Zo ik heb even een slecht weekend gehad. Enorm moe, misselijk en een knallende pijn in mijn bekken. Maar het gaat weer wat beter . Ik moet er echt aan wennen om rustiger aan te doen.
Hi Esther, oooh ik ben jaloers...ik heb ook 28e geprikt maar ik zit bij't EMC Rotterdam... nog niets gehoord.... Maar super blij voor jou dat alles goed is. Wat een fijn idee.
Hier ook geen topweekend duizelig en hoofdpijn nog steeds wel.. heb sowieso een lage bloeddruk plus ferretine was laag morgen gyn hopelijk ijzertabletjes en anders vraag ik er wel na! Baarmoeder groeit ook enorm snel eerst was in lengte en nu in breedte merk ik met volle blaas als dan op bed lig komt ie tot aan navel en nu ook breder bolletje dan van de week waar gaat dit x eindigen bij H dachten ze met 33/34 weken al dat ik op einde liep hahah
Ahhh wat rot denk ook aan jezelf he ook al is dat soms moeilijk. Hier neemt de misselijkheid sinds een aantal dagen flink af gelukkig, geen emesafene meer nodig. Verder wat meer energie én mijn mentale toestand is zoveel beter! Al even geen paniekaanval gehad *klopt af* en geen onrust over het algemeen. Ik hoop zooo dat het vooral een reactie op de hormonen was die nu stabiliseren. 15 dec heb ik kennismaking met m’n psycholoog en in januari start ik met cognitieve gedragstherapie.
Ik merk ook dat mijn buik nu snel groeit. Op mn buik slapen (ik ben een buikslaper) lukt me niet meer, want dat doet zeer. Helaas, want nu kan ik ook niet echt meer slapen. Merk ook bij het zitten dat ik in kleermakerszit moet zitten anders zit mn buik in de weg (En ik ben helemaal niet dik, het is alleen die buik ).
Wat fijn dat je je wat beter voelt! Die hormonen zijn echt rot, zeker als ze ook je mentale gezondheid aantasten. Maar hopelijk zet het door, en ga je je vanaf nu alleen maar beter voelen .
Hier hetzelfde, op 28 nov geprikt en zit bij het emc, nog niets gehoord . Maar ik dacht dat je altijd de uitslag via de vk hoorde of is dat veranderd?
Wat leuk dat de kinderen zo enthousiast zijn en meteen met namen komen! Wij hebben het zaterdag aan mijn familie vertelt. Het was lekker druk, met mijn twee zussen, hun partners en kinderen en mijn ouders. Mijn zus begin helemaal te gillen en een half verhaal te vertellen over hoe haar dochter hoopte dat onze zoon een broertje of zusje zou krijgen voor sinterklaas. Mijn vader had de aankondiging niet goed verstaan, maar kon al wel raden wat het was. Iedereen super blij en we hebben wel wat traantjes gelaten. Ik heb het gisteren ook direct aan wat collegas vertelt en zal de komende tijd meer mensen vertellen, maar ik vind het leuker om dat te doen als ik ze 'live' zie.
Liep enooorm uit maar kwamen spoed dingen tussen. Alles goed druk bewegend kindje 11 weken nu houden we aan sommige meetingen kwamen verder ook
Nee dat hebben ze hier ook zo aangekondigd hoor. Alleen op het formulier moest je aankruisen waar het bloed heengaat...dus daarom weet ik dat t EMC is hahaha. En vandaag weer niks. Mijn collega had t binnen een week en dat is pas een maandje of 2 geleden... meeeeh. vind het zo eng wel...
Dames, mag ik iets vragen. Ik ben dik verkouden aan het worden Wat zijn fijne zwanger-proof middeltjes die jullie kunnen aanraden? Nu gemberthe en kippensoep...maar hoor graag de huismiddeltjes