Ja dat is wel heel fijn he. Ik zou t nu ook wel echt de wereld in willen gooien, mijn fam kant weten het allemaal wel maar de broer en zus van m’n vriend nog niet. Die zien we niet zo vaak dus hij wilt het pas met kerst vertellen
Oei dat duurt nog heeeeel lang.. En die willen jullie het wel eerst vertellen voor je het aan vrienden verteld? Nu de eerste mindere reactie gehad (vind ik): ooh had dat al veel eerder verwacht.. ja wij ook maar zo werkt de wereld niet he... misschien ligt t aan mij maar soms mis ik dat mensen snappen dat het niet altijd zo simpel werkt. Maar ik heb gereageerd dat wij dat ook hadden gewild maar dat je dat niet in de hand hebt, wie weet leert ze daar wat van.
Hier weet nu ook iedereen het wel zo fijn! Voor veel mensen is een kindje vanzelf sprekend helaas die denken niet verder na. Dat soms niet zo makkelijk gaat enz
Wow wat een reactie…. Vind dat echt een rot reactie! Niet lief. Nou, mn beste vriendin etc weet t al wel. Maar hij wilt idd eerst zijn zus en broer inlichten en dan zijn vrienden. Heb geen geduld meer hahah
@Loveischocola @Noxe @Suzi98 Ben blij dat het niet aan mij ligt dat ik dat niet tof vond. Hopelijk heeft ze er iets van geleerd nu, maar ik vrees ervoor.
@Esther22 wat een nare reactie! Mensen denken dan echt niet na met wat ze zeggen! Ik heb ook al een bijzondere reactie gehad en dan zelfs van familie. Het blijft bijzonder hoe mensen reageren soms..
Precies! Ik geniet ook echt van m’n werk, maar het is gewoon niet haalbaar nu. Al m’n hobbies die ik had vallen wat in het water: wielrennen en mountainbiken deed ik veel! Dat kan helaas nu ff niet, ook niet vanwege m’n slijmbeurs probleem in m’n heup. Verder wandel ik nu een aantal keer per dag kleine rondjes met de hond, grotere rondjes laat m’n lichaam nog niet toe. En ik ga zwemmen! Heb jaren lang aan waterpolo gedaan maar nu ga ik dan rustig baantjes zwemmen, daar geniet ik gelukkig ook van!
Oh nog even geduld dus! Ik wilde eerst de 13 weken echo afwachten maar omdat ik die pas na de 13 weken heb, kan ik niet zo lang meer wachten want je gaat het bij mij nu echt zien .
Ag mensen en hun reacties… het blijft een bijzonder ding… hier weet inmiddels ook iedereen het en dat vind ik fijn. Vandaag gewoon alweer 13 weken… man wat vliegt de tijd… nog 27 (en waarschijnlijk iets meer) te gaan
Hier nog zo 26 weken te gaan of minder hangt vanaf wanneer ze inleiden sowieso met 37 week of paar dagen erna
aaah leuk een mede-wielrenster . Nou ik had me voorgenomen om de baby on board workouts op Zwift (online trainings plataform) te doen maar tot nu geen puf voor. Mijn liefste trainingsmaatje zie bijlage Zwemmen klinkt leuk maar ik durf niet, heb in eens een beeetje last van smetvrees sinds ik zwanger ben
Jeetje nee, niet tof. Niet vergelijkbaar, maar Ik had een collega die wist dat ik een miskraam heb gehad die na een team uitje belde en zei ‘het viel me Op dat je niet meer drinkt en vroeg om de kaas.. ben je weer zwanger?’ Toen werd ik best bot. Heb gezegd dat dat ongeacht hoe ik me gedraag toch aan mij is wanneer te delen. Ik denk dat mensen het niet verkeerd bedoelen, maar ze mogen best leren wat voor anderen arelaxede vragen en opmerkingen zijn.