Dat zijn toch echt mooie testen he, een dikke streep op je "normale" test is heel mooi. Maar zo'n CB is dat toch mooi dat het er gewoon echt staat!
Aaah fijn! Ja die zijn zo leuk he. Ik had een verpakking met 2 gekocht, de 2e doe ik rond 5w voor de 3+ haha
Hoi hoi meiden , Ik heb vandaag mijn positieve test gehad en als mijn berekeningen goed zijn ben ik 28 juni uitgerekend van ons 2e kindje.
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje 17 juni Maritiem- 32 jaar- 5de kindje 18 juni 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 20 juni 21 juni Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje 22 juni 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje 24 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni Muggleb0rn - 31 jaar - 2e kindje 29 juni 30 juni Afspraken: 26-10 Suzi98 eerste echo 27-10 Tessahw eerste echo 31-10 Esther22 eerste echo 01-11 Noxe eerste echo 03-11 Stephani eerste echo 4-11 Maritiem eerste echo 14-11 Suzi98 intake vk + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Gefeliciteerd en welkom…heel herkenbaar ook zon heel rijtje fotos van dezelfde test op je telefoon (op je foto)
Haha ik ben dus niet de enige haha Soms zie je het slecht op je telefoon en dan moet ik even een fotos maken op verschillende plekken met bepaalde belichting
Gefeliciteerd, welkom! Maar dan klopt jouw banner niet denk ik? Ik ben 24 juni uitgerekend en ben minder ver dan jij
Oh even kijken ... ja ik had deze keer een hele late ovulatie , misschien dat dat het probleem is.. even fixen
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 17 juni Maritiem- 32 jaar- 5de kindje 18 juni 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 20 juni 21 juni Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje 22 juni 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje 24 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni Muggleb0rn - 31 jaar - 2e kindje 29 juni 30 juni Afspraken: 25-10 Kiki82 eerste echo 26-10 Suzi98 eerste echo 27-10 Tessahw eerste echo 31-10 Esther22 eerste echo 01-11 Noxe eerste echo 03-11 Stephani eerste echo 4-11 Maritiem eerste echo 14-11 Suzi98 intake vk + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ Hallo allemaal. Ik weet nu 13 dagen dat ik zwanger ben, vandaag was het dag 5+2. Na een MA bij 10+6 (ontwikkelingsstad embryo 9+0) na 3 perfecte echo's afgelopen April ben ik best onzeker. Maar 25 Oktober mag ik bij 6+4 naar een echo in het ziekenhuis (mijn gyn vindt mij aardig denk ik). On the bright side, we kunnen 2x in 11 manden zwanger raken, en dat met een rokende vent en een 40+ vrouw. Die score is best goed. En ik heb al een super gelukt zoontje van 10 jaar. Dus gewoon blijven geloven, en hopen op dat hartje op 25/10...
Dames, ik heb een vraagje. Testen jullie elke week met Clearblue wekenindicator? Ik durf niet omdat ik zo maniakaal kan worden met dat soort dingen (ovulatietesten hebben mijn mentale stabiliteit al zwaar aangetast ). Op Nod had ik er een gedaan met middagurine en die was 1-2 weken (natuurlijk teleurgesteld), maar gezien da action testjes netjes opliepen heb ik me gedwongen het hierbij te laten. Nu had ik gister een zwak moment maar gelukkig waren ze op bij de AH en andere waren niet meer open. Heb maar een 'gewone' ah test gedaan en dat was een enorme knaller. Ben dus bang als ik nu niet 3+ zie dat ik weer helemaal over de zeik ga. Herkenbaar of ben ik gewoon een beetje psycho? Ik zou zo graag wat relaxter zijn. Gewoon denken als het kindje komt is het een mooi cadeau, en als niet, dan zijn we in ieder geval tot hier gekomen. Waaaaaarommmm is dat toch zo moeilijk. De gedachte is er, alleen hij wordt erg makkelijk overschaduwd door die stomme paniek. Heel veel liefs voor jullie!!
herkenbaar hoor! We zijn denk ik allemaal op zoek naar een houvast in deze periode. Maar duidelijker dan een knaller wordt het niet, en de 3+ is leuk om te zien. Maar er komt ook een moment dat we niets anders kunnen dan het loslaten. Als het je rust geeft gewoon die cb doen en daarna kun je niets anders dan echt afwachten… hopelijk gaat het je lukken het iets los te laten. Hier heb ik dat kunnen doen na vrijdag een knaller gehad te hebben. Nu ren ik gewoon iedere keer in sneltreinvaart naar de wc als ik iets voel vloeien…. Om (tot nu toe) steeds te kunnen concluderen “pfieuw geen bloed”
Ik heb er vorige week na mijn NOD in de hele week 4 testen tegenaan gegooid, o.a. ook een CB. Maar nu ga ik wel echt stoppen, laatste keer was het streepje net zo fel als de controle streep en het was geen ochtendurine, dus meer wordt het niet meer. Vind het ongelofelijk lang duren tot de eerste echo ondanks dat deze met 7 weken is, maar ik laat het los. We hebben het toch niet zelf in de hand. Over 2 weken hopen we op een mooie echo. Als je ene test echt een knaller geeft dan is het tot dusver goed toch!