Ik snap dat je nog wat terughoudend bent, maar toch voorzichtig gefeliciteerd! De eerste stap is er: een positieve test. En nu hopelijk stap voor stap naar een lief, gezond kindje!
Ik ben deze week met 55 examenleerlingen op een studiereis. Ik had bewust vrijdagochtend voor vertrek getest om te weten of mijn menstruatie zou komen. En ik wilde natuurlijk het liefst niet alleen testen. Maar nu heb ik dus het gevoel dat ik met een groot geheim rondloop. We maken lange dagen en korte nachten en ik ben echt wel meer vermoeid dan anders. Maar ik kan mijn collegas dus niets vertellen. Af en toe ook een vlaag van misselijkheid, maar dat valt gelukkig mee.
Toch voorzichtig gefeliciteerd , ik snap dat het heel spannend allemaal is . Ik zit vandaag op 12 dpo, dus ook nog heel vroeg. Ik heb voor mijn dochter meerdere miskramen gehad waardoor ik elke week een echo kreeg in het begin , dit heeft mij toen gerustgesteld ... misschien kan dat bij jou ook?
Na de eerste echo bij verloskundige loop ik sowieso bij de gyn vanwege ons eerste zoontje stilgeboren is, krijg daarom ook hele zwangerschap door veel controles/echo’s.
Och wat spannend voor jou meis wat heb je n hoop meegemaakt. Knuffel en gefeliciteerd! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap ❤️
Toch gefeliciteerd hoor! En leuk dat je mee komt schrijven. Er zijn hier volgens mij genoeg mensen met angsten en onzekerheden en vervelende ervaringen. En we zijn er allemaal voor elkaar om steun te bieden
Oei! Dat lijkt je dodelijk vermoeiend inderdaad! Je zou nog kunnen zeggen dat je je gewoon niet zo lekker voelt, misschien een griepje onder de leden hebt ofzo. Dan is het ook niet zo gek als je wat meer rust pakt ofzo. Ik ga het morgen op werk wel gelijk vertellen. Ik werk als paraveterinair dierenartsassistente in een dierenkliniek. We werken regelmatig met röntgen straling en (gas)narcose en medicatie en dergelijke. Ik moet het om de veiligheid dus wel direct mededelen. Ik vind het wel erg spannend! Heel benieuwd hoe ze reageren!
Ik ga dus net switchen van baan half nov, dus ik ga t toch geheim houden tot na m’n proeftijd. Lullig maarja… kan niet riskeren om mn baan te verliezen. En anders had k t toch pas met 13w vertelt
Oh, ja als het met veiligheid te maken heeft zou ik het ook vertellen. Succes met vertellen! Ik zou het natuurlijk ook kunnen zeggen, maar zeker omdat ik meerdere miskramen heb gehad ben ik daar nu toch nog te onzeker over. Gelukkig is het een leuke reis, fijne groep en lekker weer. Ik heb niet zo heel veel klachten, alleen die vermoeidheid dus. Maarja, wat wil je ook met korte nachten en lange volle dagen. Ik kan zo wel mijn gedachten verzetten.
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 16 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap 17 juni Maritiem- 32 jaar- 5de kindje 18 juni 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 20 juni 21 juni Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje 22 juni 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje Chayammy - 35 jaar - 2e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje 24 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje 29 juni 30 juni Afspraken: 25-10 Kiki82 eerste echo 26-10 Suzi98 eerste echo 27-10 Tessahw eerste echo 31-10 Esther22 eerste echo 01-11 Noxe eerste echo 01-11 Chayammy eerste echo 03-11 Stephani eerste echo 4-11 Maritiem eerste echo 8 - 11 Muggleborn eerste echo 9-11 Mwalibahati eerste echo 9-11 Daantje96 eerste echo 14-11 Suzi98 intake vk + echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hoi! Bij toeval kwam ik deze groep tegen, dus ik kom hier ook mee schrijven! Leuk om jullie verhalen te lezen. Sinds 10-10 positieve test, die tot nu toe mooi opgelopen is! Voor mij is dit de eerste keer, dus vind alles heel spannend wel. Het is geduld hebben tot 9 november, haha! Wel ben ik steeds misselijk na het eten (maakt niet uit wat) is dat normaal dat dat al zo vroeg aanwezig is? Liefs en iedereen gefeliciteerd hier in deze groep.
Spannend! Welkom en gefeliciteerd, gezellig dat je mee komt kletsen. Die misselijkheid is idd normaal zo vroeg. Het verschilt zoooo per persoon hoe erg iemand er last van heeft (of dus helemaal niet haha)
Oke, ik heb dus wel honger maar ook misselijk. Lekkere combi haha! Dus eet kleine beetjes verdeeld over de dag. Verder gewoon heel benieuwd hoe alles gaat lopen.
Hier morgen (volgens eigen berekening) 5 weken. Ofja berekening op internet want ik heb een terugplaatsing gehad en die was de eerste keer raak ❤️ donderdag 2e keer bloedprikken kijken of de hcg flink is gestegen en daarna 2 weekjes aftellen voor de eerste echo, daar ben ik echt zoo benieuwd naar.