Aah ja, ik ken het. Ik heb dat zelf helaas ook 3x gehad. Sorry, ik had uit je eerste bericht niet opgemaakt dat je al voor een echo was geweest. Ik zie nu dat ik niet goed gelezen had. Vandaar dat ik nog naar hoop zocht. Heel veel sterkte!
@Zwaangerevrouw Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar op Facebook is een vrij grote en actieve groep die 'herhaalde miskramen' heet. Dus met allemaal lotgenoten. Naast dat je je verhaal kan delen, worden er ook veel tips en adviezen over onderzoeken, ziekenhuizen, etc. gegeven. Ik heb zelf nooit zo actief meegeschreven, maar ik heb met vlagen wel veel gelezen en daar heb ik best wel wat aan gehad.
@Zwaangerevrouw ah nee! Wat weer verdrietig en weer een klap te verwerken. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat jullie wens alsnog snel in vervulling kan gaan….
@Zwaangerevrouw wat verschrikkelijk… heel veel sterkte de komende tijd! Wees lief voor jezelf en neem de tijd dit verlies te verwerken ❤️
Hier ben ik ziek. Bah haha je mag echt nikssss als zwangere. Geen goede neusspray, geen combi paracetamol ibu, geen strepfen. Ik ga echt kapot Mn keel doet zoveel pijn en mn neus gaat wat ik ook doe niet open. Vandaag komt er zo’n rhinohorn binnen, mag hopen dat dat rotding werkt
Ui open snijden en naast je bed, water koken wat zout erin als lauw is je neus ermee spoelen. Antiflu honing lemon op sabelen.
Heb dit allemaal al gedaan hahaah. Die antaflus zijn wel lekker maar doen niks.. ui ook niet. Heb nu dus die rhino horn besteld ik hooooop dat ie helpt
Vandaag mijn slechtste dag tot nu toe qua misselijkheid. Afgelopen dagen was het zo goed als weg! En gisteravond ging ik met wat maagpijn naar bed. Halve nacht ervan wakker gelegen. Meerdere toiletbezoekjes, maar zonder resultaat. Vanochtend eindelijk kunnen spugen.. Hoopte dat het daarna wel over zou gaan, maar ben nog twee keer over mijn nek gegaan. Ontbijt weer kwijt.. Het lijkt nu eindelijk wat af te zakken, maar wat een ellende zeg. Ben zo slap als een vaatdoek
Zo naar! Ik had gister zo’n dag… maar dan niet kunnen spugen alleen hele tijd kokhalzen. Ben eventjes naar de stad gegaan en vriendin moest naar de rituals maar ben daar letterlijk uitgerend omdat ik al die geuren niet trok… vandaag gelukkig een betere dag. Gek hoe dat zo per dag kan verschillen hè
Ja, negatief thank god. Heb voor de 2e x corona gehad toen ik 4wk zwanger was van mn MA. Heb inmiddels ook verhoging bah