Zijn er meer meiden met een erg opgeblazen buik? Heb het idee dat er vooral heel veel lucht in mijn buik zit…
Hi dames, oei ik ben een hele poos stil geweest. Maar ik reageer even op deze want DAMN ik lijk wel 8 maanden zwanger met al die lucht. En pijnlijk was t ook vorige week. Gelukkig deze week wat beter. Ben veel met de hond gelopen en zo....en weer van joghurt op havermout over gestapt als ontbijt.... wie weet... haha
Hier even een kleine update van mijn kant. Na een missed abortion in de lente merk ik dat ik wel veel 'in mijn schulp' kruip. Dus meeschrijven hier vind ik dan in eens spannend...Pffh. Inmiddels hebben we 3 goede echo's gehad, bij 6+4, 7+4 (zelf betaald in een 'commerciële' echo praktijk) en 9+0 (laatste in het ziekenhuis). Ik zie wel een enorm verschil. De Commerciële echo praktijk kon bij 7+4 uitwendig een prima foto leveren en ook goed meten en het hartje zien. Bij de echopoli in het ZKH moest ze bij 9+0 overschakelen op inwendig omdat ze niks kon vinden. Inwendig uiteindelijk de worm en z'n hart kunnen zien, maar mijn hart stop er even mee hahaha. Wat een verschillen! Over anderhalve week dus weer de termijn echo. Vorige keer was dat einde oefening. Dus we wachten rustig af. De enige constante bij is is qua symptomen een vage nachtelijke misselijkheid die me 1-2 uur wakker houdt, verder heb ik enorme boobs en bij vlagen moeheid, misselijkheiud, duizeligheid, maar dat komt en gaat met de dag. Ik wens jullie allemaal een goede start in de week <3
Snap heel goed dat je hart even stopte… blijft een trauma natuurlijk! Gelukkig was het allemaal goed! Wat een prachtige echo foto ❤️
vind altijd zo bijzonder dat het dan ineens echt een mini mensje is… ik mag donderdag weer ben dan 9/3 hopelijk zien wij dan ook zon mooi wezentje. kan me goed voorstellen dat je hart dan even door de grond zakt als ze niet goed kunnen zien. Gelukkig was het loos alarm
Hier ook mijn update even Gisteren extra echo gehad Alles goed was goed, hij/zij bewoog superveel! ♡ 10+3, precies zoals gedacht. Maandag volgende wk de termijnecho, maar kan nu iig met een gerust(er) hart het nieuws aan de schoonfamilie vertellen dit weekend en daarna mijn ouders ♡ De placenta zit aan de voorkant, zei ze. Wat geloof ik alleen inhoudt dat ik wellicht de baby iets later zal voelen maar verder niet zo veel uitmaakt, iemand anders hier ervaring mee? Extra stootkussentje aan de voorkant dacht ik maar
Wat fijn! Lekker gaan vertellen jij! Bij mijn zoontje zat hij ook aan de voorkant. Je zou inderdaad ‘minder’ moeten zien/voelen maar ik voelde hem rond de 19 weken voor t eerst en vanaf 22 wk kon je hem aan de buitenkant voelen. Heb ook veel mooie bewegingen gezien! Dus het is niet altijd zo hoor hahha. Nu lijkt ie aan de achterkant te gaan komen, ben benieuwd wat het verschil dan is.
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 17 juni 18 juni Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Maritiem - 32 jaar - 5e kindje 20 juni 21 juni 22 juni Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje Chayammy - 35 jaar - 2e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje 24 juni Isa95 - 27 jaar - 1e kindje 25 juni 26 juni 27 juni 123isa123 - 28 jaar - 1e kindje 28 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje 29 juni 30 juni Afspraken: 15 - 11 123isa123 3e echo 15 - 11 Loveischocola echo gyn 17 - 11 Isa95 intake + counseling VK 18-11 Chayammy derde echo 22 - 11 Noxe termijnecho 23-11 Esther22 termijn echo 23 - 11 Muggleborn pretecho 23-11 Chayammy intake verloskundige zk 23-11 Suzi98 intake POP poli 24 - 11 Daantje96 - Termijn echo 27 - 11 Suzi98 - Termijnecho 28 - 11 Tessahw termijn echo 12 weken 30 - 11 Mwalibahati termijnecho 6 - 12. Daantje96 controle gyn. 15 - 12 Muggleborn termijnecho 23 - 12 Suzi98 - 13 weken echo + geslachtsbepaling ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hey, dat had ik 10 jaar geleden ook. In der daad, je voelt en ziet later en minder schopjes. Maar je voelt m wel hoor! Vond het een klein detail in het geheel. BIj mij zei ze dat de aanleg van de placenta vrij laag lag...maar daar maak ik me pas druk om als dat echt is bevestigd... Liefs
@LuckyClover hier bij álle zwangerschappen de placenta aan de voorkant gehad. En het is inderdaad wat de rest ook zegt je voelt alsnog genoeg in principe. Alleen bij onze derde voelde ik nauwelijks wat aan mijn buik maar die lag lang in stuit dus voelde ik haar hoofd wel in mijn ribben (autsj). Dat stelde dan wel weer gerust
Dames, ik zit de dubben. Vorige beeb was bij de termijn echo met 10+5 dus gestopt bij 9+0. Ik ben nu 9+4 en heb de termijn echo op vrijdag 25/11. Zal ik komende vrijdag nog eentje doen in de 'betaal-praktijk'? Zoooo moeilijk enerzijds verandert het niks, anderzijds merk ik wel dat het wat rust zou kunnen geven...ik weet ook wel dat jullie hier geen goed advies op kunnen geven haha.