelukkig! Fijn als dat gewoon kan zonder je (al te veel) zorgen te maken. Als ik morgen de vk bel, vraag ik er even naar, en als zij groen licht geeft, dan durf ik het ook wel aan denk ik. Vanochtend nog een nieuwe 2v5 gedaan en het was nog niet een echte knaltest, maar wel al mooi opgelopen, dus dat is heel geruststellend. Morgen dus de CB, omdat het me gewoon zo leuk lijkt om het op zo'n test te zien staan