Wat heftig zeg! Wat goed dat je termijnecho goed was! Ik denk dat de verloskundige dat gewoon standaard zegt anders moet je het kindje of het er tegen zeggen. Ik zou niet eens weten wat ze bij mij zeiden, was zo onder de indruk van wat ik zag haha.
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 15 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 16 juni Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Maritiem - 32 jaar - 5e kindje 21 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje 22 juni Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje Chayammy - 35 jaar - 2e kindje 24 juni Isa95 - 27 jaar - 1e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje 27 juni 123isa123 - 28 jaar - 1e kindje 28 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje Loveischocola -38 jaar - 3e kindje 30 juni Adaeze - 37 jaar - 3e kindje Afspraken: 30 - 11 Mwalibahati termijnecho 30 - 11 123isa134 echo 10 weken 30-11 Chayammy termijnecho 30 - 11 Adaeze termijnecho 2-12 maritiem intake vk + termijn echo 2-12 Kiki1982 13 wkn echo 6 - 12. Daantje96 controle gyn. 6 - 12 Loveischocola termijn echo gyn 7 - 13 Isa95 termijnecho 7-12 Esther22 13 weken echo 15 - 12 Muggleborn termijnecho 15-12 tessahw 13 weken echo 15-12 Noxe 13-wekenecho 19-12 tessahw geslachtsbepaling 20 - 12 Daantje96 13 weken echo 22 - 12 Loveischocola 13 weken echo 22- 12 Kiki1982 Geslachtsbepaling 23 - 12 Suzi98 - 13 weken echo + geslachtsbepaling 27 - 12 Adaeze 13 weken echo 29-12 tessahw controle 23-01 Kiki1982 20 weken echo 25-01 Esther22 20 wekenecho 26-01 Noxe - 20-wekenecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ Jongen of meisje wat denk jij? Jongen Isa95 Noxe Mwalibahati Suzi98 Meisje Loveischocola Muggleborn Maritiem Kiki1982 Tessahw
Vandaag bloed voor de nipt af laten nemen. Was er heel rustig onder en nu begint het weer met de zenuwen. Ik hoop dat ze het rustig hebben en we snel de uitslag hebben.
Ha allemaal, grappig ik was vanmorgen ook voor de NIPT. De dame daar was helemaal verbaasd dat ik al 40 was dus mijn nieuwe hippe beanie muts en de zwangere glow doen hun werk denk ik. Of zijn het de puberale pukkels op de hals onder mijn kin (echt een zwangerschapskwaaltje trouwens, en moeilijk met make up te verbergen want mijn huid is daar zo wit dat je alles ziet.) Nu wachten we allemaal op de resultaten....ik vind het echt spannend. Al ga ik er maar gewoon vanuit dat er niks gaat zijn. En als het anders is dan moeten we dan maar beginnen er serieus over na te denken.... Mijn grootste gedachte richting is, je bent 40, dus als je een heel zorgbehoevend iemand op deze aarde zet hoe gaat dat dan met hem of ar als wij er niet meer voor kunnen zorgen. Ergens is het dus misschien egoïsme om zo laat nog een kind te krijgen. Anderzijds, ik ben echt wel fit, gezond, sportief en vol energie, dus ik kan alles ook wel aan. Ik wilde altijd een 2e, maar mijn ex wilde dat niet. Daarna 7 jaar met iemand geweest die al 2 pubers had...en dus geen baby wou. En nu eindelijk een leuke vent die gewoon lekker alles met mij wil beleven, trouwen, kinderen.... En voor mijn partner is het de eerste, en ik gun het hem zo. Hopelijk is alles goed.
Aiii dat is ook heftig zeg. Hopelijk kom je er sterker uit. Soms is het beter. Ik ging scheiden toen was mijn zoontje nog geen 1jaar oud (man was vreemdgegaan en had verschrikkelijk gelogen), en geen dag spijt gehad. Waren bijna 8 jaar samen. Maar soms is het het beste. Veel kracht voor jou, you got that!
Oke super fijn dat het niet erger geworden is!! Je hoort ook wel vaak dat er door veel hoesten een bloedvaatje gesprongen kan zijn. Fijn dat je terecht kan voor de 13 weken echo!
Jeetje wat heftig zeg! Snap dat je even afwezig was. Heel fijn dat de termijnecho goed was!! Mijn vriend is er ook van overtuigd dat het een jongetje is omdat ze altijd “hij” zeggen maar volgens mij is dat gewoon het voornaamwoord dat ze altijd gebruiken haha. Tijdens de terugplaatsing zeiden ze ook “Zo, hij is thuis!” maar lijkt me sterk dat ze toen al iets wisten haha
Jeetje wat heftig! Hopelijk kun je ondanks alles wel wat genieten van je zwangerschap. Bij mij gebruikten ze ook vaak hij, maar denk dat dat automatisme is. Later werd het baby A en baby B bij mij. Want had op een gegeven moment geen idee meer naar welke van de 2 we aan het kijken waren .
