Ik moet nu wachten tot ik naar de gynaecoloog kan. Daar zal ik nog een echo krijgen voor de zekerheid, maar dat zal weinig meer uitmaken ben ik bang. Ik hoop dat mijn lijf komende dagen zelf wat gaat doen, anders wordt het een curratage. Medicatie deed vorige keer 0,0 dus die ga ik nu niet weer proberen.. Zo stom hoe je lijf je voor de gek kan houden!
Pff wat pijnlijk.. ik lees hier eigenlijk niet meer mee maar dacht ga eens spieken gezien ik hier ook 1 week mee mocht schrijven.. Ontzettend rot.. heel veel sterkte maar ook jij komt hier weer bovenop en kunt dan weer doorpakken zoals hier.. (L)
Ik lees het net neeeeee…. Wat verschrikkelijk! Een heeeeele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte
Hier weer een goede echo.. en nu moet ik echt gaan proberen te genieten! Kindje was ook mooi op termijn.
Super fijn! En inderdaad zoals je zegt echt proberen nu te gaan genieten! Al is dat natuurlijk heel makkelijk gezegd… (lukt mij ook niet maar advies aan anderen geven is altijd makkelijker dan iets zelf doen..)
@Mama8891 wat verdrietig! Dit hadden we niet afgesproken over jouw datum en jouw tijd. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je lichaam het zelf op gaat pakken…
Ja echt gaan doen, misschien niet altijd makkelijk maar alles is goed voor nu en geniet daarvan. Ik ben blij dat ik bij R heb genoten van de zwangerschap. Dat is zo ontzettend kostbaar!
Ja precies! Is zo zonde he anders. Ik ga gewoon genieten van het feit dat ik NU zwanger ben. We weten nooit hoe de toekomst loopt
Ha Dames Hier slecht nieuws, mijn nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Voor de 2e keer een miskraam, terwijl ik best hoopvol was, je hoort het niet zo veel. Het was 8 weken en ik ging pas met 9 weken naar de echo vanwege de vorige keer. Zo verdrietig, zit in een slechte film, kan het bijna niet geloven.
Ooh nee! Ben je bij de verloskundige geweest om het te controleren? Omdat het ook mogelijk is om een bloeding te hebben zonder dat het mis is. Alhoewel je natuurlijk helaas ervaring hebt dus misschien wel weer hoe het is. Ik hoop alleen zo voor je dat het toch anders is! Heel verdrietig, veel sterkte.
Hoi, Nee het is voor de 2e keer een miskraam zonder enige bloedingen *dat kan ook* ik moet dus voor de 2e keer opwekken met medicijnen. De verloskundige zag weer geen hartslag. Wel een mooi kindje.