@Tessahw wat heftig! Ik wens je veel sterkte in deze periode! @Noxe spannend hoor dat bloedverlies! Hoop echt dat het niks is! spannend wachten op al die nipt uitslagen! Wij doen geen nipt de 13 en 20 weken doen we wel. ik kijk enorm uit naar vrijdag. Dan hebben we termijn echo en gaan we het aan onze kids vertellen. Daar heb ik echt heel veel zin in, ben erg benieuwd naar hun reactie.
@Tessahw Jeetje wat rot, hopelijk gaat het nu een beetje met je. Sterkte met de hele situatie en je kan hier altijd praten he. Wel fijn van de goede echo! @Noxe Hopelijk alles gewoon in orde en komt het door het hoesten maar denk het wel. Blijft rot he dat bloedverlies. Ik moet woensdagochtend voor de nipt en het algehele bloedprikken. Ben benieuwd. Schoonmoeder had met termijnecho al wel alllles gecheckt en zei dat er nu iig geen aanwezig is voor een trisomie. Maar goed, je weet het nooit, het blijft zo spannend allemaal. Verder hebben we de 13 weken echo en geslachtsbepaling even een weekje naar voren gehaald. Als we het dan niet kunnen zien kijken we een weekje later weer
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 15 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 16 juni Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Maritiem - 32 jaar - 5e kindje 21 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje 22 juni Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje Chayammy - 35 jaar - 2e kindje 24 juni Isa95 - 27 jaar - 1e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje 27 juni 123isa123 - 28 jaar - 1e kindje 28 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje Loveischocola -38 jaar - 3e kindje 30 juni Adaeze - 37 jaar - 3e kindje Afspraken: 30 - 11 Mwalibahati termijnecho 30 - 11 123isa134 echo 10 weken 30-11 Chayammy termijnecho 30 - 11 Adaeze termijnecho 2-12 maritiem intake vk + termijn echo 2-12 Kiki1982 13 wkn echo 6 - 12. Daantje96 controle gyn. 6 - 12 Loveischocola termijn echo gyn 7 - 13 Isa95 termijnecho 7-12 Esther22 13 weken echo 15 - 12 Muggleborn termijnecho 15-12 tessahw 13 weken echo 15-12 Noxe 13-wekenecho 16-12 Suzi98 13-wekenecho en geslachtsbepaling 19-12 tessahw geslachtsbepaling 20 - 12 Daantje96 13 weken echo 22 - 12 Loveischocola 13 weken echo 22- 12 Kiki1982 Geslachtsbepaling 27 - 12 Adaeze 13 weken echo 29-12 tessahw controle 23-01 Kiki1982 20 weken echo 25-01 Esther22 20 wekenecho 26-01 Noxe - 20-wekenecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ Jongen of meisje wat denk jij? Jongen Isa95 Noxe Mwalibahati Suzi98 Meisje Loveischocola Muggleborn Maritiem Kiki1982 Tessahw
Mijn gevoel zegt dus wel echt meisje maar droom bijna elke nacht over een jongen, daarom hou ik dat nu maar aan Ik weet het dus echt niet meer. Ben zoooo nieuwsgierig!
Hoe zit het met jullie gewichtstoename? Ik weet niet zo goed wat normaal is zo dat eerste trimester, maar werk vooral dat ik ontzettend opgeblazen ben en moeilijk naar het toilet kan. Stond vanmorgen op de weegschaal en schrok toen wel een beetje van het getal dat erop stond hihi
dit wisselt echt per vrouw. Ik val het eerste trimester altijd af en vanaf ongeveer het tweede trimester komt er weer wat vij. Ik ven al mijn zeamgerschappen jooit meer dan 8 kilo aangekomen maar denk dat ik daar goed mee weg gekomen ben elke keer…
Ah oké!! Ja het maakt mij ook niet heel veel uit hoor, zolang het maar gewoon gezond voor de kleine is! 8 kilo klinkt inderdaad niet als heel veel, fijn wel haha!!
Ik val in eerste trimester ook af en kom zo rond de 10 kilo meestal aan na de bevalling is grotendeels bij mij ook alles weg qua kilo’s en de buik ook haha
In mijn eerste zwangerschap was ik 22kg bij. Dat was binnen een jaar weg. Ik liep naar 11 maanden weer een halve marathon. Deze keer was ik begin vd zwangerschap al 9 kg zwaarder dan toen, en dan normaal. Dat kwam deels door de vorige zwangerschap en na de miskraam (raar maar waar plus 3 kg in de weken erna) en deels door een dip in sportiwve motivatie en gezonde leefstijl deze zomer. Tot nu (11+5) ben ik iets minder dan 2kg bij
Hoi, zijn er meer mensen die last van hun rug hebben? Ik heb daar ontzettende last van en het beperkt mij nu ook in mijn werk etc. (Ik werk in de zorg). Weet zelf niet zo goed wat ik er mee aan moet .